Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2014, 22:14
Krume
Krume is offline
Hier de vraag:

Vriend van me beweert dus dat het legaal is om Cannabis tot vijf plantjes binnen te groeien, dat geloof ik wel maar hij concludeert dat hij een wat sterkere lamp in de zelfde kamer kan zetten als eigen belichting en voor de plant aangezien het licht in zijn slaapkamer kaduuk is gegaan en hij die dus ook moet vervangen. Is dit waar? Want geloof geen kanon van.

Mvg,

Krume.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2014, 12:53
Verwijderd
Is wat waar? Of hij een sterkere lamp in een kamer kan zetten? Ik denk dat de meeste mensen in staat zijn om een sterkere lamp in hun kamer te zetten.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2014, 18:08
Krume
Krume is offline
Citaat:
Is wat waar? Of hij een sterkere lamp in een kamer kan zetten? Ik denk dat de meeste mensen in staat zijn om een sterkere lamp in hun kamer te zetten.
Wat ik bedoel is omdat hij in die kamer ook cannabis aan het kweken is en het misschien als professioneel telen wordt gezien.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2014, 18:20
Verwijderd
Officieel mag dat niet nee, eigenlijk mag je het alleen in de tuin doen of in ieder geval zonder lamp. Maargoed, niemand geeft een fuck over wat officieel wel of niet mag zolang je er niemand mee lastigvalt.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2014, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Officieel mag dat niet nee, eigenlijk mag je het alleen in de tuin doen of in ieder geval zonder lamp. Maargoed, niemand geeft een fuck over wat officieel wel of niet mag zolang je er niemand mee lastigvalt.
Grapjas. Als het een huurhuis is kan je een probleem krijgen, twee vrienden van me zijn vorig jaar uit huis gezet (door de rechter) omdat in de huurvoorwaarden gedefinieerd staat dat er een zero-zerotolerancebeleid gevoerd wordt. Vijf plantjes de man.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2014, 14:42
Verwijderd
En het is ook niet legaal, het wordt door de overheid gedoogd.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2014, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Grapjas. Als het een huurhuis is kan je een probleem krijgen, twee vrienden van me zijn vorig jaar uit huis gezet (door de rechter) omdat in de huurvoorwaarden gedefinieerd staat dat er een zero-zerotolerancebeleid gevoerd wordt. Vijf plantjes de man.
Wat betreft huurhuizen zal het ongetwijfeld anders zijn gezien het huis dan niet van jou is. Lijkt me logisch.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2014, 21:35
Verwijderd
Het grootste gedeelte van de mensen in Nederland huurt ipv koopt dus hoezo is het dán anders. Je ging er voor het gemak maar vanuit dat TS in een koophuis woont? Rare aanname.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2014, 11:39
Verwijderd
:')
Met citaat reageren
Oud 13-09-2014, 20:30
Verwijderd
Mja als je verder niets inhoudelijks te melden hebt
Met citaat reageren
Oud 13-09-2014, 20:54
Verwijderd
Nee je hebt gelijk, wat drugs telen betreft had ik erbij moeten vermelden dat dat niet mag op of in andermans eigendom want iedereen normaal denkend mens gaat er natuurlijk vanuit dat het geen probleem is om even wat plantjes neer te zetten in de tuin van de buren. Dankje voor deze nuttige toevoeging!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2014, 00:48
Verwijderd
ffs Je ijlt gewoon en je kronkelt je in van allerlei bochten Supergoed hoor, maar onthoud je dan gewoon van commentaar
Met citaat reageren
Oud 14-09-2014, 20:18
Krume
Krume is offline
In ieder geval bedankt hopelijk geen ruzie hier haha
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten