Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2014, 19:59
SparkZ
SparkZ is offline
Hallo,

ik ben 16 en nog altijd maagd. Mijn vrienden hebben allemaal al een vriendin gehad met intieme gebeurtenissen, terwijl ik nog altijd maagd ben en geen vriendin heb gehad sinds m'n 12de.

Het probleem bij mij is als er meisjes zijn ben ik altijd verlegen. En ik ben onbewust nooit mezelf bij meisjes. Ik wil dat zo veranderen maar dat is zo moeilijk als je de hele tijd in je gedachten denkt dat je 16 en nog altijd maagd bent.

Ik word volgende maand 17, en ik herinner me nog bij nieuwjaar van 2013-2014 zei m'n nonkel "Allebei tegen eind dit jaar een vriendin?" (M'n nonkel is gescheiden en zocht ook een nieuwe vrouw). M'n nonkel heeft zich aan de deal gehouden. Maar ik wacht er nog op. Ik klink waarschijnlijk hopeloos, iedereen zegt dat je gewoon moet wachten tot je 18 e dan van de grond gaan bij prostituees. Ik ben er niet voor...zeker niet voor je eerste keer.

Heeft iemand tips om aantrekkingskracht bij meisjes te krijgen? Het jaar is bijna voorbij en ik wil mijn moeder, vader, nonkel, broer, vrienden en mijn beste vriendin (heeft me al afgewezen) blij maken. Mijn beste vriendin wilt ook dat ik iemand vind. Maar ja...niet al te gemakkelijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2014, 20:02
Pluis
Pluis is offline
Dit is meer iets voor liefde en relatie, want ik neem aan dat je meer wilt dan alleen seks.
Oud 25-09-2014, 20:03
Elin3
Elin3 is offline
Waarom zou je je zo druk maken over je maagdelijkheid. Je komt heus wel een leuke meid tegen, en het is een stuk prettiger om je maagdelijkheid te verliezen aan een meid waar je je bij op je gemak voelt.
Als jij gewoon sociale activiteiten onderneemt waar je meiden ontmoet en dan contact legt met meisjes moet het niet zo moeilijk zijn om op z'n minst vriendschappelijk contact met een meisje te hebben. Wat misschien wel leidt tot meer.

Ik zou, als ik jou was, stoppen met wanhopig zoeken. Een relatie moet beginnen omdat jullie gek op elkaar zijn, niet omdat jij zo graag een vriendin wil en dat meisje toevallig beschikbaar is
Oud 25-09-2014, 20:18
Sjaakstra
Sjaakstra is offline
Lol @ m'n "Nonkel".
Met citaat reageren
Oud 25-09-2014, 20:33
SparkZ
SparkZ is offline
Dit was niet de bedoeling om op Seksualiteit te zetten. Had niet nagedacht waar ik het ging plaatsen, excuseer mij. En Elin inderdaad, ik probeer vriendelijk te zijn, maar ik word gewoon zo verlegen dat ik stilval, op mn benen tril en domme dingens zeg.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2014, 13:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het lijkt mij er meer op dat je een vriendin wil omdat je omgeving dat wil. Het komt vanzelf op je pad en je komt heus dat ene meisje tegen dat juist gecharmeerd is van jouw trillende benen. Maar ga niet naarstig op zoek, want dat heeft geen zin.
Oud 27-09-2014, 07:44
Qimm
Qimm is offline
Je bent nog te jong om je hier serieus druk over te maken. Het enige wat ik je aan wil raden is om gewoon (zonder vriendinzoekmotief) met meiden om te gaan. Dan kun je wennen aan het praten met meiden. Wanneer je dan echt leuk vriendinmateriaal tegenkomt zul je minder zenuwachtig zijn
Reageren

Regels voor berichten