Hallo allemaal,
Ik ben Siggi en sinds dit jaar zit er een nieuw meisje bij ons op school.
Ik ken haar nog geen week maar we zijn wel al beste vrienden en gaan al veel met elkaar om.
Maar ik wil meer, ik heb al 2 serieuze relaties gehad maar ik ben nog nooit zo verliefd geweest als dit jaar. Ik voel mij zo goed bij haar en zij ook bij mij maar wat het probleem nu is we hebben het al over relaties enzo gehad en zij zegt dat ze geen jongen wilt omdat die enkel maar zagen... Maar ze stuurt wel heel veel hartjes en geeft me dagelijks knuffels en ze zegt dat ik een geweldige jongen ben (dat klinkt zo egoïstisch

) ze noemt me ook elke dag lief en aardig enzo. Ma toch zegt ze dat ze single wilt blijven

weet iemand hoe ik haar kan overtuigen het moet niet meteen als ik haar voor mij kan krijgen want wat ik nu voel is echt niet te beschrijven! Ahja en nog een klein probleempje: er is een jongen die altijd rond haar hangt, maar die wilt ze toch niet (daar heb ik geen schrik voor) maar door hem kan ik niet goed met haar spreken in het echt omdat hij mij de hele onderbreekt (hij is heel druk!). Enige tips? Alvast bedankt!