Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Bekijk resultaten poll: is het gek of raar dat ik gay dingen doe met m`n maat
Nee helemaal niet gek doe zelf ook wel eens zoiets 7 25.00%
ik heb hier nog nooit mee te maken gehad (je spoort niet) 5 17.86%
ik wil eerst weten wat je doet!! 8 28.57%
gewoon lekker gek blijven doen met je maten! 8 28.57%
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2011, 21:27
jordydenbesten
jordydenbesten is offline
hee

ik doe weleens rare dingen met een maat van me (die soms een beetje gay zijn)
ik doe dit ook alleen met hem en niet met andere gasten uit onze vrienden groep.

Ik wou eigenlijk weten of jullie ook wel eens zoiets doen.
of mischien vinden jullie het wel gek en raar ofzo??

geef gewoon maar ff je mening
Met citaat reageren
Oud 04-02-2011, 22:45
Verwijderd
Als je jong bent probeer je dingen uit, dat is heel normaal dan hoef je niet meteen gay te zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2011, 23:24
Batave
Batave is offline
Rare dingen die soms een beetje gay zijn kan je op heel veel manieren interpreteren.
Oud 05-02-2011, 06:34
Pluis
Pluis is offline
ja en dit hoort dan weer op seksualiteit!
Oud 05-02-2011, 10:13
jordydenbesten
Citaat:
Rare dingen die soms een beetje gay zijn kan je op heel veel manieren interpreteren.
wat wil je hier mee zeggen dan??
Met citaat reageren
Oud 05-02-2011, 12:03
Batave
Batave is offline
Nou, je kan meerdere dingen bedoelen, van grapjes dat je doet alsof je gay bent tot ruige seks.
Oud 05-02-2011, 12:52
jordydenbesten
Citaat:
Nou, je kan meerdere dingen bedoelen, van grapjes dat je doet alsof je gay bent tot ruige seks.
nou ruige seks hebben we niet maar we doen soms wel alsof
dan zijn we bijvoorbeeld aan het stoeien ofzo en dan doet hij net of ie me in me reed aan het nemen is (dit is wel altijd voor de grap hoor)

is dit heel erg raar??
Met citaat reageren
Oud 05-02-2011, 12:55
Em.
Em. is offline
Citaat:
nou ruige seks hebben we niet maar we doen soms wel alsof
dan zijn we bijvoorbeeld aan het stoeien ofzo en dan doet hij net of ie me in me reed aan het nemen is (dit is wel altijd voor de grap hoor)

is dit heel erg raar??
Volgens mij zijn grapjes als 'HAHA ik neem je netalsof in je kont!!11!' extreem normaal voor puberende jongetjes. Ik had klasgenoten die niets anders déden. Als het dat niveau is (grapjes maken) zou ik me er niet te druk om maken.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2011, 12:56
Batave
Batave is offline
Gewoon grapjes is niet raar, dat heb ik zelf ook heel vaak gedaan met vrienden en doe ik nog steeds wel eens af en toe.
Oud 05-02-2011, 13:28
jordydenbesten
dit is ook niet het enige hoor!!

er zijn meer dingen maar is te veel om op te noemen.

maar maakt het ook niet uit in welke maten je dit doet

we doen namelijk heel vaak dit soort dingen
Met citaat reageren
Oud 05-02-2011, 13:57
Batave
Batave is offline
Nou ja.. als je nog steeds alleen grapjes bedoelt kan ik anders dan zeggen dat het heel veel voorkomt.
Oud 05-02-2011, 14:06
jordydenbesten
ja ik heb het nog steeds over grapjes

maar mooi dat het normaal is dankan ik er gewoon mee doorgaan

dit is toch niet erg he of is het beter dat ik hier mee stop

of alleen de dingen die te ver gaan niet meer doen??
Met citaat reageren
Oud 05-02-2011, 15:06
Pluis
Pluis is offline
als jij het grappig vindt, en je maat vindt het grappig, dan is er niks aan de hand. zodra 1 van jullie het niet leuk meer vindt of zich er ongemakkelijk bij voelt, moet je ermee ophouden. zo simpel is het.
Oud 05-02-2011, 15:24
jordydenbesten
Citaat:
als jij het grappig vindt, en je maat vindt het grappig, dan is er niks aan de hand. zodra 1 van jullie het niet leuk meer vindt of zich er ongemakkelijk bij voelt, moet je ermee ophouden. zo simpel is het.
oke voorlopig vinden we het allebei nog leuk als het goed is

maar denk toch dat ik stop met de dingen die te ver gaan

niet dat we straks iets voor elkaar gaan voelen ofzo
Met citaat reageren
Oud 05-02-2011, 15:30
Em.
Em. is offline
Je gaat niet 'iets voor elkaar voelen' alleen maar omdat je samen seksuele dingen doet! Als jij hetero bent, kun je nog zoveel 'homodingen' doen, je zal er echt niet spontaan op mannen gaan vallen.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2011, 15:46
jordydenbesten
Citaat:
Je gaat niet 'iets voor elkaar voelen' alleen maar omdat je samen seksuele dingen doet! Als jij hetero bent, kun je nog zoveel 'homodingen' doen, je zal er echt niet spontaan op mannen gaan vallen.
nee maar ik ben wel bang dat hij iets voor mij voelt

dat hij soms iets te serieus is
Met citaat reageren
Oud 05-02-2011, 15:47
jordydenbesten
hij kreeg ook een keer een stijve snikkel (volgens mij)

moet ik hier nou conclusies uit gaan trekken of kan dit ook perongeluk zijn gebeurt

of lag dit misschien wel aan de locatie/omgeving

Laatst gewijzigd op 05-02-2011 om 17:00.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2011, 15:58
justmelissax
justmelissax is offline
Gewoon op je gevoel afgaan tok... Luister naar wat je hart zegt
Met citaat reageren
Oud 05-02-2011, 16:05
jordydenbesten
Citaat:
Gewoon op je gevoel afgaan tok... Luister naar wat je hart zegt
ja maar wat zou jij zeggen als je dit zo aan hoort??
Met citaat reageren
Oud 05-02-2011, 18:48
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
Volgens mij zijn grapjes als 'HAHA ik neem je netalsof in je kont!!11!' extreem normaal voor puberende jongetjes. Ik had klasgenoten die niets anders déden. Als het dat niveau is (grapjes maken) zou ik me er niet te druk om maken.
God, wat lijken mannen zo toch ook dom.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2011, 19:04
jordydenbesten
Citaat:
God, wat lijken mannen zo toch ook dom.
want???
Met citaat reageren
Oud 06-02-2011, 04:16
ZACK.BE
ZACK.BE is offline
Mannen zijn de bom ja! xD Er gaat waarschijnlijk geen dag voorbij dat ik van die seksistische homoseksuele gebaren maak. ^^ Ik doe dat wel alleen met mijn broer of vrienden die zo goed als een broer zijn. Minder goede vrienden kunnen wel eens verkeerde gedachten krijgen. ^^
Met citaat reageren
Oud 06-02-2011, 09:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ja ik heb het nog steeds over grapjes

maar mooi dat het normaal is dankan ik er gewoon mee doorgaan

dit is toch niet erg he of is het beter dat ik hier mee stop

of alleen de dingen die te ver gaan niet meer doen??
Dingen die te ver gaan? Als jij iets te ver vindt gaan moet je het sowieso niet doen, het gaat er niet om of het internet denkt dat je homofiel bent of niet, want het is prima als je dat bent, maar als je je ergens niet fijn bij voelt moet je het gewoon niet doen. Behalve huiswerk dan.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2011, 10:12
jordydenbesten
Citaat:
Dingen die te ver gaan? Als jij iets te ver vindt gaan moet je het sowieso niet doen, het gaat er niet om of het internet denkt dat je homofiel bent of niet, want het is prima als je dat bent, maar als je je ergens niet fijn bij voelt moet je het gewoon niet doen. Behalve huiswerk dan.
ik heb er eigenlijk niet zo veel problemen mee

maar denk dat de buitenwereld dat wel heeft
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 19:26
ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
is hij misschien gay?
Oud 09-02-2011, 12:37
jordydenbesten
Citaat:
is hij misschien gay?
zou goed kunnen ja want het gebeurt echt super vaak

ik denk alleen niet dat ik het hiermee met hem over kan hebben.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 14:54
Em.
Em. is offline
O drama, je zou toch maar gay lijken. Als je dat zo erg vindt (wat mensen denken, wat vrienden eventueel wel niet voor verborgen geaardheid hebben, dat je ook maar íets aan homo's in je omgeving vindt) doe die dingen dan niet. Of leer om je er minder druk om te maken, want als hij je niet aanrandt, zie ik het probleem niet. Jongens doen zo vaak raar.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 16:18
kerel 13
kerel 13 is offline
ik zou zeggen vraag het mischien wil hij je wel echt neuken
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 18:01
jordydenbesten
Citaat:
ik zou zeggen vraag het mischien wil hij je wel echt neuken
dat kan altijd
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 13:40
HuncH
HuncH is offline
Ik heb het zelf eens een keer echt gedaan met een vriend van me, iedereen experimenteert in zn puberteit.
Ik heb nu gewoon een vriendin en ben niet bi.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 14:00
En.Jay
En.Jay is offline
Citaat:
...iedereen experimenteert in zn puberteit.
Nou ja, niet iedereen hoor ;-) In ieder geval is het niet zo dat álle jongens met jongens experimenteren. Iedereen moet natuurlijk fijn doen waar hij of zij zin in heeft, maar ik heb dus nog nooit "geëxperimenteerd" met een jongen. Ook nooit de behoefte gehad ;-)
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 14:16
HuncH
HuncH is offline
Citaat:
Nou ja, niet iedereen hoor ;-) Ook nooit de behoefte gehad ;-)
hoeft ook niet, maar t is niet abnormaal
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 15:09
lekkergek
lekkergek is offline
ow ik heb wel eens geexperimenteerd met een vriend van me best leuk hoor XD
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 13:27
jordydenbesten
Citaat:
ow ik heb wel eens geexperimenteerd met een vriend van me best leuk hoor XD
ja wat heb je gedaan dan??
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 13:50
lekkergek
lekkergek is offline
precies et zelfde als wat je met je zelf doet en nog iets meer miss.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2011, 20:25
Underwear=fun
Underwear=fun is offline
Is niet gek ofzo.
Ik ben ook hetro en wil ook wel eens wat proberen met een jongen.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2011, 21:37
jordydenbesten
Citaat:
Is niet gek ofzo.
Ik ben ook hetro en wil ook wel eens wat proberen met een jongen.
wil je weleens wat proberen of doe je wel eens wat experimentjes ?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2011, 21:41
jordydenbesten
Citaat:
precies et zelfde als wat je met je zelf doet en nog iets meer miss.
wat heb je allemaal gedaan dan??
Met citaat reageren
Oud 13-03-2011, 23:15
Jefar
Jefar is offline
Volgens mij is het gewoon bromance, dat is helemaal niet raar
Met citaat reageren
Oud 16-03-2011, 18:47
ikkeweer
ikkeweer is offline
nou ik deed het ook mr ik ben nu 14jr en doe dat soort dingen niet meer :$
ik denk dat het ook een beetje licht aan de leeftijd die je hebt of het gek is of niet.
ikzelf deed het tot mijn 13jr ong
ik heb wel gay gevoelens en ben denk ik BI.

gr mij
Met citaat reageren
Oud 16-03-2011, 23:27
Verwijderd
Citaat:
nou ik deed het ook mr ik ben nu 14jr en doe dat soort dingen niet meer :$
ik denk dat het ook een beetje licht aan de leeftijd die je hebt of het gek is of niet.
ikzelf deed het tot mijn 13jr ong
ik heb wel gay gevoelens en ben denk ik BI.

gr mij
Wat een onzin. Waarom zou het op je dertiende normaal zijn en op je veertiende niet meer?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2011, 18:17
ikkeweer
ikkeweer is offline
ik zou eigg niet weten srry :$
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 23:28
GE..
GE.. is offline
ga gewoon door met de dingen die je doet

er is niets vreemd aan

iedereen heeft het wel eens gedaan

maar ze zeggen van niet
Met citaat reageren
Oud 09-04-2011, 21:09
890133759
890133759 is offline
als ik een jongen was geweest, en de mogelijkheid had gehad om dat met een vriend te bespreken, zou ik het denk ik ook gedaan hebben. gewoon spannend.
zolang jullie het allebei willen is het toch niet erg,
en je hoort vaker dat mensen dit doen, dus schamen hoef je je ook niet.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2011, 21:17
MissJackson
MissJackson is offline
Citaat:
Er is echt niks mis mee. Er zit iemand in mn klas sinds januari en hij doet dit ook met de braafste jongen van de klas da's gewoon plezier maken
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 02:59
Verwijderd
Ben ik nou de enige die 'shocked' is (of verbaasd; dat is misschien een beter woord) dat zoveel jongens blijkbaar dit soort dingen doen? Ik zeg dit without judgement, want iedereen moet lekker doen wat-ie niet laten kan, maar ik ben nooit preuts geweest en geen van mijn vrienden is preuts, maar ik heb werkelijk nog nooit in mijn omgeving ook maar een hint gehad dat dit op grote schaal gebeurde. Vooral niet op de leeftijd 13-16, want juist in die leeftijdscategorie zijn jongens vaak nogal homofoob..

Anyway, ik had in ieder geval niet verwacht dat het zo vaak gebeurde en door veel mensen als 'normaal' werd beschouwd, want ik ben er nog nooit mee in 'aanraking' gekomen, zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2011, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Ben ik nou de enige die 'shocked' is (of verbaasd; dat is misschien een beter woord) dat zoveel jongens blijkbaar dit soort dingen doen? Ik zeg dit without judgement, want iedereen moet lekker doen wat-ie niet laten kan, maar ik ben nooit preuts geweest en geen van mijn vrienden is preuts, maar ik heb werkelijk nog nooit in mijn omgeving ook maar een hint gehad dat dit op grote schaal gebeurde. Vooral niet op de leeftijd 13-16, want juist in die leeftijdscategorie zijn jongens vaak nogal homofoob..

Anyway, ik had in ieder geval niet verwacht dat het zo vaak gebeurde en door veel mensen als 'normaal' werd beschouwd, want ik ben er nog nooit mee in 'aanraking' gekomen, zeg maar.
Fucking hell, eindelijk een normaal antwoord. Inderdaad zeg. Kap toch eens met dat continue geseksualiseer van alles. Seks is fijn en prima en leuk maar niet *alles* hoeft dat altijd te zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2011, 13:28
Volk
Volk is offline
Citaat:

Ik ben verbaasd dat je hierover verbaasd bent. Misschien is het omdat ik altijd veel met jongens ben omgegaan maar het is een heel normaal iets. Er wordt misschien alleen niet altijd zo vaak over gesproken. Wedstrijdje wie het verst kan spuiten met komen is ook vrij normaal. Net als dat meisjes van alles samen met elkaar doen terwijl ze hun lichaam ontdekken. Volgens mij zijn jongens ook helemaal niet homofoob op een bepaalde leeftijd, zeker niet op die leeftijd, want het is alleen voor spel. Maar dat is mijn ervaring. Bij dieren zie je ook vaak dat ze seksuele dingen doen voor de lol (of om te oefenen). Het hoort bij het opgroeien tot volwassene.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2011, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Ik ben verbaasd dat je hierover verbaasd bent. Misschien is het omdat ik altijd veel met jongens ben omgegaan maar het is een heel normaal iets. Er wordt misschien alleen niet altijd zo vaak over gesproken. Wedstrijdje wie het verst kan spuiten met komen is ook vrij normaal. Net als dat meisjes van alles samen met elkaar doen terwijl ze hun lichaam ontdekken. Volgens mij zijn jongens ook helemaal niet homofoob op een bepaalde leeftijd, zeker niet op die leeftijd, want het is alleen voor spel. Maar dat is mijn ervaring. Bij dieren zie je ook vaak dat ze seksuele dingen doen voor de lol (of om te oefenen). Het hoort bij het opgroeien tot volwassene.
Ja, maar dat is het hem nu net. 95% van mijn vrienden zijn ook mannen en ik heb er nooit iets van vernomen. Zoals ik al zei: Het maakt me verder ook niet uit, hoor. Ik ben een groot voorstander van doen wat je niet laten kan, whatever andere mensen ook denken. Persoonlijk ben ik ook niet het meisje geweest dat van alles met andere meisjes deed (afgezien van soms een keer zoenen en een occasional trio), maar dat is weer een ander verhaal.

Ik weet ook dat 'shocked' of 'verbaasd' misschien verkeerde woorden zijn, want het is niet alsof ik met mijn mond open dit topic heb gelezen, maar ik had echt niet verwacht dat dit op grote schaal gebeurde. Dat jongens homofoob zijn is overigens wél waar, volgens mij. Het wordt niet voor niets zo vaak als scheldwoord gebruikt en bijvoorbeeld dat topic op Psychologie een tijdje geleden geeft wel aan dat jongens er ook echt mee kunnen zitten als ze (terecht of onterecht) zo worden genoemd. En vooral op de leeftijd 13-17 (of iets in die richting) had ik niet verwacht dat jongens dit met elkaar zouden doen, want op die leeftijd is het roddelcircuit heel erg actief (middelbare school is vreselijk wat dat betreft) en zo'n 'risico' nemen is nogal wat.

Ik weet niet of je begrijpt wat ik bedoel, maar meh. Had het toch echt niet verwacht.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2011, 14:34
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ja, maar dat is het hem nu net. 95% van mijn vrienden zijn ook mannen en ik heb er nooit iets van vernomen. Zoals ik al zei: Het maakt me verder ook niet uit, hoor. Ik ben een groot voorstander van doen wat je niet laten kan, whatever andere mensen ook denken. Persoonlijk ben ik ook niet het meisje geweest dat van alles met andere meisjes deed (afgezien van soms een keer zoenen en een occasional trio), maar dat is weer een ander verhaal.

Ik weet ook dat 'shocked' of 'verbaasd' misschien verkeerde woorden zijn, want het is niet alsof ik met mijn mond open dit topic heb gelezen, maar ik had echt niet verwacht dat dit op grote schaal gebeurde. Dat jongens homofoob zijn is overigens wél waar, volgens mij. Het wordt niet voor niets zo vaak als scheldwoord gebruikt en bijvoorbeeld dat topic op Psychologie een tijdje geleden geeft wel aan dat jongens er ook echt mee kunnen zitten als ze (terecht of onterecht) zo worden genoemd. En vooral op de leeftijd 13-17 (of iets in die richting) had ik niet verwacht dat jongens dit met elkaar zouden doen, want op die leeftijd is het roddelcircuit heel erg actief (middelbare school is vreselijk wat dat betreft) en zo'n 'risico' nemen is nogal wat.

Ik weet niet of je begrijpt wat ik bedoel, maar meh. Had het toch echt niet verwacht.
Ik bedoelde er ook niks mee hoor, maar jij komt soms over alsof je het allemaal al weet. Dus ik was even verbaasd dat je verbaasd was.

Ik bedoel trouwens niet dat je arrogant over komt of zo.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten