![]() |
||
Citaat:
De allermooiste meisjes met de mooiste lichamen zorgen juist heel goed voor zichzelf. Dat betekent dat ze genoeg en gezond eten en regelmatig sporten. Dat zorgt er niet alleen voor dat je een mooi gewicht hebt, maar je huid, nagels en haren blijven ook mooi glanzend. Je hebt vast vriendinnen om je heen waar je tegenop kijkt omdat je ze mooi vindt. Waarom vraag je hen niet wat ze zoal eten op een dag?
|
Oh nee, meisje, je bent 13, je moet helemaal nog niet willen afvallen! En je eet echt te weinig voor wat je op een dag doet, daarom kun je je niet concentreren en krijg je hoofdpijn. Dat is je lichaam dat aangeeft dat het meer voedingsstoffen en vitamines nodig heeft. Je bent nog in de groei, dus je hebt echt de bouwstoffen nodig die in voedsel zitten.
||
Citaat:
||
Citaat:
Als je echt blijft denken dat je dik wordt of bent zal ik wel hulp zoeken. Er zijn genoeg meisjes die ook zo (onterecht) denken dus schaam je er ook niet voor. |
![]() |
||
Citaat:
|
|