Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() rest wel.... ![]()
||
![]() |
Citaat:
Met voorbeelden zal ik het netjes houden, sommige dingen spreek ik liever niet uit, maar bv. een wateroppervlak dat niet beweegt 'door'prikken, of een bloem vernielen, of idd vazen (als ze mooi zijn dan) ofzo, of als ik iets precies zo schrijf als ik wil (bepaalde manier van schrijven) en als me dat dan lukt, dan moet ik het doorkrassen en 'gewoon' opnieuw schrijven...dat zijn de 'normale' dingen waar ik het bij heb. |
![]() |
|
Verwijderd
|
het klinkt een beetje als dwangmatig gedrag... en dat moet je zelf leren te doorbreken... dus koop een mooie bloem, zet hem in een mooie vaas midden in je kamer en laat hem daar staan.... daar is kracht voor nodig... maar je weet dat je het kan... pas als je hem 48 uur heb laten staan mag je um wegdoen
dit is maar een voorbeeldje hoor... misschien weet iemand anders iets veel beters |
![]() |
|
Ik heb het ook, ik hou niet van dingen die mooi of perfect zijn, want het lijkt zo vals. Als het mooi en warm weer is trek ik me soms liever terug, als ik een tekst schrijf zonder fouten doorschrap ik opzettelijk iets om er wat chaos in te brengen. Als ik een koppel zie voorbijwandelen hand in hand, lachend, dan is dat ook zo vals vind ik, ik voel me daar niet goed bij. En dan mensen die overdreven happy doen en precies nooit problemen lijken te hebben, kan ik ook niet begrijpen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Wie heeft er weleens aan een (slipje) van een mooi meisje geroken? Nakedden | 13 | 14-07-2007 01:00 | |
Psychologie |
je 's nachts zekerder van jezelf voelen, wie heeft dit ook? Verwijderd | 50 | 29-08-2003 20:07 | |
Psychologie |
Wie heeft er ook zo'n hekel aan kleine kinderen en baby's? juliettebinoche | 61 | 06-05-2003 20:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wie kan er ook niet tegen sigarettenrook? )Vampje( | 21 | 22-08-2002 17:09 | |
Psychologie |
Hebben jullie dit ook wel eens? Skapie | 19 | 13-04-2002 17:34 | |
Psychologie |
wie ken mij helpen? of wie heeft dit ook? god-is-a-lie | 20 | 14-01-2002 15:54 |