Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben ook meer een nachtmens dan een dagmens. Heb vaak ook dat ik de dag ontvlucht. Slapen tijdens het licht, wakker zijn tijdens de duistere tijden. De nacht is leuk, het voelt goed aan, bij daglicht lijk ik meer een verdwaalde zombie.
misschien s' nachts ook wel, maar dan valt het een stuk minder op
||
Citaat:
Ben ik het helemaal mee eens; Ik ben ook zo'n iemand die overdag slaapt, mij kun je me bed niet inkrijgen voor de zon opkomt. 's Nachts is het te mooi om te slapen, maar ik ben ook te bang om te slapen (erg irritant). Ik hou van de stilte, de sterren, het alleen zijn, de veiligheid, de rust en ook het donker (de zon vind ik zo intimiderend). |
![]() |
|
Ja overdag ben ik een nette student geschiedenis, maar s' nachts.....verander ik in een BEEST!!
![]() ![]() ff serieus: ik leef ook het liefste 's nachts, alles is dan mooier rustiger en het ruikt lekkerder. Door de rust komen diepgaande, interessante gesprekken haast als vanzelf, en dat vind ik altijd erg leuk.
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 19-08-2003 om 13:32. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan 's nachts/'s ochtends heel vroeg (4.00 uur ofzo) ook het beste leren, er komt dan het meeste uit mijn handen. Ben nu een website aan het maken, gaat 's nachts veel beter dan overdag. Je wordt 's nachts ook minder afgeleid. |
![]() |
||
Citaat:
|
ik dnek ook dat ik pas echt tot mezelf kan komen asl het nacht is
Ik bedoel, als ik overdag buiten ben hmmm ja.. Dan si er ook zoveel omgeving, en kan je ook zo veroordeelt worden en ziet iedereen wie jij bent Loop je hetzelfde snachts dan zal slechst een enkele jou zien, de omgeving is stil, alles is stil.. Je moet je haast wel met jezelf bezighouden.. ![]() |
![]() |
|
![]() |
om nou te zeggen dat ik een donkermens ben....NEE
maar 's avonds ben ik wel anders. Emotioneler denk ik. En misschien ook wat zekerder over mezelf. Na elven ga ik altijd rare dingen schrijven en zeggen tegen andere mensen. Of soms zet ik iets op papier. De volgende dag is het altijd iets raars. Iig iets dat ik om 12 uur 's middags nooit gezegd of geschreven had. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En in het donker voel ik me ook prettiger. Lekker rustig aan je ogen... bijna niemand ziet je... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik hou veel van rust, en als het donker is is het meestal rustig. Ik hou er ook niet van als er veel mensen om me heen zijn, dan verlang ik altijd naar rust en het donker. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja, maar dat heeft meer met in bed liggen te maken. |
![]() |
||
Citaat:
Duisternis geeft ook een soort extra dimensie aan mijn gedachten. Het is een soort voedinsstof. Overdag loop ik vaak gedachtenloos over straat, maar nadat de duisternis is gevallen lijken mijn gedachtes zich enkel te vermenigvuldigen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nachtmens.
Overdag functioneer ik gewoon niet goed. Maar 's nachts krijg ik ineens zin om vanalles te doen (zelfs opruimen!). Ik denk helderder, heb vaak ineens ingevingen, ben creatiever. Ook als ik 'snachts buiten ben voel ik me veel beter dan als ik dat overdag doe. Ik weet niet waarom, maar het heeft gewoon iets... Best jammer dat je er in deze maatschappij toe gedwongen word om overdag te leven.
Laatst gewijzigd op 22-08-2003 om 22:29. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik ben bang in het donker of vooral 's nachts, als ik alleen ben tenminste. Als ik niets zie, niets hoor (afgezien van het zoemen van mijn lampje, ja, dat zoemt als het uit staat), niets voel behalve misschien wat kleren of dekens, niets ruik behalve mezelf, enzovoort, en niemand is er om mij iets te laten merken, dan kan ik er van overtuigd raken dat ik niet besta of juist dat alleen ik besta en verder niets, en volkomen in paniek raken. Mjah, ik ben nu alleen thuis, dus ik zit maar achter de computer met de muziek hard aan, topics te lezen, omdat ik dan merk dat er nog andere mensen zijn. Aldus een volmondig nee, ik ben 's nachts niet zekerder van mezelf.
mijn vader kwam net thuis tijdens deze post, dus misschien maar eens tijd om te gaan slapen |
![]() |
|
Ik zal dan ook wel meer een nachtmens zijn. Ik ben dan vaak wakker en ik voel me 's nachts altijd meer op m'n gemak, zowel binnen als buiten. Het ruikt ook zo lekker dan...
Ik heb ook het idee dat ik 's avonds en 's nachts fitter en beter te spreken ben.
|
![]() |
Hmm.. het is niet echt zo dat ik 's nachts zoveel zekerder ben, maar ik ervaar alles wel prettiger. Op het moment bijvoorbeeld muziek. En in films vallen me als ik ze 's nachts kijk weleens eerder dingen op die me eerder niet opgevallen zijn in die film.
Tja, zekerder... Ik moet er toch over nadenken, maar volgens mij verschilt dat bij mij nauwelijks. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik ben ook een nachtdier. Ik hou er van om in 't donker rond te lopen, 't liefst keihard rennen. En ik zie ook wel redelijk goed in 't donker. I love the dark!
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Drie broers Maudd | 4 | 17-06-2005 20:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |