Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2014, 08:43
tanos
tanos is offline
Dag forumleden

Ikzelf ben 18jaar oud en heb al 8maand een vriendin
Zij is 17, wordt bijna 18j.

Ikzelf wil seks en probeer haar dat op een normale en volwassen manier te vertellen

Maar zij reageert altijd enorm raar en boos.

We zijn al een beetje intiem en heb haar al in lingerie gezien en in blotte borsten,
Hoe kan ik meer ?

Ik zou ze graag al effe beffen of haar poesje zien

Ik zie er zo vanaf dat ze geen seks wilt, ik kijk er zo naar uit. We zijn beiden nog maagd
Met citaat reageren
Oud 08-11-2014, 08:55
Durian
Durian is offline
Een keer tijdens het intieme zoenen op een bed met je hand richting haar poes gaan. Of kapt ze dan meteen?
Oud 08-11-2014, 09:00
tanos
tanos is offline
Citaat:
Een keer tijdens het intieme zoenen op een bed met je hand richting haar poes gaan. Of kapt ze dan meteen?
Ja eigenlijk wel,
Soms kan ze intens geil zijn maar als haar gsm trilt, loopt ze er direct naartoe...

Maar misschien kan ik het vanavond nog eens proberen
Met citaat reageren
Oud 08-11-2014, 09:33
Durian
Durian is offline
Als ze er nog niet voor klaar is, dan is ze er niet voor klaar. Maar dat ze meteen naar haar gsm loopt om te kijken wat er is gezegd, is best wel triest :')
Oud 08-11-2014, 11:51
bierkoning
bierkoning is offline
Waarschijnlijk is ze er nog niet aan toe. Maar dat kunnen wij niet ruiken.

Dus ipv van alles te proberen praat erover met haar.
Oud 08-11-2014, 12:18
Verwijderd
Vraag 'r waarom ze niet wil. Voor hetzelfde geld is ze ooit verkracht en reageert ze daarom zo.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2014, 12:43
Verwijderd
Verontwaardigd reageren.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2014, 14:08
tanos
tanos is offline
Bedankt voor jullie reacties

Ik heb het al vaak gevraagd maar gisteren zei ze dat ze er in de verste verste nog niet aan denkt

Ze beschouwt het volgens mij als een pleziertje voor de man en ze denk dat zij pijn gaat hebben ofzo,
Ik zweerde dat het niet zo is en wil dat bewijzen maar ze wilt dat niet...

Als ik zo triestig reageer wanneer ze zo'n dingen zegt, dan twijfelt ze nog meer aan zichzelf,
Heb ik al geprobeerd...

Ik heb het gevoel dat mijn leven al enkele weken stilstaat en dat het pas terug verdergaat wanneer ik geen maagd meer ben...

Mijn studies etc lijden er wel onder maarja... & zij is wel gelukkig
Met citaat reageren
Oud 08-11-2014, 14:21
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik heb het gevoel dat mijn leven al enkele weken stilstaat en dat het pas terug verdergaat wanneer ik geen maagd meer ben...

Jezus.
Oud 08-11-2014, 15:30
Verwijderd
Citaat:

Met citaat reageren
Oud 09-11-2014, 06:42
feniks
feniks is offline
Dit is het moment waarop je tegen dat wicht moet zeggen dat jullie niet bij elkaar passen.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2014, 06:51
Yannickje
Yannickje is offline
Citaat:
Dit is het moment waarop je tegen dat wicht moet zeggen dat jullie niet bij elkaar passen.

Dat vind ik wel iets kort door de bocht.
Maar oplossinge heb ik ook niet, jammer.
Oud 09-11-2014, 07:41
feniks
feniks is offline
Hoezo te kort door de bocht?
Meisje wil geen seks. (En geeft ook niet echt een reden, als ik de ts moet geloven)
Jongen wil wel seks.
Verkrachting is bij wet verboden, dus moet ts maar op zoek naar een gezonde meid die wel seks wil.
Makkelijker kan haast niet.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2014, 08:11
Elin3
Elin3 is offline
Je kunt/ mag haar niet pushen. Je kunt er met haar over praten, maar geef haar vooral niet het idee dat ze iets fout doet door haar grenzen aan te geven. Praat om haar te begrijpen, niet puur om haar te overtuigen.

Vraag jezelf af of je bereid bent voor dit meisje te wachten, zelfs als het nog een jaar duurt. Zo niet, maak het uit.
Wil je wachten tot zij er klaar voor is, probeer dan te focussen op alle leuke dingen die jullie al wel doen en geniet daarvan.
Oud 09-11-2014, 10:53
Verwijderd
Citaat:

Holy fuck

Nou, als ik dit zo lees sluit ik me aan bij feniks. Jij bent duidelijk niet bereid te wachten, zij geeft geen fatsoenlijk antwoord op waarom ze niet wil, maak het dan maar gewoon uit.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2014, 19:06
Bamboestokje
Bamboestokje is offline
Citaat:
Dag forumleden

Ikzelf ben 18jaar oud en heb al 8maand een vriendin
Zij is 17, wordt bijna 18j.

Ikzelf wil seks en probeer haar dat op een normale en volwassen manier te vertellen

Maar zij reageert altijd enorm raar en boos.

We zijn al een beetje intiem en heb haar al in lingerie gezien en in blotte borsten,
Hoe kan ik meer ?

Ik zou ze graag al effe beffen of haar poesje zien

Ik zie er zo vanaf dat ze geen seks wilt, ik kijk er zo naar uit. We zijn beiden nog maagd
Ik ben zeker geen expert op dit topic (heb nog nooit een vriendin gehad) maar wat ik sowieso weet is dat je haar niet moet pushen. Dat verkleint de kans alleen maar. Maak het haar gemakkelijk denk niet alleen maar aan seks. Wees gewoon intiem met haar op een niet-seksuele manier. Dan komt dat seksuele vanzelf. Tenminste, dat is wat ik denk.

Edit: Ik zie dat je al 8 maanden met haar bent. Ik blijf bij mijn standpunt

Laatst gewijzigd op 09-11-2014 om 19:10. Reden: gewoon
Met citaat reageren
Oud 10-11-2014, 00:30
Turk February
Turk February is offline
Citaat:

Mja, als je haar met dit soort argumenten probeert te overtuigen kan ik me wel voorstellen dat ze niet wil. Misschien wil ze in principe wel seks, alleen niet met iemand die zegt: "Toe nou, ik lijd er zo onder."

Hoe dan ook, nee is nee en ze is je ook niet per se een antwoord verschuldigd. Als je haar leuk genoeg vindt kun je wachten.

Laatst gewijzigd op 10-11-2014 om 22:49.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2014, 08:06
feniks
feniks is offline
Mwa... Ze is inderdaad misschien geen antwoord verschuldigd. Maar in een relatie lijkt het mij vanzelfsprekend dat je communiceert.
Want op basis waarvan moet hij dan wachten? De stand van de maan?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2014, 11:00
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ik lijdt

Citaat:
Mwa... Ze is inderdaad misschien geen antwoord verschuldigd. Maar in een relatie lijkt het mij vanzelfsprekend dat je communiceert.
Want op basis waarvan moet hij dan wachten? De stand van de maan?
Tot zij er klaar voor is / het wil / het met hem wil?

Natuurlijk is het beter als je er over kunt communiceren, maar als hij alleen maar bezig is met hoe verschrikkelijk het voor hem is dat hij maagd is, snap ik wel dat het niet echt wil lukken.
Oud 10-11-2014, 12:35
feniks
feniks is offline
Citaat:

Tot zij er klaar voor is / het wil / het met hem wil?

Natuurlijk is het beter als je er over kunt communiceren, maar als hij alleen maar bezig is met hoe verschrikkelijk het voor hem is dat hij maagd is, snap ik wel dat het niet echt wil lukken.
Dan zal zij zo volwassen moeten worden om erover te kletsen.
De ts moet gewoon stoppen met de dramaqueen uit te hangen, en zelf een keuze maken als zij niet durft
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten