![]() |
|
Je kunt/ mag haar niet pushen. Je kunt er met haar over praten, maar geef haar vooral niet het idee dat ze iets fout doet door haar grenzen aan te geven. Praat om haar te begrijpen, niet puur om haar te overtuigen.
Vraag jezelf af of je bereid bent voor dit meisje te wachten, zelfs als het nog een jaar duurt. Zo niet, maak het uit. Wil je wachten tot zij er klaar voor is, probeer dan te focussen op alle leuke dingen die jullie al wel doen en geniet daarvan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Nou, als ik dit zo lees sluit ik me aan bij feniks. Jij bent duidelijk niet bereid te wachten, zij geeft geen fatsoenlijk antwoord op waarom ze niet wil, maak het dan maar gewoon uit. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Edit: Ik zie dat je al 8 maanden met haar bent. Ik blijf bij mijn standpunt Laatst gewijzigd op 09-11-2014 om 19:10. Reden: gewoon |
![]() |
||
Citaat:
Hoe dan ook, nee is nee en ze is je ook niet per se een antwoord verschuldigd. Als je haar leuk genoeg vindt kun je wachten.
Laatst gewijzigd op 10-11-2014 om 22:49. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Natuurlijk is het beter als je er over kunt communiceren, maar als hij alleen maar bezig is met hoe verschrikkelijk het voor hem is dat hij maagd is, snap ik wel dat het niet echt wil lukken.
||
![]() |
Citaat:
De ts moet gewoon stoppen met de dramaqueen uit te hangen, en zelf een keuze maken als zij niet durft |
![]() |
|
|