Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap!!!
En dat is niet mijn kunstgebit wat je nu hoort, maar mijn handen op elkaar kletterend van gelach! Ruuthje.
|
Super Tjits, helemaal top!
Phehe, mijn ouders zullen 'm ook wel cool vinden... (misschien om te laten lezen als we surprise-avond hebben ![]() X P.s. Ik heb je ook niet gezien in de Alt... ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
En nogmaals dank aan iedereen ![]()
|
ja chop hijs kei geniaal en dat blijft ie! ik had m al gelezen maar hijs echt cool...
ik had jou wel gezien heel ff in de bakkerij.. ![]() ![]() best leuk... nee je gedicht is supervet en ik praat nu met je ok? ![]() X
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
jaaah ik haddum ookal gelezen jah, maar hij IS wel kewl
CHAPEAU CHAPEAU CHAPEAU TJITSKE! Wat ben je toch creatief! ![]() lol sinterklaas bestaat overigens wel gewoon, dat hele verhaal dat ie niet bestaat is zo'n verzinsel van volwassenen enzo, maja.. laat ze maar lekker... anyway... wat is het verschil tussen een illegale turk en een fles zonnebrandolie? ![]() kuzzen artic
||
![]() |
Citaat:
en een fles zonnebrandolie is een fles met olie die je op je huid smeert ter bescherming tegen de schadelijke gevolgen van de zon.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Leuke raadsels? floffy3 | 311 | 01-05-2012 10:36 | |
De Kantine |
Met wie van het forum heb jij gezoend? Tetsuo | 141 | 12-10-2003 14:05 | |
Liefde & Relatie |
Enquetetje Droomvlucht | 175 | 11-08-2002 20:18 | |
Lichaam & Gezondheid |