![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
haai meissie!
ik gebruik sinds 2 maanden (precies vandaag) de pil: microgynon '30 geloof ik ! En ik kan je zeggen dat ik wel last had van de bijwerkingen dikker worden, ik ben best wat aangekomen de laatste tijd, en ik denk wel dat dat door de pil kwam. Vroeger kon ik me namelijk beter inhouden weer wat te eten, maar dat lukt nu nie egt goed meer! Dat ik deze bijwerking had, wil natuurlijk niet zeggen dat jij dat ook hebt hoor! we zijn allemaal anders, dus misschien heb jij hier helemaal geen last van! veel succes en kussies patty |
![]() |
|
Wat een klote huisarts heb ik zeg
![]() ![]() Ik heb diane 35 gehad tegen de puistjes maar ik was iets van 8 kilo ofzow dr door aan gekomen. aangezien ik al nie slank ben vanmezelf vonk da nie leuk en hek een andere pil genomen dus ik kreeg een hele lichte pil yasmin.. inderdaar daar benk nie van aangekomen, maar die pil was zo licht voor mij dattie nie helpte en ik dus ongesteld bleef (2 maanden lang dag in dag uit ![]() dus ik WEER naar de huisarts kreeg ik ook microgonom ofzo? ik weet niet precies en hij zei neej ook hiervan kom je niet aan! maar nu hoor ik hier overal dat mensen er van zijn aangekomen, en sommige kunnen 5 kilo meer hebben maar ik echt nie hoor ![]() welke pil is dan wel goed voor me zeg! ik kom van alles aan en alsk 1 x niet aankom van een soort pil dan ben ik weken lang ongesteld dat is ook weer nie goed!!! afz een kwaad meisje op de huisarts omdattie altijd zegt dak van deze pil ECHT nie dik wordt, neej ik merk t, liegbeest ![]() [Dit bericht is aangepast door Gwennygirl (08-03-2002).]
||
![]() |
Citaat:
ik gebruik hem zelf ook, tis wel een goeie pil volges mij(en werkt tegen puistjes) en ben nog eve zwaar als eerst, dus... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
mie mie pick me!
ik heb microgynon 30. en ben er van afgevallen ![]() ![]() menstruatiepijn: WAAAH, heeeeel stuk minder *gelukkig* ![]() ennem, ja, dat was het ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik had eerst Lovette, die was te licht. Daar kwam ik achter doordat ik gewoon soms tussendoor ongesteld werd en soms ook véél te vroeg (echt een week voordat mijn strip leeg was). Ook duurde mijn menstruatie best lang, ik verloor heel weinig bloed, maar toch zeker 8 dagen lang wat.
Nu ben ik overgestapt op Cilest, volgens mijn huisarts moeten mijn problemen daarmee zijn verholpen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() cool, hou je me op de hoogte over hoe die werkt?
|
ik heb zo een implanol, is zo een staafje in je bovenarm, superhandig, geen problemen mee gehad, niet aangekomen, maandstonden blijven uit, kan 3 jaar blijven zitten, gewoonweg super handig!
||
Citaat:
jah die hak dus ook gehad ik helemaal blij, een lichte pil kom je niet van aan en werkt verder goed, en je krijgt ook minder puistjes! ma ja bij mij wassie dus te licht ofzo en wask 2 maanden ongesteld zie hierboven ergens ofzo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en het is zeker wel een zware pil, zwaarder dan de meeste. en dit is een feit.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maarja is bij mij niet zo iig.. wel minders voor je. misschien word ik er ook nog wel dikker door ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Algemeen Vegetarisme en Veganisme Topic Verwijderd | 500 | 30-05-2006 13:09 | |
Lichaam & Gezondheid |
wie gebruikt hier de cilest pil??? donna | 2 | 31-10-2005 18:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pil + trombose Verwijderd | 9 | 07-03-2005 16:10 | |