Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2014, 21:32
sophietjeexx
sophietjeexx is offline
Hii,

Er zit een jonge bij mij op school, die ik echt heel leuk vindt... samen met mijn en zijn vrienden staan we ook altijd bij elkaar in de pauze, samne met hem en mijm bf fietsen we ook elke keer als het rooster mee zit samen. Soms met zn drien, wij tweeën of soms hun met zn tweeën... mijn bf weet dat ik hem al voir bijna een jaar leuk vindt... maar zij vindt hem ook leuk .... ik weet eigenlijk niet wat ik er nu mee aan moet want wil haar niet kwetsen maar bindt jem gwn zoooo leuk....

Pls help me...
Xx Sophie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-11-2014, 20:09
Verwijderd
Heeej dat ben ik, neehoor. - Ik ken trouwens wel een Sophie en een goede vriendin van haar

Als ze weet dat jij hem (eerder) leuk vond, dan mag je gewoon je gang gaan, lijkt me. Er zijn overigens talloze vriendinnen die dezelfde leuk vinden, vrouwen nemen alles klakkeloos over merk ik.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2014, 06:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Afspreken er allebei niks mee te doen, zo wordt er niemand gekwetst. Er zijn genoeg andere jongens op de wereld.
Oud 10-11-2014, 08:11
Verwijderd
Citaat:
Als ze weet dat jij hem (eerder) leuk vond, dan mag je gewoon je gang gaan, lijkt me.
Wat maakt het nou weer uit wie hem het eerste leuk vond?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2014, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Wat maakt het nou weer uit wie hem het eerste leuk vond?
Redelijk veel, ik piep ook niet voor in een rij. Bovendien kwam zij er als eerste mee uit, en zover ik kon herleiden is de vriendin in kwestie hem daarna leuk gaan vinden.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2014, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Redelijk veel, ik piep ook niet voor in een rij. Bovendien kwam zij er als eerste mee uit, en zover ik kon herleiden is de vriendin in kwestie hem daarna leuk gaan vinden.
Gelukkig werkt de liefde anders dan de kassa bij de Albert Heijn.

Citaat:
Afspreken er allebei niks mee te doen, zo wordt er niemand gekwetst.
Of hem gewoon juist allebei gaan daten.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2014, 07:57
Verwijderd
Citaat:
Redelijk veel, ik piep ook niet voor in een rij.
Irrelevante en domme vergelijking. Als je een baan wilt, en er heeft al iemand op gesolliciteerd, solliciteer je dan ook maar niet meer? Even stompzinnige vergelijking. Liefde werkt niet zo dat het er toe doet wie er eerst was.

Citaat:
Bovendien kwam zij er als eerste mee uit,
Wie "kwam er als eerste mee uit"? Dat is totaal niet duidelijk uit het verhaal van de TS dus als je dat al relevant vindt, wat nogal debiel is, dan is er op basis van de OP niets over te zeggen.

Citaat:
en zover ik kon herleiden is de vriendin in kwestie hem daarna leuk gaan vinden.
Ja welke vriendin bedoel je nou? En wederom: uit de OP totaal geen volgorde op te maken dus als je dat al relevant vindt, wat nogal achterlijk is, dan is dat gewoon niet te zeggen.

Stel die jongen vindt één van de twee erg leuk, maar dat is de vriendin die het laatst van de twee haar intenties heeft uitgesproken. Vind je dan serieus dat zij het er maar bij moet laten zitten?

Als er nou gedate werd tussen die twee, dan kan ik me goed voorstellen dat je je vriendschap niet wilt verpesten en het er bij laat zitten. Maar voor zover ik kan lezen speelt er nog helemaal niets. Dan is het handig voor je vriendschap om eerlijk te zijn naar je vriendin, maar verder zou ik me er nooit door laten tegenhouden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten