Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2014, 19:10
Verwijderd
hoi, ik ben een dertienjarig meisje en ben verliefd. Ik ben vast niet de enige die hierover iets post ( sorry ik heb echt gekeken of ik niet heel erg in herhaling val met dit topic, maar ik kan iets over het hoofd hebben gezien )

Ik heb geen idee of hij me leuk vind. Ik houd hem goed in de gaten, en zie soms wel dingen dat ik denk hmm, misschien, wie weet maak ik een kans?
Ik ben niet het type meisje dat op een jongen afstapt en zegt: hoi, ik vind je leuk
Heeft iemand tips waarbij ik héél subtiel zijn aandacht kan trekken? Ik kijk wel veel naar hem, maar ik wil niet dat iedereen het merkt...

Alvast bedankt!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2014, 21:37
Krike
Krike is offline
Je zou hem bijvoorbeeld eens gedag kunnen zeggen. Dit klinkt niet of je hem heel goed kent, of wel?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2014, 22:36
Boogschuttertje
Boogschuttertje is offline
Contact zoeken via facebook bijvoorbeeld, via vrienden, feestjes ect. Als je elkaar vaker tegenkomt, kan je elkaar gedag zeggen. Ik zou het wel rustig aan opbouwen, want zometeen schrik je hem teveel af. Ga eens een leuk gesprek met hem aan.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2014, 17:40
Verwijderd
@ Krike, wat is goed kennen? ik zit wel bij hem in de klas, heb hem op facebook en zeg hem ook wel eens gedag. Praten doen we niet zo heel veel, en als we het doen dan word ik nogal snel verlegen. Hij is vaak dan heel vriendelijk, maar misschien doet hij dat wel tegen iedereen? Maar misschien ben ik ook gewoon wel te ongeduldig...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2014, 18:20
Schrödinger
Schrödinger is offline
Subtiel werkt sowieso niet.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2014, 19:36
Verwijderd
Ik zit dit topic nog eens terug te lezen, en moet in mezelf wel lachen hoe het gelopen is. Uiteindelijk heb ik al mijn moed bij elkaar geschraapt en hem een briefje gegeven met de tekst: ik vind je leuk. Diezelfde dag sprak hij me aan op What'sapp en sindsdien chatten we. Het is grappig om dat zo terug te lezen : ) . En inderdaad, subtiel zijn had waarschijnlijk niet gemerkt.

Dus een tip aan meiden die in dezelfde situatie zitten: ga er gewoon voor. Je ziet maar, het kan best positief uitpakken.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2014, 19:41
Elin3
Elin3 is offline
Leuk om te lezen dat je in actie bent gekomen
Reageren

Regels voor berichten