Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
ik heb m'n haar nu tot boven mijn schouders en weer rood. meestal heb ik gewoon het los, beetje op z'n kop hangen en wat wax en haarlak erin.
Of niks erin als ik een luie dag heb. Als ik sport een staartje, maar daar is het eignenlijk nog te kort voor. En af en toe opsteken , maar dat houdt nu maar ene halve dag, want het is eigenlijk nog te kort En ook af een toe zo'n nep hanekam zeg maar, zoals Pink in haar clip heeft.
||
Citaat:
![]() van mijn ouders mogt 't wel alsik er heel zeker over ben.. maar ik ga tog nog nie werken.. en mijn ouders zeiden ook dat ik het dan beter nu kan doen, en dan later gwoon haar alsik 'n goede baan nodig heb ![]()
||
![]() |
Citaat:
Dit laat ik aan mn ouders lezen ![]() ![]() Owjah, btw mn haartjuhs nu, op dit moment, vandaag ![]() [edit] woopss, hijs een btje groot ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
ik doe er echt niets aan om hip te zijn ofzo. Daarbij valt er ook weinig aan te doen, want ik heb vreselijk irritant krul haar.
Meestal heb ik het los en als het niet zit of ik heb geen zin om mijn haar te doen, dan doe ik het in een rommelig knotje ofzo, dan zit het tenminste niet in mijn gezicht.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Voordat je de deur uitgaat Businessguy | 56 | 15-04-2013 15:44 | |
Liefde & Relatie |
Wat hebben meiden tegen lang haar?! Verwijderd | 87 | 10-03-2010 17:46 | |
Lichaam & Gezondheid |
Benen scheren (voor de dames) Meind | 47 | 01-07-2005 18:59 | |
Seksualiteit |
Kleding? vraag voor de meiden hier... Gerard SnEl | 135 | 13-05-2003 13:47 | |
Lifestyle |
fototopic Verwijderd | 463 | 11-07-2002 19:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
voor de meiden: wat vind je van een jongen met..... Elvis | 38 | 04-12-2001 14:36 |