Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2013, 13:22
Businessguy
Businessguy is offline
Wat doe jij allemaal aan jezelf voordat je in de ochtend de deur uitgaat op weg naar school of het werk?
Houd je het bij het simpel wassen, tandenpoetsen en haren doen of ga je juist extra vroeg uit de veren om jezelf extra mooi voor de dag te laten komen?

Kleed je jezelf juist representatief of boeit het je vrij weinig wat voor kleren je aan hebt?

Voor de meiden. Gebruik je veel make up of juist weinig? En wat gebruik je dan allemaal?

Ik zal maar aftrappen dan.
In de ochtend sta ik ongeveer 1.5 uur van te voren op, rond 6 uur.
Eerst ga ik douchen dan lenzen in doen, gezicht schoonmaken met Louis Widmer spul, tanden poetsen en flossen, haren föhnen, klein laagje foundation op men gezicht aanbrengen (ja speciale rotzooi voor mannen), haren doen en dan men nagels klein beetje bijvijlen.
Volgens mij heb ik alles dan wel gehad

Ikzelf kleed me best representatief, meestal heb ik een pak aan en anders een blouse met een nette spijkerbroek. Alleen thuis loop ik rond in een t-shirt

Eigenlijk best vreemd dat hier nog niet een topic over is. Tenminste, ik kon niets vergelijkbaars vinden
Ik verwacht toch wel van meiden dat ze met elkaar delen wat ze s'ochtends allemaal aan make up opdoen enz.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2013, 13:25
Vowel
Vowel is offline
Representatief? Representatief voor wat? Weet je wel wat het woord betekent? Representatief =/= netjes.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 13:29
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
klein laagje foundation op men gezicht aanbrengen (ja speciale rotzooi voor mannen)
Even uit nieuwsgierigheid; waarom draag je -als man- foundation?

Wat ik zelf allemaal doe voor ik de deur uit ga:
Gezicht wassen, handen wassen, lenzen indoen, dagcrème op mn gezicht smeren, aankleden, mijn haar proberen te temmen, tanden poetsen, lippenbalsem opdoen, als ik genoeg tijd heb: wimpers krullen, mascara opdoen en een klein beetje blush aanbrengen, dan mn schoolboeken in mn tas gooien, schoenen aan, jas aan en gaan.

Citaat:
Eigenlijk best vreemd dat hier nog niet een topic over is. Tenminste, ik kon niets vergelijkbaars vinden Ik verwacht toch wel van meiden dat ze met elkaar delen wat ze s'ochtends allemaal aan make up opdoen enz.
Op typische meidenfora, beautyfora en beautyblogs is hier genoeg over te vinden. Maar ik ben ook wel benieuwd wat de jongens allemaal doen
Oud 01-04-2013, 13:33
Businessguy
Businessguy is offline
Citaat:
Representatief? Representatief voor wat? Weet je wel wat het woord betekent? Representatief =/= netjes.
Representatief voor de buitenwereld. Als ik zo dan mag noemen.
Oud 01-04-2013, 13:34
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb 's morgens ongeveer een kwartier nodig, vooral om twee boterhammen naar binnen te werken.

Verder is het wel een tikkeltje gay om je iedere morgen zo lang op te tutten.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 13:36
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Representatief voor de buitenwereld. Als ik zo dan mag noemen.
Dat mag je zo noemen, maar het slaat nergens op. "Representatief kleden" betekent dat je kleding draagt die bij je werk past. Als je in een bikercafé werkt is een net colbertje juist niet representatief.

Ik kleed me overigens op mijn werk behoorlijk representatief, aangezien ik er wel als nerd uitzie.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 13:37
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik kan het toch wel waarderen als een man er een beetje verzorgd uitziet. Maar idd foundation gaat mij ook wat ver en elke dag in pak hoeft ook echt niet (tenzij dat voor zijn baan normaal is), met t-shirts en truien kunnen mannen er net zo goed "representatief" uit zien.
Oud 01-04-2013, 13:44
Vowel
Vowel is offline
Verzorgd zijn is niet hetzelfde als jezelf optutten.

Iemand die een douche neemt, z'n tanden poetst, zijn haren kamt en schone kleding aandoet verzorgt zich ook. Daarvoor heb je geen pakken en foundation en "Louis Widmer spul" (geen idee wat het is ) voor nodig.

Net zo dom vind ik het wanneer mensen zeggen dat een vrouw zichzelf niet verzorgt als ze geen make-up op doet. Make-up =/= verzorging.

Ontopic: Ik sta ook anderhalf uur eerder op, maar dat doe ik alleen om wakker te worden. Koffie en wakker worden. Anders ben ik de rest van de dag niet te genieten. De laatste tien minuten heb ik nodig voor mijn haar, make-up, tanden poetsen, deo, etc. Gelukkig doe ik daar geen uren over.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 13:55
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Verzorgd zijn is niet hetzelfde als jezelf optutten.
True.
Citaat:
Ontopic: Ik sta ook anderhalf uur eerder op, maar dat doe ik alleen om wakker te worden. Koffie en wakker worden. Anders ben ik de rest van de dag niet te genieten. De laatste tien minuten heb ik nodig voor mijn haar, make-up, tanden poetsen, deo, etc. Gelukkig doe ik daar geen uren over.
Ah, deo, die was ik in mijn lijstje nog vergeten!
Oud 01-04-2013, 13:56
Verwijderd
Ik sta meestal iets van drie kwartier voor ik weg moet op ofzoiets. Kwartiertje douchen, kwartiertje nodig om te eten en een kwartiertje om aan te kleden, mijn tas te pakken en mijn tanden te poetsen en deo en parfum op te spuiten. Meestal besteed ik niet echt aandacht aan mijn haar, tenzij het echt heel wild is gaan zitten door het slapen. Maar ik borstel het niet en heb het meestal in een knot/staart/vlecht en dat is in minder dan een minuut gedaan .
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 14:03
DAH
DAH is offline
Ik heb altijd minimaal 15 minuten nodig voor douchen, dus ik was me 's ochtends gewoon met een washandje bij de wastafel.
Chronologische volgorde:
Ik sta op, trek schoon ondergoed aan, pak de broek die over mn bureaustoel hangylt of ik pak een.schone. Idem.dito voor shirt. Dan loop ik topless naar de badkamer, aanschouw mijn mooie lichaam im de spiegel, was mn bovenlichaam, gezicht, soms m'n benen ook. Dan poets ik m'n tanden. Trek m'n shirt aan en ga ontbijtem. Na het ontbijt spoel ik m'n mond even met water en daarna met Listerine. Soms poets ik m'n tanden na het eten I.p.v. ervoor. Dan pak ik m'n jas en tas, trek,m'n schoenen aan en ga naar school/whatever.
Mijn gemiddelde doordeweekse ochtend.
Oud 01-04-2013, 14:22
Businessguy
Businessguy is offline
Citaat:
Even uit nieuwsgierigheid; waarom draag je -als man- foundation?
Omdat ik mijn huid dan mooier vindt

Citaat:
Maar idd foundation gaat mij ook wat ver en elke dag in pak hoeft ook echt niet (tenzij dat voor zijn baan normaal is)
Haha ik zit nog op school. Ik trek nette kleding aan omdat ik graag een goede indruk wil achterlaten bij mensen en mijn ouders zullen het nooit goedkeuren dat ik in een t-shirt naar school ga.
Oud 01-04-2013, 14:23
Businessguy
Businessguy is offline
Citaat:
Beetje gay is oké
Oud 01-04-2013, 15:15
Verwijderd
Citaat:
en mijn ouders zullen het nooit goedkeuren dat ik in een t-shirt naar school ga.
Waarom niet?

Verder ligt het heel erg aan m'n programma die dag. Als ik om zeven uur moet beginnen, heb ik geen zin en tijd om te douchen omdat ik niet met natte haren naar buiten wil en mijn haar niet droog te föhnen is in korte tijd.. Dan is het een kwestie van uit bed komen, aankleden, opmaken, haar kammen en fiksen en ondertussen een boterham eten. Dat kan in twintig minuten. Make-up is een lijntje onder mijn ogen, beetje oogschaduw, mascara en mijn wenkbrauwen bijtekenen. Spijkerbroek en shirt is mijn werkkleding en ik weet niet of dat representatief is. Het is in ieder geval schoon en verzorgd en handig.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 16:59
Verwijderd
Vroeger toen ik niet uit mijn nest kon en niet ontbeet, rolde ik 10 minuten voor ik uiterlijk moest vertrekken uit bed, waste me, spoot deo en parfum, kamde mijn haren, poetste mijn tanden en trok mijn kleren aan en vertrok. Eventueel wat camouflage als ik slecht had geslapen of er een vlekje te zien was, heel misschien een lijntje en mascara.

Nu gaat mijn innerlijke klok om 8u en ik heb nooit afspraken zo vroeg dat ik me moet haasten. Als ik ergens heen ga dan volgt hetzelfde procedé als hierboven beschreven, maar dan verscpreid over de tijd die ik heb en niet in 10 minuten gepropt.

Ik gebruik amper make up en al helemaal geen fond de teint of enige andere smeerseltjes. Als ik een feest zou hebben, dan kan ik heel wat werk besteden aan kapsel en make up omdat ik het dan wel een leuk vind. Voor de rest vind ik mijn huid mooi egaal en mijn ogen mooi zonder ze per se te moeten accentueren ^^ Mijn nagels hebben meestal wel een lakje omdat ik dat vaak doe als ik aan de computer of voor de tv zit.

Ik veroordeel niemand die er wel veel tijd en moeite in steekt, maar dat moeten ze helemaal zelf weten, mannen vrouwen. Ik kan me voorstellen dat je plezier beleeft aan tutten, maar voor mij is het niet weggelegd buiten die ene feestelijke gelegenheid. Daarnaast heb ik natuurlijk het geluk geen last te hebben van een vervelende huid. Wat ik dan niet snap zijn vrouwen die panisch zijn over gezien te worden zonder make up, ook door hun man. Die eerder opstaan om maar vooral op en top klaar te zitten. Maar goed, als ze verder gelukkig zijn, moeten ze dat ook zelf weten ^^
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 17:02
Verwijderd
Lenzen doe ik overigens zittend in bed aan.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 17:09
Businessguy
Businessguy is offline
Citaat:
Lenzen doe ik overigens zittend in bed aan.
Wat is je geheim? Als ik dat zou proberen valt er vast een lens op bed en vind ik hem nooit meer terug.
Oud 01-04-2013, 17:15
Verwijderd
17 jaar ervaring. En ze vallen bij mij ook wel eens, maar ik heb een zaklamp voor het grijpen, dan blijf ik doodstil zitten en schijn ik met fel licht en zo'n lens glimt. Het is me ooit een keer overkomen dat ik ze niet terug kon vinden en dat was in het eerste jaar dat ik ze had.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 17:41
Turkijenewyork
Turkijenewyork is offline
Douchen en gezicht wassen /tanden poetsen / aankleden / lichtje op / eten / auto naar school volgens mij doe ik nog meer maar weet niet meer alles
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 18:40
Verwijderd
50 minuten voor de les sta ik op
ontbijten
tandenpoetsen
aankleden
haar doen
lenzen in doen
naar school
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 19:42
Hawahaai
Hawahaai is offline
Grappig, dat er toch zoveel variatie in het ochtendritueel bestaat.

Ik word wakker, pak het stapeltje kleren voor die dag (dat leg ik 's avonds al klaar) en ga douchen of wassen, aankleden, deo, haren doen, (huisdieren loslaten en voeren), ontbijten, tas inpakken, tanden poetsen, lenzen in, make up en gaan. Mijn haren zijn in een minuut gedaan (staart of los met wat spul erin), net als de make up (alleen mascara en evt. oogschaduw). Eten duurt het langst. In totaal heb ik 45 tot 60 minuten nodig.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 19:55
igfy
igfy is offline
Ik doe vrij weinig. Ik douche meestal 's avonds, dus bij het opstaan was ik me kort, poets ik mijn tanden, deo, doe mijn haar, zoek kleding en sieraden uit en trek ik deze aan. Dan geef ik de hond eten en eet zelf een bakje muesli.

Ik doe bijna nooit aan make-up en heb zelfs geen dagcreme, hoewel ik dit wel steeds meer begin te overwegen. Ik reageer vrij sterk op de meeste producten, dus vaak gaat de kwaliteit van mijn uiterlijk alleen maar achteruit van dit soort dingen.
Oud 01-04-2013, 20:47
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik doe bijna nooit aan make-up en heb zelfs geen dagcreme, hoewel ik dit wel steeds meer begin te overwegen. Ik reageer vrij sterk op de meeste producten, dus vaak gaat de kwaliteit van mijn uiterlijk alleen maar achteruit van dit soort dingen.
Wat vervelend! Dagcrème vind ik zelf wel echt een must om te gebruiken (ik heb een vrij droge huid en met een hydraterende gezichtscrème is dat probleem vrijwel verholpen) en ik denk ook niet dat jouw look slechter zal worden door een klein beetje goede dagcrème.
Oud 01-04-2013, 22:12
Verwijderd
Een must op je 17e? Nou ja ik snap wel als je een droge huid hebt dat je dat wil. Maar ik vind het een beetje grappig om dat te horen. Laatst ook een paar meisjes van 15 die het over een kastje vol foundations hadden, ik snap dat je make up in allerlei kleurtjes wil, maar the fuck moet je op je 15e met een kastje vol met foundations? ^^ Als je er al een nodig hebt, dan heb je aan een goeie geschikte genoeg?

Ik heb zelf op mijn 15e ook dag en nachtcrème gehad, die had ik gekregen va een vriendin die ze had gekocht en niet meer gebruikte. Bij mij gebeurde hetzelfde. 2 dagen fanatiek smeren e toen stonden ze daar te staan
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 23:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Op je 15e heb je wat anders te verbergen dan rimpels he, Muut. Kraters enzo.

Mijn 'ritueel', voor zover ik dat heb:

Min. een uur voor ik de deur uit moet uit bed kruipen.
Douchen als ik mijn haar moet wassen (om de dag) anders washandje bij den wasbak.
Deo, aankleden, haar borstelen.
Ontbijten.
Make-up op m'n harses doen (alleen oogschaduw, oogpotlood en mascara).
In de winter doe ik creme op m'n voorhoofd, want dat wordt van 't douchen superdroog.
Als ik m'n haar heb gewassen, dan nog effe fohnen.
Beetje mousse in m'n haar tegen pluizen.
Bril op.
Tanden poetsen.
Rennen naar de bus.
Oud 02-04-2013, 07:00
Daantjer
Daantjer is offline
Mijn ochtendritueel

zo'n drie kwartier voordat ik de deur uit moet sta ik op.
5 minuten mail+administratie
Douchen, tanden poetsen, scheren, haar doen, deo
Kleren aan doen
Ontbijten
Fietsen naar de trein
Oud 02-04-2013, 08:12
Verwijderd
Citaat:
Wat vervelend! Dagcrème vind ik zelf wel echt een must om te gebruiken (ik heb een vrij droge huid en met een hydraterende gezichtscrème is dat probleem vrijwel verholpen) en ik denk ook niet dat jouw look slechter zal worden door een klein beetje goede dagcrème.
Jij denkt van niet? als zij sterk reageert erop zou ze zomaar uitslag kunnen krijgen van alle middelen. Mijn zus kan geen enkel vrij verkrijgbare crème gebruiken. Nauwelijks make up en wasmiddelen. Dan gaat het niet eens om alleen je 'look'.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2013, 08:31
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Jij denkt van niet? als zij sterk reageert erop zou ze zomaar uitslag kunnen krijgen van alle middelen. Mijn zus kan geen enkel vrij verkrijgbare crème gebruiken. Nauwelijks make up en wasmiddelen. Dan gaat het niet eens om alleen je 'look'.
O, dat is inderdaad wel erg extreem. Als je een allergische reactie krijgt op dat soort producten kan je ze idd maar beter niet gebruiken. Even niet aan gedacht
Oud 02-04-2013, 08:52
Verwijderd
Citaat:
Op je 15e heb je wat anders te verbergen dan rimpels he, Muut. Kraters enzo.

Mijn 'ritueel', voor zover ik dat heb:

Min. een uur voor ik de deur uit moet uit bed kruipen.
Douchen als ik mijn haar moet wassen (om de dag) anders washandje bij den wasbak.
Deo, aankleden, haar borstelen.
Ontbijten.
Make-up op m'n harses doen (alleen oogschaduw, oogpotlood en mascara).
In de winter doe ik creme op m'n voorhoofd, want dat wordt van 't douchen superdroog.
Als ik m'n haar heb gewassen, dan nog effe fohnen.
Beetje mousse in m'n haar tegen pluizen.
Bril op.
Tanden poetsen.
Rennen naar de bus.
Ik wil alleen op je eerst zin reageren, maar mijn tablet doet niet aan selectief deleten ^^
Ja, dat begrijp ik, maar de meisjes zagen er gewoon goed uit, en kraters verberg je toch niet, je kunt ze alleen een egaal kleurtje geven Maar dat is ook wat ik zei, ik heb het geluk dat ik een fijne huid heb, nooit ernstig last gehad van dat soort dingen. Het enige maanladschap dat ik heb gehad was toen er een aanval was geweest van muggen en ik boven mijn hals 30 keer gestoken was. Toen wist ik wel hoe het moest voelen ^^
Met citaat reageren
Oud 02-04-2013, 09:41
huntingyade
huntingyade is offline
ik rol echt standaard te laat uit bed omdat ik niet eerder op wil staan. dus ik moet in 10 minuten mijn tas inpakken en omkleden anders ben ik te laat voor de bus. dus het is echt opstaan zooi in me tas gooien. pyama uit een broek ergens vandaan toveren en hetzelfde voor een shirt. en dan jas aan muts op en de dag beginnen.
Oud 02-04-2013, 10:21
Verwijderd
Douchen doe ik meestal 's avonds, maar duurt 5 tot 20 minuten incl afdrogen, afhankelijk van wat ik allemaal nodig vind en hoeveel haast ik heb. Soms doe ik bodylotion op (5 minuten), maar meestal niet.
Dus wat ik 's ochtends doe is natuurlijk kleren aandoen, tandenpoetsen, deo gebruiken en mijn gezicht wassen. Op werkdagen kleed ik me zo'n beetje half-zakelijk, in het weekend draag ik meestal jurkjes. Soms flos ik ook. Ik borstel mijn haar en doe er iets mee, dat varieert van een simpele lage staart tot helemaal ingevlochten, afhankelijk van hoeveel tijd ik heb.
Ik gebruik meestal dagcreme, behalve als ik het vergeet. Ik maak mijn bril schoon, of ik doe lenzen in. Als ik lenzen in doe, doe ik meestal mascara op en wat oogschaduw of oogpotlood. Als ik mijn bril ophoud niet, dat heeft dan geen zin, soms doe ik dan wel lipstick op. Ik doe sowieso altijd wat balsem of vaseline op m'n lippen. Meestal doe ik parfum op.
Alles bij elkaar kost het zo'n beetje tussen de 10 en 20 minuten.
Mijn meeste tijd 's ochtends gaat naar ontbijt klaarmaken en opeten en lunchpakket maken.

Laatst gewijzigd op 02-04-2013 om 10:27.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2013, 12:44
igfy
igfy is offline
Citaat:
Ik weet niet of ik perse allergisch ben, maar ik krijg vaak uitslag of droge plekken als ik make-up of creme gebruik. Dit weeekend heb ik bijvoorbeeld een halve dag oogschaduw opgehad, en nu is een van mijn oogleden droog en rood. Er zijn vast wel dure dingen waarbij ik die reacties minder zou hebben, maar toen ik nog studeerde had ik daar geen geld voor (over). Nu zou ik dat eventueel wel hebben maar ik en al zo gewend om nooit iets op te doen, dat ik er nog geen moeite voor heb genomen.
Oud 02-04-2013, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet of ik perse allergisch ben, maar ik krijg vaak uitslag of droge plekken als ik make-up of creme gebruik. Dit weeekend heb ik bijvoorbeeld een halve dag oogschaduw opgehad, en nu is een van mijn oogleden droog en rood. Er zijn vast wel dure dingen waarbij ik die reacties minder zou hebben, maar toen ik nog studeerde had ik daar geen geld voor (over). Nu zou ik dat eventueel wel hebben maar ik en al zo gewend om nooit iets op te doen, dat ik er nog geen moeite voor heb genomen.
Ja, dat is ook wel logisch. Je zou altijd nog langs een dermatoloog kunnen gaan, want de kans is klein dat je nooit meer iets hoeft te gebruiken aan creme. En dan liever dat je het vooraf weet
Met citaat reageren
Oud 02-04-2013, 12:49
Verwijderd
k word rond 8 uur wakker (tussen 8 en 8:10) ik gooi mijn tosti wat ik de dag ervoor gemaakt heb in het tosti apparaat, ik maak een blinkje monster energie open, ik was me gezicht, ik doe mijn haren, tegen de tijd dat ik klaar ben is mijn tosti ook klaar, ik loop al tosti-etende de deur uit met mijn blikje energie, en mijn collega die staat rond half 9 op de parkeerplaats en daar ben ik dan meestal rond die tijd.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2013, 17:38
Verwijderd
opstaan
schoon ondergoed uit mijn kast pakken
naar de douche lopen
douchen
afdrogen
bodylotion aanbrengen
ondergoed aantrekken
tanden poetsen
fohnen
naar mijn kamer lopen
broek + vest aan
dagcrème aanbrengen
blauw/groen lijntje aanbrengen onder mijn ogen (verschilt per dag)
mascara opdoen
schoenen aantrekken
naar de douche lopen
haren uitkammen, schuim indoen en beetje haarlak
naar de keuken lopen en cornflakes maken
naar boven lopen met mijn cornflakes
laptop opstarten
cornflakes eten
nog een keer mijn tanden poetsen
boeken en shit in schooltas gooien
kamer afsluiten
naar school lopen

Met citaat reageren
Oud 02-04-2013, 17:57
Verwijderd
Citaat:
opstaan
schoon ondergoed uit mijn kast pakken
naar de douche lopen
douchen
afdrogen
bodylotion aanbrengen
ondergoed aantrekken
tanden poetsen
fohnen
naar mijn kamer lopen
broek + vest aan
dagcrème aanbrengen
blauw/groen lijntje aanbrengen onder mijn ogen (verschilt per dag)
mascara opdoen
schoenen aantrekken
naar de douche lopen
haren uitkammen, schuim indoen en beetje haarlak
naar de keuken lopen en cornflakes maken
naar boven lopen met mijn cornflakes
laptop opstarten
cornflakes eten
nog een keer mijn tanden poetsen
boeken en shit in schooltas gooien
kamer afsluiten
naar school lopen

als ik dat allemaal moest doen haalde ik half 12 nog niet eens
Met citaat reageren
Oud 02-04-2013, 18:39
Businessguy
Businessguy is offline
Citaat:
ik loop al tosti-etende de deur uit met mijn blikje energie
Over gezond gesproken. Nounou.
Oud 02-04-2013, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Over gezond gesproken. Nounou.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2013, 20:20
Verwijderd
Citaat:
als ik dat allemaal moest doen haalde ik half 12 nog niet eens
ik ben er maar anderhalf uur mee bezig
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 15:00
Oezem
Oezem is offline
Citaat:
Ik heb dit vooral met verschillende soorten crème en body lotion (geen idee hoe het zit met make up want dat gebruik ik nauwelijks) maar wel een droge huid. De enige body lotion die voor mij wel goed werkt is zwitsal.
Ik kan natuurlijk niet inschatten hoeveel last jij er van hebt, maar voor mij is dit de enige die ik langer dan twee dagen kan gebruiken.

On topic:
Ik sta op zijn laatst 45 min voor ik weg moet op, dan ga ik eerst douchen en haren wassen, aankleden, haren kammen, body lotion op (sowieso in de winter en vaak ook in de zomer), ontbijten, tas inpakken, tanden poetsen en gaan. En tussendoor doe ik deo op als ik daar aan denk. Ik heb gelukkig niet zo snel last van zweetlucht, dus het is niet zo erg als ik dat vergeet en anders heb ik standaard ook een roller in m'n tas.
Oud 03-04-2013, 18:01
Verwijderd
Citaat:
ik ben er maar anderhalf uur mee bezig
ik heb smorgens maar 15/20 minuten
Met citaat reageren
Oud 04-04-2013, 12:31
Verwijderd
Citaat:
ik heb smorgens maar 15/20 minuten
Vroeger opstaan?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2013, 12:54
Verwijderd
Ik stel alles uit om zo lang mogelijk te kunnen slapen.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2013, 17:58
igfy
igfy is offline
Citaat:
Ik heb dit vooral met verschillende soorten crème en body lotion (geen idee hoe het zit met make up want dat gebruik ik nauwelijks) maar wel een droge huid. De enige body lotion die voor mij wel goed werkt is zwitsal.
Ik kan natuurlijk niet inschatten hoeveel last jij er van hebt, maar voor mij is dit de enige die ik langer dan twee dagen kan gebruiken.
Zwitsal is wel een goed idee. Toen ik in hongarije studeerde had ik last van het water. Ik kreeg echt een gigantisch droge rode huid en toen heb ik dat proberen te bestrijden met zwitsal babyolie, dat hielp redelijk, ik denk dat de bodylotion dus misschien ook wel zou kunnen.

Overig laat ik ook altijd iedere ochtend de hond uit, maar tel ik dat nog niet echt als de deur uitgaan. Daarna trek ik vaak nog andere schoenen aan pak ik mijn tas in/smeer brood enzo.
Oud 04-04-2013, 18:54
Lente
Lente is offline
kwartier douchen en aankleden, kwartier brood smeren, ontbijten en nieuws, kwartier haar, makeup, tandenpoetsen en wegggg
Met citaat reageren
Oud 05-04-2013, 00:07
Verwijderd
Citaat:
Vroeger opstaan?
zo iemand ben ik niet
Met citaat reageren
Oud 05-04-2013, 08:28
Verwijderd
Citaat:
zo iemand ben ik niet
Nou, maar dan moet je niet zeggen, ik heb maar 20 minuten, want je hebt wel meer dan 20 minuten, maar je wil niet.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2013, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Nou, maar dan moet je niet zeggen, ik heb maar 20 minuten, want je hebt wel meer dan 20 minuten, maar je wil niet.
hmm.. scherp
maar je hebt wel gelijk ja..

herstel, ik geef mezelf maar 15/20 minuutjes omdat ik een luie flikker ben en langer in me nest wil rotten
Met citaat reageren
Oud 05-04-2013, 12:51
Vesta
Vesta is offline
Ik sta meestal een uur eerder op, douchen doe ik 's avonds. Eerst (na 3x snoozen) trek ik de kleren aan die ik al heb voorbereid, dan loop ik door naar de badkamer om daar mijn gezicht te wassen, tanden te poetsen, crème op te smeren en als laatst mijn haar doen. Beneden begin ik met het ontbijt, dat meestal door mijn moeder is klaar gemaakt ( het zijn vaak gewoon broodjes). Daarna komt de make-up en dat houdt in: dun laagje foundation, een beetje blush, wenkbrauwen bijtekenen, eyeliner en een beetje mascara, maar hoeveel en of ik make-up opdoe hangt een beetje van mijn bui af, soms vind ik een beeetje blush ook genoeg. Als ik nog tijd over heb laat ik mijn hond uit en anders fiets ik gewoon naar school.
Oud 05-04-2013, 16:03
Verwijderd
Ik sta altijd iets meer dan een uur voor ik weg moet op. Eerst doe ik ochtendgymnastiek. Dan was ik me, kleed me aan, doe deo op en loop naar beneden om te eten. Na het eten ga ik naar boven om mijn spullen in te pakken, mijzelf en mijn bed op te maken en hier en daar wat op te ruimen. Ondertussen sms ik met mijn vriendje. Daarna ga ik de krant lezen en thee drinken, en dan naar school.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten