Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2014, 16:53
Jongenuittwente
Jongenuittwente is offline
Ik ben smoor op een meisje uit mijn klas, maar ik weet niet of zij op mij is, hoe kan ik daarachter komen, en hoe kan ik haar vragen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-11-2014, 16:55
Verwijderd
"hoi, ik ben op jou. Jij ook op mij?"
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 17:00
Jongenuittwente
te direct, ik wil eerst zekerweten, of bijna zekerweten
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 17:00
Verwijderd
Dan afwachten en hopen dat ze bijna een keer laat zien dat ze jou ook digt.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 17:03
Jongenuittwente
ja dat is een goede(meen ik)
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 17:11
Jongenuittwente
weet iemand nog andere???????????????????????????????????????????????
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 17:13
Nederlander1999
Nederlander1999 is offline
Nou, kijkt ze weleens naar je om?? En zo ja, is dat dan met een lach, of zonder lach??

Want zo nee, dan heb je niet beet. En geen lach = arrogantie = op ieder relatieverzoek "nee" zeggen = niet beet.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 17:13
Jongenuittwente
ik zit schuin achter haar en soms lacht ze wel naar mij
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 17:15
Nederlander1999
Citaat:
ik zit schuin achter haar en soms lacht ze wel naar mij
OMG Echt!??!?!!? Dan moet je het zzeker doen man!!!! Er is maar 1 meisje in mijn HELE omgeving die ik ken, en die naar me lacht, als ik naar haar kijk. Slechts 1 en die werkt in het tuincentrum 3 dorpen verderop. Maar, als zij op nog geen 3 meter afstand van jou zit...... moet je eens bedenken wat er wel niet uit kan voortvloeien?? Echt doen hoor!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 17:16
naomiexxx
naomiexxx is offline
heb je al contact met haar op app ofzow? vraag der is mee uit ofzo
want (ik wil je niet uit je droom halen) maar ik lach ook wel is naar een jongen, hoeft niet te betekenen dat ik meteen smoorverliefd ben op diegene
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 17:17
Jongenuittwente
Citaat:
OMG Echt!??!?!!? Dan moet je het zzeker doen man!!!! Er is maar 1 meisje in mijn HELE omgeving die ik ken, en die naar me lacht, als ik naar haar kijk. Slechts 1 en die werkt in het tuincentrum 3 dorpen verderop. Maar, als zij op nog geen 3 meter afstand van jou zit...... moet je eens bedenken wat er wel niet uit kan voortvloeien?? Echt doen hoor!
is dit sarcastisch???
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 17:18
Nederlander1999
Citaat:
is dit sarcastisch???
Wat ?? Tuurlijk niet. Waarom denkt iedereen op dit forum dat ik negatief ben???

Ik ben gewoon blij voor je, want ik weet dat ik helemaal nooit een vriendin zal krijgen die me echt zal bevallen terwijl jij gewoon het meisje van je dromen op 3 meter afstand hebt zitten en zij lacht zelfs nog naar je. Dat is toch dubbele winst??
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 17:20
Jongenuittwente
Citaat:
Wat ?? Tuurlijk niet. Waarom denkt iedereen op dit forum dat ik negatief ben???

Ik ben gewoon blij voor je, want ik weet dat ik helemaal nooit een vriendin zal krijgen die me echt zal bevallen terwijl jij gewoon het meisje van je dromen op 3 meter afstand hebt zitten en zij lacht zelfs nog naar je. Dat is toch dubbele winst??
dat klopt, daar heb ik geluk mee, eigenlijk is het net 1 meter
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 17:25
Nederlander1999
Citaat:
dat klopt, daar heb ik geluk mee, eigenlijk is het net 1 meter
Kun je er ook niet 1 voor mij regelen? Als ik je gebruikersnaam moet geloven kan ik je verzekeren dat waar jij woont veel betere meiden zijn en ik ben echt toe aan een vriendin maar hier in de Randstad zijn ze allemaal arrogant en selfish.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 17:27
Jongenuittwente
Citaat:
Kun je er ook niet 1 voor mij regelen? Als ik je gebruikersnaam moet geloven kan ik je verzekeren dat waar jij woont veel betere meiden zijn en ik ben echt toe aan een vriendin maar hier in de Randstad zijn ze allemaal arrogant en selfish.
waar ik woon heb je er ook veel die heel arrogant zijn, maar ik ben 13, en 2 keer met een arrogante muts gehad, die heb je ook veel in Twente
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 17:30
Nederlander1999
Citaat:
waar ik woon heb je er ook veel die heel arrogant zijn, maar ik ben 13, en 2 keer met een arrogante muts gehad, die heb je ook veel in Twente
Hmm als je 13 bent en je hebt nu al beet heb je wel veel geluk hoor. Ik ben over een aantal maanden alweer 16 en heb echt nog nooit een meid gehad of gezoend - laat staan dat de laatste keer dat ik met een meisje van mijn leeftijd sprak was in... september 2013.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 17:30
Nederlander1999
Dus conclusie grijp je kanss!!!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 17:32
Jongenuittwente
ik zal het proberen binnenkort, binnenkort is er toch weer schoolfeest
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 17:35
Jongenuittwente
is schoolfeest trouwens een goede plek, HEEFT IEMAND DAAR ERVARING MEE?????????????????
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 17:37
Nederlander1999
Citaat:
is schoolfeest trouwens een goede plek, HEEFT IEMAND DAAR ERVARING MEE?????????????????
Nou eh ik weet niet of een schoolfeest nou echt een romantische plek zou zijn... trouwens dan staan ze meestal bij hun vriendinnen, dus stel dat ze je afwijst, dan word je niet door 1 meisje uitgelachen maar door meerderen - nog wel in een groep!! En anders staat ze bij gasten.... nou kun je die eerst ook nog proberen af te wimpelen voor je haar voor jezelf hebt, kost je ook nog veel tijd.

Nee, nee.. beter afspreken in het plaatselijke park!! Dat is echt romantisch. Of is het geen meisje die in een park past??
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 17:40
Jongenuittwente
Citaat:
Nou eh ik weet niet of een schoolfeest nou echt een romantische plek zou zijn... trouwens dan staan ze meestal bij hun vriendinnen, dus stel dat ze je afwijst, dan word je niet door 1 meisje uitgelachen maar door meerderen - nog wel in een groep!! En anders staat ze bij gasten.... nou kun je die eerst ook nog proberen af te wimpelen voor je haar voor jezelf hebt, kost je ook nog veel tijd.

Nee, nee.. beter afspreken in het plaatselijke park!! Dat is echt romantisch. Of is het geen meisje die in een park past??
het meisje past wel in het park maar er past geen park in de plaats waar ik woon dat is het probleem dan weer
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 17:42
Elin3
Elin3 is offline
Ik zou haar gewoon eens vragen samen wat leuks te doen, om haar beter te leren kennen. Anders vraag je haar of ze je leuk vindt en weet je daarna absoluut niet hoe je met haar kunt omgaan. Haar eerst beter leren kennen is veel fijner En als ze niks met je wil afspreken weet je ook waar je aan toe bent!
Oud 21-11-2014, 17:44
Jongenuittwente
Citaat:
Ik zou haar gewoon eens vragen samen wat leuks te doen, om haar beter te leren kennen. Anders vraag je haar of ze je leuk vindt en weet je daarna absoluut niet hoe je met haar kunt omgaan. Haar eerst beter leren kennen is veel fijner En als ze niks met je wil afspreken weet je ook waar je aan toe bent!
ik ben niet zo snel van het mee uitvragen, en we zijn allebei 13 dus wat kun je doen
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 17:46
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
ik ben niet zo snel van het mee uitvragen, en we zijn allebei 13 dus wat kun je doen
Samen skaten, naar de ijsbaan, thuis een film kijken, samen een taart bakken, samen jammen (als jullie muzikaal zijn).
Oud 21-11-2014, 17:49
Nederlander1999
Citaat:
Samen skaten, naar de ijsbaan, thuis een film kijken, samen een taart bakken, samen jammen (als jullie muzikaal zijn).
Nou ik wil niet azijn pissen maar toen ik 13 was deed ik al dat soort dingen niet! Onthoud dat dit een normale 13-jarige Twentse jongen is, geen Hollywood-ster.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-11-2014, 17:54
Jongenuittwente
waar ik woon hebben we geen ijs/skate baan, en voor de eerste keer denk ik dat thuis toch wel verkeerde indruk maakt, direct zo heel uitbundig, ben ik niet zo van
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 17:59
dyliedylie
dyliedylie is offline
Bioscoop?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 17:59
Nederlander1999
Citaat:
waar ik woon hebben we geen ijs/skate baan, en voor de eerste keer denk ik dat thuis toch wel verkeerde indruk maakt, direct zo heel uitbundig, ben ik niet zo van
Misschien vindt zij het wel opwindend!!! :$ ^-------------^
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 18:05
Jongenuittwente
maak het niet naar seks, ik ben 13, nee, ik hou van simpel
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 18:05
Jongenuittwente
Citaat:
Bioscoop?
is er ook niet
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 18:21
Jongenuittwente
heeft iemand nog andere tips of trucs, hoe ik haar kan versieren??????????????????
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 18:27
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Skaten kan ook prima in de stad of in de natuur (mits er goede fietspaden zijn). Samen iets gaan doen is wel een prettige manier om elkaar te leren kennen. Wat doe je normaal met vrienden? Misschien kan je zoiets ook met haar doen?
Oud 21-11-2014, 18:33
Jongenuittwente
Citaat:
Skaten kan ook prima in de stad of in de natuur (mits er goede fietspaden zijn). Samen iets gaan doen is wel een prettige manier om elkaar te leren kennen. Wat doe je normaal met vrienden? Misschien kan je zoiets ook met haar doen?
met vrienden is het meestal non-stop gamen, vooral actie games
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 18:34
Jongenuittwente
lijkt me niet wat voor haar
Met citaat reageren
Oud 22-11-2014, 15:41
Jongenuittwente
heeft iemand nog andere tips????????????????????? hoe ik haar kan versieren
Met citaat reageren
Oud 22-11-2014, 21:42
Scrimble
Scrimble is offline
Voordat je jezelf over van alles en nog wat drukt maakt, zoals versieren. Kan je beter eerst gewoon op de persoon vragen of ze wat leuks samen met je wil doen. Je kan dan nog in het midden laten wat je gaat doen. Reageert ze daar al niet positief op, scheelt het je een perfecte date te bedenken....
Met citaat reageren
Oud 23-11-2014, 00:19
bloodyb
bloodyb is offline
Vraag op het schoolfeest of ze wat wil drinken en misschien kun je met haar schuifelen als er gedanst wordt.
Oud 27-11-2014, 15:54
Jongenuittwente
we zitten nu met ons 2 op bijles alleen zij en ik zo nice
Oud 27-11-2014, 16:09
Elin3
Elin3 is offline
Tof! Succes met contact leggen, dat moet zeker lukken op deze manier
Oud 27-11-2014, 16:13
Jongenuittwente
we krijgen al steeds meer contact
Oud 28-11-2014, 07:20
Bobblin92
Bobblin92 is offline
Al gevraagd?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2014, 16:45
Jongenuittwente
nee, maar al wel aan een andere klasgenoot verteld, ga haar volgende week vragen
Oud 29-11-2014, 08:09
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
nee, maar al wel aan een andere klasgenoot verteld, ga haar volgende week vragen
Vragen of ze wat met je wil gaan doen of verkering-vragen?
Als je nog nooit samen gewoon een keer afgesproken hebt gaat het waarschijnlijk heel onnatuurlijk/ ongemakkelijk voelen om ineens verkering te hebben. Want "wat doe je dan samen?" en "hoe ga je met elkaar om?"...
Reageren

Regels voor berichten