Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
nee, niet juist : 2) man is bang, dat hij later miss niet meer goed kan inhouden, en miss wel iets onbezonnen doet.. niet huidig eraan denken, om het te gaan doen, wil absoluut niet vreemdgaan, is alleen een beetje onzeker over toekomst. we studeren allebei, ik stedebouwkundige, zij als accountant hbo, willen miss samen studenenkamer huren. alles tussen ons gaat goed, behalve op dit stuk. |
![]() |
||
Citaat:
Zoals ik al zei: respect voor deze jongen dat hij al een jaar geduld heeft, er zijn er veel die het al lang zouden zijn afgetrapt! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nice ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kijk, daarom zorg ik dat ik van tevoren weet of iemand allerlei onredelijke principes naleeft ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
edit: maar je hebt wel gelijk. florentine is iets anders.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(trouwens als ze echt niet wil zal dat ook niet werken hoor...het is een vrouw geen kerel.....)
||
Citaat:
Buiten dat: als je echt van haar houdt respecteer je haar keuze en dring je het niet op. Zij zal vanzelf aangeven hoe ver ze wel wil gaan, en als zij het bij vingeren en aftrekken wil laten, moet je niet proberen verder te gaan. Je zou wel es terloops kunnen laten vallen dat je haar zou willen beffen of zo, maar de keuze aan haar laten. Dat je bang bent dat je misschien vreemdgaat en haar daarmee kwetst zegt al genoeg voor mij: je wilt haar niet kwetsen. Doe dat dan ook niet. Ooit gehoord van masturberen? Over dat trouwen: je voelt zelf wel of je hier aan toe bent, zoals zij met sex. Op je 18e trouwen kan, nog 5 jaar wachten kan ook, maar pin je niet zo vast op een leeftijd. Ik zei vroeger dat ik op mijn 25e wilde trouwen, maar dat zie ik er nu ook niet echt meer van komen. Age is just a number.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik zie het niet meer zitten (help me) FrankB93 | 10 | 11-05-2011 19:25 | |
Seksualiteit |
Ik wel, zij niet. PerfectWay | 20 | 04-03-2011 16:58 | |
Psychologie |
ik weet het niet meer.... Mandii--xx | 6 | 28-01-2010 21:32 | |
Liefde & Relatie |
Hoe weet ik of zij ook meer voelt? nonrilekst | 7 | 20-08-2005 22:23 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
zij gelooft en zij niet. Ninnoc | 29 | 08-03-2005 20:55 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 |