![]() |
|
voor iemand die zogenaamd christelijk is, neem je het woord neuken wel erg gemakkelijk in de mond, maar masturberen is een zonde??
Is inderdaad zonde, want het voorkomt nu juist dat je je christelijke waarden en normen vergeet zoals in je openings betoog blijkt. Op zoek gaan naar ........... op datingsites lijkt mij ook niet echt bijbelse leer. Over zelfbevrediging wordt in alle 66 boeken van de bijbel niet gesproken, dat lijkt mij dus een aardig begin. |
![]() |
|
![]() |
Je kunt natuurlijk altijd nog een priester worden, die wisten in het verleden wel wat ze met die prikkels moesten doen.
Verder raad ik je aan om een consensus te vinden met je God betreft seksuele bevrediging. Want ik krijg rillingen over mijn rug wanneer ik denk aan dat arme meisje dat jou wel leuk vindt maar na de eerste kus aangerand wordt omdat jij je jarenlang opgebouwde seksuele frustraties niet in bedwang kon houden.
|
Als je graag vast wil houden aan jouw overtuiging helpt het enorm wanneer je iets met een meisje krijgt die ook gelovig is. Dat helpt haar waarschijnlijk om jouw standpunt te begrijpen. Als je een vriendin hebt, praat er dan over en spreek allebei uit wat je wel of juist nog niet wil doen. Denk ook voor jezelf na waarom je het niet wil/ mag doen. Alleen omdat het een regel is is vaak niet genoeg, in elk geval niet als je jezelf op haar soms aan je grens moet herinneren. Bedenk waar de grens vandaan komt en probeer voor jezelf te onderbouwen waarom die grens waardevol kan zijn.
|||||
![]() |
Citaat:
Topic liefde en relatie: veilige datingsites Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat wil jij in hemelsnaam in een relatie?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Gevoelens - Hersenspinsel keukentrappetje | 8 | 23-04-2006 23:52 | |
Psychologie |
'verboden' gevoelens moon | 45 | 10-07-2005 01:46 | |
Liefde & Relatie |
Over gevoelens praten Verwijderd | 24 | 06-11-2003 00:27 | |
Verhalen & Gedichten |