Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2014, 16:59
Bobby1994
Bobby1994 is offline
Ik ben erg gevoelig voor prikkels. Soms krijg ik gevoelens en dan wil ik neuken. Ik heb zelfs nooit seks gehad en nooit gedate en nooit gemasturbeerd. Ik zou zelfs een begin willen maken met iemand. Hoe moet ik met dit omgaan?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 17:11
Axel11
Axel11 is offline
Waarom nooit gemasturbeerd eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 17:58
Verwijderd
Toch masturberen.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 21:05
Bobby1994
Bobby1994 is offline
Omdat ik christelijk ben en dan mag je niet masturberen want het is een zonde
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 21:39
ZaadPlantje
ZaadPlantje is offline
Citaat:
Omdat ik christelijk ben en dan mag je niet masturberen want het is een zonde
Wooh, wooh, wooh, wacht ff. Ik ben ook een chisten en toevallig staat er niks over in de bijbel dat masturberen een zonde is....
Maar als je zelf denkt dat het niet mag vanwege je geloof, is daar niks mis mee hoor. Be Yourself.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 22:34
bloodyb
bloodyb is offline
Ok maar niet masturberen als je jeuk aan je pimi hebt is óók zonde!
Oud 09-12-2014, 06:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Volgens mij mag je ook geen seks voor het huwelijk als je christen bent, dus helaas.
Oud 09-12-2014, 07:25
RobertG
RobertG is offline
voor iemand die zogenaamd christelijk is, neem je het woord neuken wel erg gemakkelijk in de mond, maar masturberen is een zonde??
Is inderdaad zonde, want het voorkomt nu juist dat je je christelijke waarden en normen vergeet zoals in je openings betoog blijkt.
Op zoek gaan naar ........... op datingsites lijkt mij ook niet echt bijbelse leer. Over zelfbevrediging wordt in alle 66 boeken van de bijbel niet gesproken, dat lijkt mij dus een aardig begin.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2014, 07:35
-Marleen
-Marleen is offline
Ik ben roomskatholiek
Mag ik dan niet over sex praten?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2014, 09:17
Bobby1994
Bobby1994 is offline
Je mag wel over seks praten, maar geen seks hebben voor het huwelijk.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2014, 11:06
Verwijderd
Je zou natuurlijk kunnen overwegen om van dat domme christelijke gedoe af te stappen.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2014, 14:38
-Marleen
-Marleen is offline
Ik ben er ook niet echt meebezig en mijn ouders ook niet..
Met citaat reageren
Oud 09-12-2014, 16:40
Bobby1994
Bobby1994 is offline
Nee ik kan niet, want hij is de enige levende en ware god.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2014, 17:05
Verwijderd
En heel erg geïnteresseerd in wat mensen allemaal in hun bed uitspoken. Leuke god heb jij.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2014, 20:46
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik zou zelfs een begin willen maken met iemand. Hoe moet ik met dit omgaan?
Gewoon niet(s) doen dan he.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2014, 14:50
Pancakelover
Pancakelover is offline
Ik ben zelf ook rooms katholiek maar blijkbaar is de plek in de hel voor mij al gereserveerd haahah ;P
Maar ik respecteer jou keuze hoor doe niet wat je niet wil
Maar ik heb dit nog NOOIT uit een katholiek zijn mond horen komen hoor
Met citaat reageren
Oud 11-12-2014, 00:41
Denkerius
Denkerius is offline
Je kunt natuurlijk altijd nog een priester worden, die wisten in het verleden wel wat ze met die prikkels moesten doen.

Verder raad ik je aan om een consensus te vinden met je God betreft seksuele bevrediging. Want ik krijg rillingen over mijn rug wanneer ik denk aan dat arme meisje dat jou wel leuk vindt maar na de eerste kus aangerand wordt omdat jij je jarenlang opgebouwde seksuele frustraties niet in bedwang kon houden.
Oud 12-12-2014, 15:57
Verwijderd
Niet masturberen is pas zonde.. Lijkt me ook dat je dat gewoon nodig hebt om die spanning kwijt te raken. Ook om het "geen seks voor het huwelijk" vol te kunnen houden..
Met citaat reageren
Oud 12-12-2014, 15:59
Verwijderd
Ja lijkt mij ook. Anders wordt je inderdaad gewoon seksueel gefrustreerd ofzo en loopt het dan als je een meid vindt waarschijnlijk niet goed
Met citaat reageren
Oud 12-12-2014, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Je kunt natuurlijk altijd nog een priester worden, die wisten in het verleden wel wat ze met die prikkels moesten doen.
Minderjarige jongetjes pakken?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2014, 00:07
Bobby1994
Bobby1994 is offline
Ik vindt het gewoon moeilijk. Dus ik zit al een tijdje daarmee. Mijn geloof en de liefde voor een meisje. Hoe moet ik hiermee omgaan?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2014, 08:57
Elin3
Elin3 is offline
Als je graag vast wil houden aan jouw overtuiging helpt het enorm wanneer je iets met een meisje krijgt die ook gelovig is. Dat helpt haar waarschijnlijk om jouw standpunt te begrijpen. Als je een vriendin hebt, praat er dan over en spreek allebei uit wat je wel of juist nog niet wil doen. Denk ook voor jezelf na waarom je het niet wil/ mag doen. Alleen omdat het een regel is is vaak niet genoeg, in elk geval niet als je jezelf op haar soms aan je grens moet herinneren. Bedenk waar de grens vandaan komt en probeer voor jezelf te onderbouwen waarom die grens waardevol kan zijn.
Oud 13-12-2014, 14:20
Denkerius
Denkerius is offline
Citaat:
Als je graag vast wil houden aan jouw overtuiging helpt het enorm wanneer je iets met een meisje krijgt die ook gelovig is. Dat helpt haar waarschijnlijk om jouw standpunt te begrijpen. Als je een vriendin hebt, praat er dan over en spreek allebei uit wat je wel of juist nog niet wil doen. Denk ook voor jezelf na waarom je het niet wil/ mag doen. Alleen omdat het een regel is is vaak niet genoeg, in elk geval niet als je jezelf op haar soms aan je grens moet herinneren. Bedenk waar de grens vandaan komt en probeer voor jezelf te onderbouwen waarom die grens waardevol kan zijn.
oh hij heeft geen vriendin:

Topic liefde en relatie: veilige datingsites
Citaat:
Welke datingsites zijn de beste? Hoe kan ik snel aan een meisje komen?
Topic liefde en relatie: Een kleurtje die liefde wil
Citaat:
Hallo

Ik ben half Indonesische en half Indische jongen. Ik ben al een tijdje verliefd op een meisje van de school. Ik heb nooit eerder een relatie gehad dus om toenadering te zoeken is wel heel erg spannend voor mij. Ik ben wat getint en zij een boerinnetje. Dus misschien zit dat in mijn hoofd dat ze mij misschien zal negeren. Maar elke keer als we elkaar zien, dan hebben we een lacht op onze gezichten. Ik hou ook niet van als ze in een groepje staat, want dan ben ik veel nerveuzer. Hoe moet ik dit doen?
Citaat:
Ik weet het echt niet. Ik kan gewoon niet, terwijl ik dolgraag een leuke vriendin wil. De zenuwen scheuren mij gewoon
Gezien deze quotes is bobby of een trol of mentaal een kind. Ten eerste je lijkt hier niet goed te weten wat verliefdheid is. Als je verliefd bent dan wil je, voor een paar dagen tot een paar maanden, absoluut niemand anders. Wat jij hebt met dat meisje van school is een crush. Verder maak je het best wel duidelijk dat je ieder leuk meisje wil en dat het eigenlijk niet zo heel veel uitmaakt wie, maar te nerveus bent om daadwerkelijk iemand uit te vragen. Dan is mijn vraag aan jou, bobby, als het karakter van een meisje niet uitmaakt en jij weinig tot geen seksuele handelingen mag uitvoeren,
Wat wil jij in hemelsnaam in een relatie?

Regels voor berichten