Advertentie | |
|
![]() |
|
Ach, die klasgenootjes zijn gewoon nieuwsgierig. Ze hebben echt wel door dat je ergens mee zit, ze weten alleen niet precies wat. En ja dan gaan ze naar je kijken, om te zien of ze erachter kunnen komen.
Je kunt ook je ouders vragen om je te helpen he? Misschien willen zij wel voor jou met school gaan praten, om een plan te maken. Je kunt ook eens op zoek gaan naar lotgenoten. Zo vond ik hier al een topic op fok! met lotgenoten: http://forum.fok.nl/topic/2141695 en op deze website staat ook vanalles: http://www.iedereenisanders.nl/21/tr...de=transgender
|
![]() |
Ik weet het niet vlgns mij heeft iemand me in de war gebracht en gehersenspoeld wamt voordat ik hem kende was ik dol gelukkig maar door hem depresief ik loog tegen jullie dat spijt me me ouders weten het niet en ik gedraag me er maar 20% naar masr toch lijkt een meisje zijn fijner omdat ze een fijner lichaam hebbe vind ik maar als ik me laat ombouwen heb ik natuurlijk nooit een mooi lichAam
![]() Ik ben echt in de war en depressief Toch denk ik ook weer niet dat ik het ben omdat ik in me hart ern jongen wil blijven Ik ben gewoon dat type jonge wat hetzelfd doet bij ze vrienden en zonder Laatst gewijzigd op 27-01-2015 om 21:51. |
![]() |
|
Puberteitsremmers krijg je vóór de puberteit begint vanaf je 12e jaar. Ga eens kijken op de website www.vumc.nl en zoek dan op genderdysforie. Daar kun je ook een antwoord op andere vragen vinden. Wat je in je laatste post zei over dat je door iemand was gehersenspoeld en zo was me niet helemaal duidelijk. Kan je dit eens uitleggen?
|
Je zegt dat je een meisjeslichaam mooier vindt, maar bedoel je dan dat je liever een meisje wil zijn of dat je meiden gewoon mooi vindt, zoals de meeste hetero jongens?
Dat jij (vaak kinderachtig) jongensgedrag niet altijd leuk vindt hoeft niet gelijk te betekenen dat je een meisje had moeten zijn. Jij hebt je eigen persoonlijkheid en vindt soms bepaald gedrag niet leuk. Betekent dat dan dat je direct een meisje had moeten zijn? Ik je wel meer jongens die wat rustiger of volwassener zijn. Wat lijkt je zo leuk/ zoveel beter aan meisje zijn? Waarom voel jij je een meisje?
|
Kan je bepaalde gevoelens of momenten noemen waardoor je je soms een meisje voelt?
Zijn er misschien ook andere dingen waar je je niet fijn door kan voelen? Bijvoorbeeld omdat je weinig vrienden hebt, of omdat het thuis niet zo goed gaat? Of is je genderidentiteit het enige waar je mee zit?
||
Citaat:
|
![]() |
Dat licht diep man, zo zo..
Ik heb dat ook gehad, maar... Ow wowie! *met de stemmen van kud ![]() @Naomiexxx ik denk niet dat 'ik wil een vriendin' in verhouding staat met de rest... Dat was iets waar hij gewoon nu mee kwam, het is nogal moeilijk om dat soort dingen uit te vinden, nogal verwarrend ook.. Hij was depressief (vond zich zelf misschien niet mooi ofzo (hypothetisch)) en wou dus een meisje zijn (mooier geslacht...) En volgens mij schuift hij niets af, maar door de verwarring (niet bewust dus) het constant op iets anders gooien (dat gheb ik vaak (gehad) ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Ik zoek een film/serie maar weet niet wat de titel is! #3 WolterB | 72 | 13-10-2019 20:09 | |
Seksualiteit |
Fantasie over shemales Otto-Jan | 15 | 05-08-2013 17:42 | |
Seksualiteit |
Zouden jullie een shemale doen? Verwijderd | 42 | 01-03-2009 00:50 | |
Psychologie |
Your Disorder Magican | 105 | 02-03-2006 21:40 | |
Psychologie |
Transseksueel...... BlackKnight | 119 | 19-08-2005 12:26 | |
Lifestyle |
over homo's gesproken Angie_ | 175 | 06-08-2003 18:29 |