Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je dat wil natuurlijk.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ sonho: BDD (body dismorphic disorder) is een geestelijke stoornis waarbij mensen die 'organisch gaaf' zijn, er heilig van overtuigd zijn dat een deel van hun lichaam daar niet hoort of er anders uit hoort te zien, bijvoorbeeld een arm of een been, maar het kan ook betrekking hebben op bijv. kapsels. Je moet je dat ongeveer zo voorstellen als bij een transseksueel; iemand voelt zich echt ongelukkig met zijn/haar lichaam zoals dat op dat moment is. Een tijdje terug stond een interview met een man met BDD in het Volkskrant Magazine. Die was zo geobsedeerd met het idee dat zijn linker onderbeen 'er niet aan hoorde' dat hij zelfs zijn onderbeen met een stuk touw dubbelvouwde en vastbond aan zijn bovenbeen, tot het punt dat hij flauwviel van problemen met zijn bloedsomloop. Echt behoorlijk ongezond dus. Laatst gewijzigd op 21-02-2006 om 20:53. |
![]() |
||
Citaat:
Alleen ben ik dus niet zo extreem als 2e blokje en ook niet van dat transeksuele gedoe... Ik ben (niet egoistisch ofzo bedoeld) een knappe jongen, en ben ook gewoon in trek en populair. Ik zelf snap hier NIETS van. Ok ik heb mijn momenten dat ik denk "hmm jah ik ben inderdaad heel leuk!". Maar 9 van de 10 keer voel ik mij HEEL lelijk, zie ik dus ook allemaal onvolkomenheden die in mijn ogen lelijk zijn of niet kloppen, en dan sta ik soms uren voor de spiegel om te "wachten" tot het vervaagd, of gaat het nog verder dat ik het erger zie worden en mij dus ziekmeld of afspraakjes met vrienden enz afzeg. ik heb een gave huid, maar 1 puistje kan mij extreem depressief maken. Ik zie het dan alsof mijn hele gezicht ermee bedekt is en iedereen mij aankijkt dat ik lelijk ben en de aanwezigheid niet waard ben. Verder keur ik mijzelf in elke mogelijke reflectie van ramen, tot klapdeuren, spiegels in winkels, met de cameraweergave van je mobiel en vervolgens hem te herzien en dat soort dingen. Op sociaal vlak kan je er kapot aan gaan, omdat je jezelf zo weghoud bij je vrienden...maar gelukkig heb ik dit alles in de hand. Niemand weet hier ook van en mensen die het niet weten zien/merken het ook niet aan mij omdat ik dat goed weet te verbergen. Alleen mijn beste vriendin en mijn moeder zijn er van op de hoogte. Ik heb er ook enkel last van als ik echt in mijn eentje ben thuis in de douche of bij een andere spiegel of reflectie thuis en als ik in mijn eentje buitenshuis naar de winkel ga of in de bus zit bijv. ALTIJD in gedachten bij je uiterlijk en hoe je er uit ziet, elke sec. Als ik samen met iemand anders ben denk ik daar niet aan, en voel ik mij zekerder! Mijn moeder had eerst het idee dat het gewoon te maken had met mijn geaardheid (homo), maar toen ik haar Oprah liet zien schrok ze wel en viel er heel veel op zijn plaats bij haar. Ze vind het echter onzin mij hiervoor te laten behandelen, maar ik zelf denk dit wel te gaan doen in de toekomst als het erger wordt. Laatst gewijzigd op 21-02-2006 om 21:10. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat staat er onder jou ctrl+v #2 0o-pearl-o0 | 499 | 20-11-2004 10:19 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
ARTistiek |
[picture]Words that Could have moved mountains asilvermtzion | 66 | 08-03-2004 20:16 | |
Verhalen & Gedichten |
The Seven Deadly Sins Verwijderd | 2 | 08-06-2003 18:56 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 | |
Muziek |
ff mijn playlist Japio | 3 | 24-02-2003 17:13 |