Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2014, 18:43
Sammie :)
Sammie :) is offline
Ik heb laatst geld bijverdient als anoniem naaktmodel. Zijn hier meer meiden die dat wel eens gedaan hebben? Mag ook via privé bericht. Ik wil graag weten welke dingen ik vaker kan doen en waar ik juist voor op moet letten.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2014, 18:58
SuperThomas
SuperThomas is offline
.

Laatst gewijzigd op 22-08-2016 om 22:06.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2014, 19:12
Citaat:
mag ik je wat vragen??

hoe oud ben je precies?
wat heb je verdiend??

en hoe kom ik ben hen in contact??
Staat ja bij m'n avatar haha. Ik ben 23 jaar
Ik kreeg 150 euro voor 3 uurtjes werk.

Uhm...ik denk niet dat ik dat hier zomaar neer kan zetten dus stuur me maar even een privé bericht.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2014, 19:44
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Dat is minder dan ik verwacht had.
Oud 03-08-2014, 20:20
Nou dat is best veel voor een studente als ik hoor. Een paar van zulke dagen en ik heb mijn studiegeld voor komend jaar weer betaald. Niet slecht voor een bijbaantje haha

Maar ik krijg al meer aangeboden en voor ik verder in het wereldje ga wil ik er graag wat meer over weten van anderen,. Vandaar ook mijn oproepje...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2014, 21:08
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik snap het en dat is het ook wel, ik had alleen meer verwacht.

Waar maak je je zorgen over, dan?
Oud 03-08-2014, 22:13
Pluis
Pluis is offline
Ben je dan naaktmodel op een kunstschool of voor de pabo reclamegidsen/erotiek business? Dat laatste vind ik namelijk een beetje een dubieuze vraag voor een scholierenforum...
Oud 04-08-2014, 07:23
Verwijderd
Bij een schilderklas of kunstopleiding is dat een vrij gangbaar loon hoor.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2014, 08:02
Verwijderd
Citaat:
Ben je dan naaktmodel op een kunstschool of voor de pabo reclamegidsen/erotiek business? Dat laatste vind ik namelijk een beetje een dubieuze vraag voor een scholierenforum...
De gemiddelde leeftijd op dit forum ligt boven de 20.

Bovendien houdt de PABO/Nederlandse erotiekbizniz zich strikt aan de leeftijdsgrens van 18+, want het zijn gewoon bedrijven met winstoogmerk. Zelfs als alle vijftienjarigen hier spontaan besluiten dat ze erotisch model willen worden, dan nog zouden ze absoluut nergens worden aangenomen. Zo'n bedrijf kijkt wel uit.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2014, 19:21
Verwijderd
'Just stripping my way trough college'
Met citaat reageren
Oud 04-08-2014, 22:55
Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
'Just stripping my way trough college'
Met citaat reageren
Oud 07-08-2014, 12:14
DAH
DAH is offline
Ik raakte even erg in de war, want bij PABO denk ik aan lerarenopleidingen voor basisonderwijs.
Oud 07-08-2014, 16:11
Verwijderd
Ja is hetzelfde bedrijf he hahaha
Met citaat reageren
Oud 08-08-2014, 13:16
Verwijderd
@Sammie, ik kan jou blijkbaar geen privebericht sturen, stuur mij er is 1 dan reply ik
Met citaat reageren
Oud 12-08-2014, 13:53
Verwijderd
Ik ben een jongen maar ik weet wel dat als ze je gezicht ofso herkennen je daar later behoorlijk veel last van kan hebben.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2014, 20:05
Verwijderd
Wat voor last?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2014, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Ik raakte even erg in de war, want bij PABO denk ik aan lerarenopleidingen voor basisonderwijs.
Haha ik ook

Citaat:
Wat voor last?
Naja, als je ouders of iemand anders je zou herkennen, hoe zouden ze reageren denk je?

Of als je voor een baan zou solliciteren en bij toeval zou je toekomstige werkgever dit zien....

Laatst gewijzigd op 12-08-2014 om 20:54. Reden: Toevoeging
Met citaat reageren
Oud 13-08-2014, 00:06
Verwijderd
De kans dat je toekomstige werkgever je toevallig herkent is erg klein, vooral als je je uiterlijk bewust aanpast met make-up en dergelijke.

Waar je vooral bang voor moet zijn is dat een wraakzuchtige ex, preutse kennis of andere onwelwillende uit je omgeving er via-via achterkomt en vervolgens je baas fotomateriaal stuurt/de school van je kinderen belt/anoniem melding van mensenhandel doet bij de zedenpolitie/je buren ophitst om je ruiten in te tikken/etc. Bijna alle sekswerkers die ik ken hebben zoiets wel gehad.

[edit] Al zal het bij wat simpele foto's wel loslopen.

Laatst gewijzigd op 13-08-2014 om 00:37.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2014, 14:33
Verwijderd
Ik vind dat je vooral nergens bang voor moet zijn. Door bang te zijn duw je jezelf in een chantabele positie. Als je daarin niet mee gaat heb je niets te verliezen.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2014, 14:08
Ron48Fotograaf
Ron48Fotograaf is offline
Citaat:
Ik heb laatst geld bijverdient als anoniem naaktmodel. Zijn hier meer meiden die dat wel eens gedaan hebben? Mag ook via privé bericht. Ik wil graag weten welke dingen ik vaker kan doen en waar ik juist voor op moet letten.
je moet er sowieso op letten als je dat doet, dat je de foto's eerst t e zien krijgt, alvorens er iets mee gebeurd. Zijn ze voor je zelf en een tikkie te privé? Eis ze dan meteen op. Zo doe ik het namelijk zelf ook.....
Met citaat reageren
Oud 10-09-2014, 20:26
Citaat:
@Sammie, ik kan jou blijkbaar geen privebericht sturen, stuur mij er is 1 dan reply ik
Owh wat raar zeg. Ja is goed doe ik zo meteen.
Ik krijg geen meldingen (mailtjes) meer binnen als er reacties zijn Dus vandaar dat ik zo laat ben sorry...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2014, 21:31
Citaat:
je moet er sowieso op letten als je dat doet, dat je de foto's eerst t e zien krijgt, alvorens er iets mee gebeurd. Zijn ze voor je zelf en een tikkie te privé? Eis ze dan meteen op. Zo doe ik het namelijk zelf ook.....
Tnx voor de tip. Ik zorg sowieso dat ik er nooit herkenbaar opsta. Wil niet dat ik er later gedoe om kan krijgen...
Met citaat reageren
Oud 14-09-2014, 17:55
Ron48Fotograaf
Ron48Fotograaf is offline
Citaat:
Tnx voor de tip. Ik zorg sowieso dat ik er nooit herkenbaar opsta. Wil niet dat ik er later gedoe om kan krijgen...
Inderdaad, maar als je er in verder wilt, oefen flink door, onherkenbaar, herkenbaar, maar wat ik al zei, eis de foto's meteen op, dan kan je ook zien op je eigen foto's wat je wel en niet goed doet of moet doen! Geef maar een gil!
Met citaat reageren
Oud 28-10-2014, 21:30
GekkeBoy!
GekkeBoy! is offline
Als jij je er goed bij voelt is het toch goed? 50 euro per uur is niet slecht als studente!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2015, 19:17
Citaat:
Als jij je er goed bij voelt is het toch goed? 50 euro per uur is niet slecht als studente!
Klopt. Al doe ik het eigenlijk bijna nooit meer. Sommigen mensen komen echt met rare voorstellen
Met citaat reageren
Oud 27-01-2015, 09:31
fotograafje
fotograafje is offline
Als hobby fotograaf wil ik graag even waarschuwen voor naaktfotografen, pas op met wie je je inlaat, maak vooraf van A tot Z goede afspraken. Eis dat je na afloop van de shoot de foto's meteen te zien krijgt en dat foto's die je niet wil meteen worden verwijderd (ook uit de prullenbak van de computer).
Dit voorkomt dat ineens ongewenste foto's van jou over het internet zwerven.
Ik heb zelf geen naaktfotografie gedaan, omdat ik geen eigen studio heb, maar wel modellen voor de lens gehad die dit wel gedaan hebben en minder goed afspraken hadden gemaakt. van één van hen zijn zeer intieme foto's op een sexsite beland. Iets wat de meesten hier denk ik liever niet willen.
Zorg er voor dat je alleen naar een goede fotograaf gaat met een eigen studio, en neem bijvoorbeeld een goede vriendin mee als ondersteuning.
Vandaar dus even deze waarschuwing.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2015, 14:04
demar19
demar19 is offline
alleen de prullenbak legen is niet genoeg ben ik bang.
er is genoeg software die alles automatisch kopieer in andere mappen.
dus als je het doet moet je zeker weten dat je dat wil
Met citaat reageren
Oud 29-01-2015, 18:14
Bedankt voor de tips. Sowieso zorg ik dat m'n gezicht er nooit op staat. Mochten de foto's toch gestolen worden of iets en op internet komen dan is het in ieder geval niet te zien dat ik het ben...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten