![]() |
|
Nou dat is best veel voor een studente als ik hoor. Een paar van zulke dagen en ik heb mijn studiegeld voor komend jaar weer betaald. Niet slecht voor een bijbaantje haha
![]() Maar ik krijg al meer aangeboden en voor ik verder in het wereldje ga wil ik er graag wat meer over weten van anderen,. Vandaar ook mijn oproepje... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien houdt de PABO/Nederlandse erotiekbizniz zich strikt aan de leeftijdsgrens van 18+, want het zijn gewoon bedrijven met winstoogmerk. Zelfs als alle vijftienjarigen hier spontaan besluiten dat ze erotisch model willen worden, dan nog zouden ze absoluut nergens worden aangenomen. Zo'n bedrijf kijkt wel uit. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Of als je voor een baan zou solliciteren en bij toeval zou je toekomstige werkgever dit zien.... Laatst gewijzigd op 12-08-2014 om 20:54. Reden: Toevoeging |
![]() |
|
Verwijderd
|
De kans dat je toekomstige werkgever je toevallig herkent is erg klein, vooral als je je uiterlijk bewust aanpast met make-up en dergelijke.
Waar je vooral bang voor moet zijn is dat een wraakzuchtige ex, preutse kennis of andere onwelwillende uit je omgeving er via-via achterkomt en vervolgens je baas fotomateriaal stuurt/de school van je kinderen belt/anoniem melding van mensenhandel doet bij de zedenpolitie/je buren ophitst om je ruiten in te tikken/etc. Bijna alle sekswerkers die ik ken hebben zoiets wel gehad. [edit] Al zal het bij wat simpele foto's wel loslopen. Laatst gewijzigd op 13-08-2014 om 00:37. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Als hobby fotograaf wil ik graag even waarschuwen voor naaktfotografen, pas op met wie je je inlaat, maak vooraf van A tot Z goede afspraken. Eis dat je na afloop van de shoot de foto's meteen te zien krijgt en dat foto's die je niet wil meteen worden verwijderd (ook uit de prullenbak van de computer).
Dit voorkomt dat ineens ongewenste foto's van jou over het internet zwerven. Ik heb zelf geen naaktfotografie gedaan, omdat ik geen eigen studio heb, maar wel modellen voor de lens gehad die dit wel gedaan hebben en minder goed afspraken hadden gemaakt. van één van hen zijn zeer intieme foto's op een sexsite beland. Iets wat de meesten hier denk ik liever niet willen. Zorg er voor dat je alleen naar een goede fotograaf gaat met een eigen studio, en neem bijvoorbeeld een goede vriendin mee als ondersteuning. Vandaar dus even deze waarschuwing. |
![]() |
|
|