Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2015, 19:46
asa98
asa98 is offline
Hallo allemaal,

Ik zit nu in de 5e van VWO en ben alvast aan het kijken voor studies. Ik had al redelijk snel besloten dat ik eigenlijk wel een universitaire beta studie zou willen doen ( ik heb N&T + bio oh en eco ). Eigenlijk bevallen alle vakken wel ( behalve eco ), maar vooral scheikunde en biologie vindt ik leuk. Maar goed, tot zo ver de inleiding.

Ik heb dus gekeken naar studies in de bio-chemie kant maar ik ben bang dat je dan later veel in het laboratorium moet gaan werken. En eerlijk gezegd lijkt me dat helemaal niets...

Wat zou een leuke ( en handige... ) studie zijn voor na de 6e? Heeft een van jullie ervaring met een van deze studies of banen?

Alvast bedankt hé
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2015, 20:55
quintyy
quintyy is offline
Ik heb hetzelfde. Moleculaire levenswetenschappen leek me echt heel leuk, het probleem is dat ik bang was dat ik dan alleen de hele dag alleen maar in het lab stond.
Ik ga waarschijnlijk volgend jaar medische wetenschappen en technologie in Eindhoven studeren. Hierbij sta je ook in het lab, maar ga je ook meer de praktijk in. Zoek zelf maar even op.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2015, 21:27
Schrödinger
Schrödinger is offline
Met geen enkele bèta-studie moet je later "veel in het laboratorium" werken als je dat niet leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 15:06
karimnl024
karimnl024 is offline
Je zei dat je scheikunde en biologie interessante vakken vond, misschien is geneeskunde dat wel iets voor jou.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten