Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2015, 18:07
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Hallo allemaal

Wat mij opvalt tijdens het hardlopen zie ik vaak dat ik nagekeken word, maar waarom worden alleen kinderen nagekeken en volwassenen niet??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2015, 18:40
Pluis
Pluis is offline
Hoe kom je erbij dat volwassenen niet nagekeken worden? Volgens mij wordt iedereen wel nagekeken tijdens het hardlopen, domweg omdat het afwijkend gedrag is: de meeste mensen fietsen, rijden auto of lopen gewoon, en iemand die hardloopt trekt dan de aandacht (het geluid van het rennen, opvallende kleding, het zien van een stuiterend mens)
Oud 15-01-2015, 19:35
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Citaat:
Hoe kom je erbij dat volwassenen niet nagekeken worden? Volgens mij wordt iedereen wel nagekeken tijdens het hardlopen, domweg omdat het afwijkend gedrag is: de meeste mensen fietsen, rijden auto of lopen gewoon, en iemand die hardloopt trekt dan de aandacht (het geluid van het rennen, opvallende kleding, het zien van een stuiterend mens)
Hahaha stuiterend mens
Met citaat reageren
Oud 15-01-2015, 20:09
Durian
Durian is offline
Misschien ben je wel zeer aantrekkelijk?
Oud 15-01-2015, 21:11
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik kijk vast ook wel eens maar dan meer uit respect, zeker met dit weer:
Oud 17-01-2015, 08:14
Verwijderd
Ik kijk hardlopende kinderen en mannen niet na. Hardlopende jonge vrouwen wel. Je stelling is dus onjuist.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2015, 15:43
Verwijderd
Dat is wat je wilt zien, eigenlijk is het niet zo.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2015, 23:29
Somegras
Somegras is offline
Ik merk het zelf ook, ik ben zestien jaar oud. De meeste mensen kijken je aan of je wel helemaal goed bent als je aan het hardlopen bent. Ik denk dat het gewoon de onsportieve mentaliteit van tegenwoordig Is, gewoon niks van aantrekken en je ding doen!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2015, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Ik merk het zelf ook, ik ben zestien jaar oud. De meeste mensen kijken je aan of je wel helemaal goed bent als je aan het hardlopen bent. Ik denk dat het gewoon de onsportieve mentaliteit van tegenwoordig Is, gewoon niks van aantrekken en je ding doen!
Ik denk eerder dat mensen zoals jij zichzelf aanpraten dat ze nagekeken worden omdat dat het doel is van hun hardlopen. Ze doen het niet om gezonder te worden, ze doen het om aan andere mensen te laten zien hoe gezond ze wel niet zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2015, 17:32
-Marleen
-Marleen is offline
Citaat:
Ik denk eerder dat mensen zoals jij zichzelf aanpraten dat ze nagekeken worden omdat dat het doel is van hun hardlopen. Ze doen het niet om gezonder te worden, ze doen het om aan andere mensen te laten zien hoe gezond ze wel niet zijn.
Nou je kunt ook gewoon zeggen ik loopt hard en dan niet gaan hardlopen. Geloven mensen ook wel, of gewoon foto's op insta in je hardloopkleren
Met citaat reageren
Oud 10-02-2015, 17:32
-Marleen
-Marleen is offline
Bij mij lachten de wegzaamwerkmensen mij uit toen ik aan het hardlopen was
Met citaat reageren
Oud 10-02-2015, 17:58
Verwijderd
Wat maakt het uit dat mensen naar je kijken als je aan het hardlopen bent? Als je dat niet wilt, moet je maar stoppen of op een hardloopband thuis gaan hardlopen denk ik.

Ik denk overigens ook dat er naar iedereen gekeken wordt, niet naar een specifieke doelgroep.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2015, 18:30
Daantjer
Daantjer is offline
Ik denk constant dat mensen die hardlopen niet goed zijn. Ik ben ze alleen 10 seconden later weer vergeten, behalve dan die idioten die 's avonds laat gaan rennen. Teringlijers begrijpen niet dat ik ze niet kan zien, dus alleen maar kan scheppen met mijn brakke fiets.
Reageren

Regels voor berichten