Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2015, 23:16
Emre70
Emre70 is offline
Ik ben al 4 jaar lang verliefd op een meisje maar ze heeft geen gevoelens voor me. Ik kan me zelf niet concentreren op school. Ik denk constant aan haar maar wat moet ik doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2015, 23:23
bloodyb
bloodyb is offline
Als ze niks voor je voelt is er weinig aan te doen. Probeer haar te vergeten.
Oud 28-01-2015, 06:49
Emre70
Emre70 is offline
Citaat:
Als ze niks voor je voelt is er weinig aan te doen. Probeer haar te vergeten.
Dat probeer ik ook maar lukt niet ze zit soort vamln vast in mijn gedachten. Ik kan haar niet niet vergeten.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2015, 06:54
Elin3
Elin3 is offline
Al vier jaar verliefd op een meisje, dat is behoorlijk lang! Hoe kennen jullie elkaar, hoe gaan jullie met elkaar om? Waarom is zij zo geweldig?

Verliefdheid kan je niet afdwingen, als zij geen interesse heeft kan je de hoop beter opgeven. Probeer school te gebruiken als afleiding, let extra goed op in de les zodat er in je gedachten geen plek is voor haar Klinkt stom, maar het kan heel goed werken!
Oud 28-01-2015, 11:37
Volk
Volk is offline
Probeer zo min mogelijk contact met haar te hebben, het liefst zelfs helemaal geen contact.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2015, 19:40
Emre70
Emre70 is offline
Citaat:
Al vier jaar verliefd op een meisje, dat is behoorlijk lang! Hoe kennen jullie elkaar, hoe gaan jullie met elkaar om? Waarom is zij zo geweldig?

Verliefdheid kan je niet afdwingen, als zij geen interesse heeft kan je de hoop beter opgeven. Probeer school te gebruiken als afleiding, let extra goed op in de les zodat er in je gedachten geen plek is voor haar Klinkt stom, maar het kan heel goed werken!
Ik vind haar character leuk en kan niks aan doen om te stoppen
Met citaat reageren
Oud 30-01-2015, 15:20
Schrödinger
Schrödinger is offline
Contact verbreken.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2015, 19:50
Denkerius
Denkerius is offline
Wees vooral niet bang om (niet onderbouwde) gedachten zoals: "we passen toch niet goed bij elkaar" door je hoofd te laten gaan, dit kan helpen om je verliefdheid over te laten gaan. Dit soort gedachten tegenspreken is alleen maar zelfmarteling na vier jaar.
Oud 30-01-2015, 20:01
Elin3
Elin3 is offline
Ik ben zelf ook jaren verliefd geweest op een jongen, ik sprak hem niet vaak en had op ten duur een soort ideaalbeeld van hem in mijn hoofd gecreëerd waar ik stapelverliefd op was. Later hebben we een keer afgesproken en dat viel enorm tegen. Ik had hele andere verwachtingen dan hij en eigenlijk kende ik hem helemaal niet zo goed als ik hem dacht te kennen. Jammer maar helaas, daar ben ik ook gewoon weer overheen gekomen!
Oud 11-02-2015, 21:36
anoniem4321
anoniem4321 is offline
Hoe weet je dat ze niks met je wil?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten