Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb er al jaren een. Het is niet heel bijzonder verder. Je zoenskills gaan er niet of nauwelijks op vooruit, want daarvoor zit ie te ver naar achter. Voor je seksleven is het ook niet spannender oid. Ijsjes eten wordt een stuk lastiger, evenals op je vingers fluiten of je tong uitsteken. Zeker de eerste 3 dagen kun je alleen vloeibaar eten, je staafje is dan heel lang en de kans dat je erop bijt nogal groot en dat doet zeer. Je tong is dik en het kost heel veel spierkracht om normaal te praten de eerste week minimaal. Het is slecht voor je tanden en je gehemelte deukt in. Het zetten valt trouwens wel mee, op je tong bijten doet vele malen meer pijn. In het begin speel je er waarschijnlijk veel mee en denk je misschien dat dat er verleidelijk uitziet, maar helaas, je ziet er gewoon uit als een debiel met je tong eruit.
Nu ik dit zo zit te typen vraag ik me af waarom ik hem in godsnaam nog heb ![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 22-11-2014 om 20:35. |
![]() |
||
Citaat:
en als god mensen zo gemaakt heeft moet je ook nooit meer naar de dokter gaan of ziekenhuis. bijv blindedarm ontsteking/kanker enz. heeft god ook in je lichaam gestoken met een rede... sure.. ![]() en een piercing kun je er weer uithalen en dan groeit het dicht. dat je het persoonlijk niks vind kan natuurlijk maar dat is jou mening. ts moet zelf weten wat ze met haar lichaam wil doen. ik zeg doen ![]() |
![]() |
|
Ik heb een tongpiercing en ben pas net een maandje 16
![]() Ik heb hem al sinds de zomer vakantie maar ben er echt heel erg blij mee! ik zou het zeker doen, en pijn doet het echt niet. voornamelijk bij zoenen enzo heb je er echt iets aan.. ik heb nog geen - puntje kunnen ontdekken "Als jij het leuk vind heb je niks met andere meningen temaken." |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
vraagje over n tongpiercing meisje833 | 4 | 07-01-2005 16:32 | |