Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2015, 13:19
NOGEX
NOGEX is offline
Hey, ik ben 22j, sinds kort een nieuwe relatie, niet om te stoefen, maar echt een knap meisje!!
Ik ben niet echt tevreden met de grote van mijn penis, maar dit heeft denk ik er vrij weinig meer mee te maken, de eerste keren dat we vrijden schaamde ik me wat, maar dat is nu van de kant.

nu over naar het probleem:
we slapen vb snachts samen, smorgens wordt ik regelmatig met de ene ochtenderectie na de andere, wanneer we wat liggen te prutsen aan elkaar wordt mijn penis gewoon niet stijf... :/
als hij dan uiteindelijk stijf wordt, en we beginnen te vrijen, dan wordt ie gewoon terug na enkele minuten slap.. ENORM frustrerend.. bij mijn voorgaande relaties had ik dit probleem NOOIT!

iemand die raad weet??
Met citaat reageren
Oud 20-01-2015, 16:14
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Zenuwachtigheid? Stress? Genetica? het kan zoveel zijn!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2015, 23:14
1337Gamer
1337Gamer is offline
Misschien tijd om uit de kast te komen dan?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2015, 06:51
Pluis
Pluis is offline
Klinkt alsof je wel opgewonden raakt, maar dat dit meisje zo leuk is dat je er zenuwachtig van wordt. Geeft niks, dat wordt vanzelf beter, vooral als je gewoon over kunt praten samen.
Oud 22-01-2015, 13:39
NOGEX
NOGEX is offline
Citaat:
Misschien tijd om uit de kast te komen dan?
laat domme commentaar maar achterwege..

Citaat:
Klinkt alsof je wel opgewonden raakt, maar dat dit meisje zo leuk is dat je er zenuwachtig van wordt. Geeft niks, dat wordt vanzelf beter, vooral als je gewoon over kunt praten samen.
Tsja, probleem is als het 1x mislukt, wordt het de 2de x moeilijker door onzekerheid enzo natuurlijk.. als dit probleem meerdere keren achter elkaar is voorgevallen...
wetende dat ik normaalgezien helemaal niet slecht ben in bed (niet om te stoefen ofzo, maar dat is wel goed aan te voelen als je meerdere relaties hebt gehad natuurlijk)

ik maak me vooral ook druk doordat mijn vriendin uit een relatie van 7 jaar komt, die gast natuurlijk alles weet over haar wat ze graag heeft en niet graag heeft, ... die zijn volledig ingespeeld op elkaar natuurlijk na 7 jaar.. ik denk steeds hoe kan ik daar tegen op.. want ze is 21, heeft weinig of geen ervaring met andere kerels, dusja..
Met citaat reageren
Oud 22-01-2015, 13:48
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
laat domme commentaar maar achterwege..

Tsja, probleem is als het 1x mislukt, wordt het de 2de x moeilijker door onzekerheid enzo natuurlijk.. als dit probleem meerdere keren achter elkaar is voorgevallen...
wetende dat ik normaalgezien helemaal niet slecht ben in bed (niet om te stoefen ofzo, maar dat is wel goed aan te voelen als je meerdere relaties hebt gehad natuurlijk)

ik maak me vooral ook druk doordat mijn vriendin uit een relatie van 7 jaar komt, die gast natuurlijk alles weet over haar wat ze graag heeft en niet graag heeft, ... die zijn volledig ingespeeld op elkaar natuurlijk na 7 jaar.. ik denk steeds hoe kan ik daar tegen op.. want ze is 21, heeft weinig of geen ervaring met andere kerels, dusja..
Sommige stellen raken na lange tijd in een sleur, grote kans dat haar seksleven met haar ex op ten duur ook niet meer zo spannend was. Laat je daar dus absoluut niet door beïnvloeden.
Oud 22-01-2015, 14:05
WolterB
WolterB is offline
Vooral niet te druk over maken. Als je er steeds mee bezig bent wordt het er niet beter en vaak alleen maar slechter op.
Oud 22-01-2015, 16:40
Verwijderd
Je moet proberen haar meer als een object te zien.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2015, 14:17
demar19
demar19 is offline
gewoon over gaan op mond en handwerk bij haar en dan wordt ie vanzelf wel weer hard
Met citaat reageren
Oud 21-02-2015, 23:13
De Ziener
De Ziener is offline
Hallo NOGEX,
Ik deel het advies van Pluis, en voeg dar nog het volgende aan toe.
Namelijk de indruk te hebben, van zulk een verliefdheid, dat je vreest niet aan haar behoeften te kunnen voldoen. En daardoor de kans loopt om haar te verliezen.
Ook mijn advies luidt "stop met focussen op seksuele prestatie, laat in vertrouwen op de liefde de natuur zijn gang gaan. Dan vallen de remmingen vanzelf weg
Veel geluk samen, De Ziener.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten