![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dan nog blijft het akward om te vragen 'ben je opgewonden' en daar komt bij dat jij dan snel oordeelt dat ik alleen maar aan borsten of billen wil zitten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Die dingen gaan wel een beetje van zelf, en meestal kun je aan lichaamstaal gezichtsuitdrukking enzo al heel snel peilen of ze het fijn vind wat je doet. Hoewel ik het nog steeds erg awkward zou vinden kun je het dan alsnog vragen als je zeker wilt zijn. |
![]() |
|
En dat wil je niet?
Je wilt het juist wel, daarom vraag je het hier. Zo lang je het niet aan haar vraagt zal je het nooit weten, tenzij ze zo ongeduldig wordt dat ze zelf initiatief neemt of, meer waarschijnlijk, het zat wordt dat je passief doet. Je vriendin kan niet ruiken wat je wilt en blijkbaar voelen jullie elkaar ook niet zo aan dat je weet wat de ander wilt. En dan blijft er niets over dan of het haar vragen of geen actie ondernemen.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Trouwens, als je vraagt of ze het fijn vindt, betekent dat toch niet dat je meteen een stap verder moet? Gewoon vragen. Een goede relatie draait om communicatie. Als je niet met elkaar praat, wordt het nooit wat. Gewoon vragen!! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Help! Ik raak opgewonden van me zus wout_17 | 105 | 26-07-2010 14:10 | |
Liefde & Relatie |
vriend fantaseert over vriendinnen sandra_20 | 51 | 24-07-2005 11:30 | |
Seksualiteit |
opgewonde van luiers? MissJovi | 48 | 31-08-2003 12:36 | |