Hoi,
Er zitten 3 jongens bij mij op school. Laat ik ze maar jongen A, B en C noemen. Jongen A en B zijn beste vrienden (broeders) en jongen C is een klasgenoot en een goede vriend van jongen B en kent A ook via B. Het zit zo: ik ben verliefd op jongen B en vond A vroeger leuk en liet het ook aan hem merken. Hij deed altijd wel iets heel liefs terug. Eigenlijk doet jongen A sinds het begin van het jaar heel anders tegen mij, dan tegen andere meiden: hij kijkt me heel lang aan, lacht als ik dat niet zie, probeert altijd aandacht te trekken, en praat in de pauzes tegen andere meisjes en kijkt dan of ik ook kijk (zegt een vriendin van mij). Jongen B doet ook heel anders tegen mij dan tegen anderen: hij lacht heel vaak naar me, kijkt me lang en vaak aan, komt steeds dichterbij me lopen. Als hij naar me kijkt merk ik dat zijn ogen wat groter worden of als ik er aan kom lopen hij een beetje bukt en me dan aan kijkt (hij is lang en ik wat korter dan hem). Maar dat allemaal doet die alleen als hij denkt dat jongen A het niet merkt of jongen A helemaal niet in de buurt is. Jongen C is zoals al gezegd een klasgenoot en een hele goede vriend van B. Maar als jongen A en B niet in de buurt zijn, kijkt en lacht hij naar me en komt steeds dichterbij me lopen.
Mijn vragen zijn:
Wat is er volgens jullie aan de hand tussen die drie en mij (misschien)?
Waarom jongen B zo tegen me doet en waarom hij dat doet alleen als jongen A of niet in de buurt is of het niet merkt?
Denken jullie dat jongen B me wel leuk vindt?
Wat bedoelt jongen C met zijn gedrag?
En moet ik jongen B nou wel laten merken dat ik hem leuk vind, zo ja hoe dan?
P.S: ik ben eerstejaars en alle drie de jongens zijn tweedejaars.
|