Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2015, 11:28
IkkeLief
IkkeLief is offline
Hey😃

Ik (16) en mijn vriendje (16) gaan het voor het eerste doen. Ik ben zeker dat ik het wil doen. We kennen elkaar al vanaf de geboorte en wij zeggen tegen elkaar ook of we het niet willen of wel. Wij doen niks tegen onze wil. We hebben alles al besproken en regels opgesteld. We zijn alleen en hebben tijd genoeg. Ik wil graag weten hoe het voelt en wat we allemaal kunnen doen. Alvast bedankt!
Als je liever een bericht stuurt is ook goed. Ik ga ook daarna sturen naar de mensen die het willen weten hoe het was. Ik stuur dit via een bericht naar de mensen.

Groeten IkkeLief 😍❤️
Met citaat reageren
Oud 10-04-2015, 18:24
IkkeLief
IkkeLief is offline
Als iemand nog tips heeft, hoor ik ze graag.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2015, 18:50
Elin3
Elin3 is offline
Het helpt denk ik als je hier neerzet wat jullie al gedaan hebben. Tussen gewoon zoenen en seks hebben (de eerste keer) zit nog een heleboel in
Oud 10-04-2015, 18:54
neptune
neptune is offline
Begin eerst met een beetje voorspel...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2015, 19:03
IkkeLief
IkkeLief is offline
Bedankt voor de tips!!!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2015, 20:26
bloodyb
bloodyb is offline
Er hoeft de eerste keer niet meteen geneukt te worden( om het maar eens een beetje plat te zeggen). Kleed je uit en ontdek elkaars lichaam met je handen en evt. tong. Laat de ander doen wat je al zelf deed, dus elkaar vingeren en aftrekken. En wees vooral niet bang om de ander aanwijzingen te geven. Je zou de eerste niet zijn die op een pijnlijke manier wordt bevredigd maar er niks van zegt omdat je dat lullig voor de ander vindt. Het moet een feestje voir 2 blijven! Geniet er van.
Oud 11-04-2015, 09:28
IkkeLief
IkkeLief is offline
Bedankt voor de tip!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2015, 10:08
Mark52
Mark52 is offline
Hoi Ikkelief,

Hoe het voelt kan ik je niet zeggen, want ik denk dat dat voor iedereen anders is. Daarnaast ben ik ook nog eens geen meisje.

Om je vraag te beantwoorden wat je allemaal kunt doen: Alles wat je wilt. Zelf ben ik ook een voorstander van uitgebreid voorspel. Dingen die ik bijvoorbeeld graag doe: een uitgebreide massage, zoenen, strelen, pijpen, beffen, vingeren.

Daarna kun je (als je wilt) gaan neuken in 1 of meerdere standjes (niet tegelijk natuurlijk). Mijn favorieten zijn: vrouw bovenop (voordeel voor jou is dat je meer controle hebt over hoe snel je wilt gaan en hoe diep) en doggy style (meer controle voor je vriend). Missionarispositie kan natuurlijk ook gewoon.

Verder geeft bloodyb een goede tip dat je moet aangeven wat je wilt en wat je wel/niet lekker vindt. Dit weten jullie waarschijnlijk nog niet goed van elkaar en daarom is het belangrijk dat je praat. Als laatste de belangrijkste tip: Als het moment daar is, gewoon genieten!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2015, 10:43
IkkeLief
IkkeLief is offline
Bedankt voor de tip!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2015, 22:34
ZaadPlantje
ZaadPlantje is offline
Citaat:
Hoi Ikkelief,

Hoe het voelt kan ik je niet zeggen, want ik denk dat dat voor iedereen anders is. Daarnaast ben ik ook nog eens geen meisje.

Om je vraag te beantwoorden wat je allemaal kunt doen: Alles wat je wilt. Zelf ben ik ook een voorstander van uitgebreid voorspel. Dingen die ik bijvoorbeeld graag doe: een uitgebreide massage, zoenen, strelen, PIJPEN, beffen, vingeren.

Daarna kun je (als je wilt) gaan neuken in 1 of meerdere standjes (niet tegelijk natuurlijk). Mijn favorieten zijn: vrouw bovenop (voordeel voor jou is dat je meer controle hebt over hoe snel je wilt gaan en hoe diep) en doggy style (meer controle voor je vriend). Missionarispositie kan natuurlijk ook gewoon.

Verder geeft bloodyb een goede tip dat je moet aangeven wat je wilt en wat je wel/niet lekker vindt. Dit weten jullie waarschijnlijk nog niet goed van elkaar en daarom is het belangrijk dat je praat. Als laatste de belangrijkste tip: Als het moment daar is, gewoon genieten!

Hoezo pijpen je bemt tog een jongen?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2015, 22:38
bloodyb
bloodyb is offline
Sommige jongens hebben seks met jongens EN meisjes!
Oud 11-04-2015, 22:45
ZaadPlantje
ZaadPlantje is offline
Citaat:
Sommige jongens hebben seks met jongens EN meisjes!
Want hij zei: ... Pijpen, beffen...
Dus misschien doet ie een trio
Met citaat reageren
Oud 15-04-2015, 12:42
suzyblue13
suzyblue13 is offline
Was 13 toen ik het voor het eerst deed. Deed het wel veilig want ik was nog niet aan de pil. Het is nu 7 jaar geleden maar ik weet nog heel goed dat het ontzettend fijn was, nooit spijt van gehad. Gewoon je gevoel volgen
Met citaat reageren
Oud 17-04-2015, 11:18
JoMoDaNa
JoMoDaNa is offline
Citaat:
Hey😃

Ik (16) en mijn vriendje (16) gaan het voor het eerste doen. Ik ben zeker dat ik het wil doen. We kennen elkaar al vanaf de geboorte en wij zeggen tegen elkaar ook of we het niet willen of wel. Wij doen niks tegen onze wil. We hebben alles al besproken en regels opgesteld. We zijn alleen en hebben tijd genoeg. Ik wil graag weten hoe het voelt en wat we allemaal kunnen doen. Alvast bedankt!
Als je liever een bericht stuurt is ook goed. Ik ga ook daarna sturen naar de mensen die het willen weten hoe het was. Ik stuur dit via een bericht naar de mensen.

Groeten IkkeLief 😍❤️
ikkelief, ik heb je een PB gestuurd.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2015, 18:52
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Je kunt ook heel goed in het topic reageren, i.p.v. via PB!
Oud 17-04-2015, 20:13
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Je bent wel erg van de PB's he, houd het gewoon op het forum zoveel mogelijk
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten