Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2015, 00:18
Brentje136
Brentje136 is offline
Dit speelt allemaal al een tijdje, in oktober kwam ik (ben zelf 18) in contact met een 17 jarig meisje via Tinder. Ik weet niet precies waarom, maar ik was betoverd door d'r foto..niet lang daarna kwam ik er achter dat ze ook contact had met een jongen (17) die erg ver weg van d'r woont, hij woont in Leeuwarden, zij in Rijssen en ik in Amersfoort. Aldus allemaal ver uit elkaar. Alleen had zij hem al ontmoet..Ze was smoor verliefd op hem, en hij ook op haar. Maar uiteindelijk wees hij haar om d'r geloof, daar was ze kapot van, en ook al was het alleen via app, probeerde ik d'r toch te steunen. Op deze manier kregen we wat beter contact met elkaar, werden wat closer, skypde een paar keer en dacht dat het wel de goede kant op ging. Althans..Ze begon toch telkens weer over hem..Dus irriteerde me dat op een gegeven moment wel. Werd jaloers..wat mijn valkuil is, gaande weg werd het steeds slechter. Uiteindelijk was dit het dieptepunt, had haar al een maand niet gesproken. Tot een paar dagen geleden toch weer contact met d'r gemaakt, want er ging geen dag voorbij dat ik niet aan haar dacht, ze was er ondanks alles wat ik deed, toch altijd voor me. Het ging dus wel wat moeizaam in het begin, maar goed dat had ik er voor over. Was blij dat het weer oke ging, tot ze mij zojuist denk ik onbedoeld vertelde dat ze druk in gesprek met hem was..ik zag de bui al weer hangen zegmaar. Lullig gezegd alle hoop die ik had, was weer weg..en ik weet het echt niet meer wat ik moet doen..dit speelt nu al zo'n 7 maanden..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2015, 07:38
Elin3
Elin3 is offline
Als je al zeven maanden tijd investeert in een meisje dat nog vol is van een ander wordt het misschien tijd om realistisch te zijn; het wordt niets en het doet jou pijn... Waarom zou je dan voor jezelf de hoop levend houden?
Oud 17-05-2015, 09:57
Brentje136
Brentje136 is offline
Nouja..klinkt misschien wat vreemd zo dit, maar heb echt geprobeerd over d'r heen te komen..maar het wou nooit lukken* :/ zie mezelf ook meer als een hopeloos geval, dat ik zoveel tijd in haar steek/heb gestoken. Maja..liefde maakt blind. Ik weet ook wel dat ik geen handige dingen heb gedaan..Maar hij wees d'r af en deed haar echt pijn..is het dan zo gek dat ik mij daar lichtelijk boos om maak, dat hij denkt van ik moet haar terug, want het werdt niks met andere (Daar kwam het op neer wat ze zij) en ondertussen wel lopen flirten met mij..
Met citaat reageren
Oud 17-05-2015, 11:29
Elin3
Elin3 is offline
Het is niet raar dat jij je daar boos om maakt, jij geeft om haar. Maar het is niet zo gek dat je niet over haar heen komt als je contact houdt. Je blijft jezelf steeds weer een klein beetje hoop geven. Jij bent geen hopeloos geval door te denken dat het in het begin wat kon worden, maar er blijkt nu dat zij veel te veel oog heeft voor haar ex en veel te weinig voor jou en jouw gevoelens. Dan kan het verstandig zijn om het contact te verbreken, wanneer je niet kunt accepteren dat het niet meer dan vriendschappelijk gaat worden.
Oud 17-05-2015, 12:06
Brentje136
Brentje136 is offline
Hmm..denk dat me er bij neerleggen de beste optie zal zijn maja. Maar het is haar ex niet..was dat maar zo geweest, dan had ze die tijd een relatie gehad en was dit allemaal nooit gebeurt. Die jongen zit in het zelfde schuitje als ik als het waren, alleen heeft hij wat hij wilt, zij ziet wel wat in hem..

Laatst gewijzigd op 17-05-2015 om 12:13.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten