Dit speelt allemaal al een tijdje, in oktober kwam ik (ben zelf 18) in contact met een 17 jarig meisje via Tinder. Ik weet niet precies waarom, maar ik was betoverd door d'r foto..niet lang daarna kwam ik er achter dat ze ook contact had met een jongen (17) die erg ver weg van d'r woont, hij woont in Leeuwarden, zij in Rijssen en ik in Amersfoort. Aldus allemaal ver uit elkaar. Alleen had zij hem al ontmoet..Ze was smoor verliefd op hem, en hij ook op haar. Maar uiteindelijk wees hij haar om d'r geloof, daar was ze kapot van, en ook al was het alleen via app, probeerde ik d'r toch te steunen. Op deze manier kregen we wat beter contact met elkaar, werden wat closer, skypde een paar keer en dacht dat het wel de goede kant op ging. Althans..Ze begon toch telkens weer over hem..Dus irriteerde me dat op een gegeven moment wel. Werd jaloers..wat mijn valkuil is, gaande weg werd het steeds slechter. Uiteindelijk was dit het dieptepunt, had haar al een maand niet gesproken. Tot een paar dagen geleden toch weer contact met d'r gemaakt, want er ging geen dag voorbij dat ik niet aan haar dacht, ze was er ondanks alles wat ik deed, toch altijd voor me. Het ging dus wel wat moeizaam in het begin, maar goed dat had ik er voor over. Was blij dat het weer oke ging, tot ze mij zojuist denk ik onbedoeld vertelde dat ze druk in gesprek met hem was..ik zag de bui al weer hangen zegmaar. Lullig gezegd alle hoop die ik had, was weer weg..en ik weet het echt niet meer wat ik moet doen..dit speelt nu al zo'n 7 maanden..
|