Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2003, 13:57
Verwijderd
ik ben sinds een tijdje erachter dat ik bi ben, en ff daarna ben ik verliefd geworden op een meisje... nou wil ik graag met haar in contact komen (met verder geen bedoelingen) maar ik durf niet!
als ik haar zie dan word ik al helemaal gek!
ik durf niet eens hoi te zeggen..
weten jullie misschien hoe ik een beetje in contact kan komen ofzow?
alvast bedankt! (K)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2003, 13:59
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
juist met meisjes moet het makkelijker zijn om in contact te komen dan met jongens. Als je met een jongen een praatje begint, of voorstelt om 's wat af te spreken, denkt-ie er gelijk vanalles van. Maar met een meisje kun je een gesprek beginnen over... Euh... zit je eigenlijk bij haar in de klas, ofzow? Dan kun je het gewoon over huiswerk hebben, ofzow. Waar ken je haar van? Jullie hebben vast wel iets gemeen. Succes. (omg, ik lees dit net terug, en het klinkt wel heel vaag. Sorry.)
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 14:03
Verwijderd
nee hoor klinkt niet vaag...

ze zit niet bij mij in de klas, maar 2 klassen lager (ze is 2x blijven zitten) ennuh aan haar kledingstijl te zien houden we zo ongeveer wel van de zelfde muziek... ik ben al aan het proberen meer over haar te weten te komen, via een vriend, want zelf durf ik dus geen praatje met haar te beginnen (zonder een vriend of vriendin erbij )
ik hoop zo'n beetje dat we vriendinnen kunnen worden ofzow... want ik heb een vriend dus, ik bedoel er verder ook nix mee...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 14:07
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
shithead schreef:

ik hoop zo'n beetje dat we vriendinnen kunnen worden ofzow... want ik heb een vriend dus, ik bedoel er verder ook nix mee...
Huh? Dus je wilt helemaal niet iets met haar? Nou ja, dan kun je dus idd eerst wat gesprekjes aanknopen waar anderen bijzijn, over dingen die jullie gemeen hebben. Op een gegeven moment kent ze jou dan ook, en kan zij net zo goed contact met jou zoeken, als jij met haar. Maarreh... weet je vriend dat je op iemand anders verliefd bent?
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 14:09
Verwijderd
Citaat:
shithead schreef:

ik hoop zo'n beetje dat we vriendinnen kunnen worden ofzow... want ik heb een vriend dus, ik bedoel er verder ook nix mee...
Hmm het lijkt me wel lastig als je verliefd bent op iemand, om daar nomraal mee om te kunnen gaan, als gewone vriendin dus. Maar dit wil niet zeggen dat het onmogelijkis hoor!! Gewoon een keertje, met andere vrienden idd beetje gesprekje beginnen in de puaze ofzo! Maar als je een vriend hebt, ik weet niet vind je hem nog wel leuk genoeg dan?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 14:12
Verwijderd
mijn vriend weet het ja, en hij weet ook dat ik super veel van hem hou... alleen nou word ik ineens verliefd... als ik er iets aan kon doen had ik dat allang gedaan, maar ja dat kan niet he...

normaal omgaan met haar lijkt me ook friggin' moeilijk idd, want als ik haar zie of hoor alleen al... pfff nou dat wil je niet weten!
maar waar zou ik dan over moeten praten als ik haar zie?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 15:26
MoHaMeDJaLaL
Avatar van MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Hmm moeilijk sitoeatie lol

Nee even serieus.Als ik jou was zo ik gewoon erop af gaan zonder bij te denken!
Doe ik ook altijd,draai ik gewoon ff mijn knopje om...there we go.
En meestal lukt het wel,vandaag zelfs nog!



PeaCe
__________________
HIIIGH FIVE babehhh
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 15:41
Verwijderd
mjah ik zie wel hoe ik het doe.... maar ik ga iig wel wat proberen!
thnx voor jullie reactie
(K)
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 18:26
liefschatje
liefschatje is offline
hey,

ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt, of ja, ik ben echt super verliefd op een meisje, ben er ook net een tijdje achter dat ik bi ben, en ik vind het ook moeilijk om met haar in contact te komen.
ik heb alleen geen vriend dus wat dat betreft heb ik het iets makkelijker denk ik.

ik zou er weleens met je over willen praten via msn ofzo.
__________________
ik ben bi (Bijzonder Interessant) :);)
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 01:56
haas17
haas17 is offline
damn, ik bedoel dit absoluut niet lullig, maar ik zou absoluut niet een bi-vriendin willen hebben. dan moet je echt 2x 100% vertrouwen hebben in je vriendin.
lijkt me heel erg tough voor je vriend, maar ook voor jou.
maar uhm, als je een vriend hebt, waarom probeer je dan contact te leggen met een meisje waar je verliefd op bent? dat gaat toch mis?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 10:53
MoHaMeDJaLaL
Avatar van MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Citaat:
iga schreef:
damn, ik bedoel dit absoluut niet lullig, maar ik zou absoluut niet een bi-vriendin willen hebben. dan moet je echt 2x 100% vertrouwen hebben in je vriendin.
lijkt me heel erg tough voor je vriend, maar ook voor jou.
maar uhm, als je een vriend hebt, waarom probeer je dan contact te leggen met een meisje waar je verliefd op bent? dat gaat toch mis?

AHH shut up

Het is alleen meer beter jongen!!
Denk even na..al is het moeilijk.1 jongen 2 meiden.........?
relaxeddddd......lekker chille in bed met 2 meiden..dat is toch iedere jongen zijn droom.


Alle bi meiden kom maar bij mo!
__________________
HIIIGH FIVE babehhh
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 17:58
Verwijderd
nou in t begin toen ik erachter was dat ik bi was, was t wel ff moeilijk, vooral omdat ik t gewoon niet snapte... en ja vertrouwen... ik bedoel, je vertrouwd je vriend/vriendin of niet... en ik ben een persoon dat absoluut niet vreemd gaat, want ik bedoel, ik heb genoeg aan mijn vriend dus ik zou echt niet naar een ander gaan ofzow...

misschien gaat het wel fout als ik met haar in contact kom, maar dat lijkt me niet, en ik heb zo'n gevoel dat ik gewoon met haar in contact MOET komen... heel raar...
maar met verder ook geen bedoelingen... ik zal haar ook echt niet vertellen dat ik verliefd op dr ben, want dan kan ik veel meer kapot maken dan ik kan bedenken en dat wil ik niet...

en liefschatje ik wil wel met je praten, wat is je msn?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 18:18
liefschatje
liefschatje is offline
hmmmm, voeg me eerst maar toe via liefschatje14@hotmail.com, dan krijg je daarna het goede adres, want ik wil niet dat mijn adres hier zo op komt te staan. btw: ik ben binnenkort op vakantie, dus als ik een tijd niet reageer komt dat daardoor.

liefs
__________________
ik ben bi (Bijzonder Interessant) :);)
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 19:19
Verwijderd
Best eng om een leuk meisje aan te spreken idd.

Toen ik verliefd werd op een meisje, was het al een poos een hele goede/close vriendin van me ( waar ik nu verder geen contact meer mee heb, zijn erg uit elkaar gegroeid ), maar dat was echt heel erg. Was echt zo superverliefd, flipte zowat elke keer als ze me aanraakte ofzo . Omdat we nogal close waren zaten we ook gewoon veel samen in bad/ onder de douche, dus dat was helemaal een ramp. Uiteindelijk hebben we wel gezoend, omdat we allebei gewoon nieuwsgierig waren. Maar ik kreeg niet de indruk dat zij evenveel voor mij voelde als ik voor haar. Die zoen was eerlijk gezegd nogal een afknapper :/ ik heb nog nooit zó 'n slechte zoen gehad , en daarna zijn we eigenlijk heel erg uit elkaar gegroeid dus.

En nu vind ik het eigenlijk echt een doos
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 16:38
Verwijderd
haha

nou ik weet niet eens of ik wel contact _durf_ te zoeken.. want als ik dr zie dan word ik al gek...
achjah ik zie wel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik ben verliefd op een meisje maar ze is bezet door één van me beste vriend
Danto13
25 30-05-2013 21:55
Liefde & Relatie Verliefd op een meisje uit mijn klas
Verwijderd
6 06-11-2012 16:19
Liefde & Relatie verliefd op een meisje
Verwijderd
16 16-05-2011 06:03
Liefde & Relatie Verliefd op Meid die ik al heel lang ken
Verwijderd
6 10-04-2011 15:28
Liefde & Relatie Verliefd op een meisje, maar is ze op mij?
jeweetmijnnaam
3 08-03-2010 19:18
Verhalen & Gedichten verhaal---> Verliefd op een meisje, Nou en?!
skatergirl15
13 20-12-2002 18:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:32.