Hee peepz,
ik heb dus een probleem

, duss ik ben al een lange tijd verliefd op een jongen en hij vindt me ook leuk maar hij durft geen verkering te vragen want zn moeder is me mentor

, Ik heb laatste tijd veel problemen met haar en best veel ruzie met veel kinderen , Nou hoorde ik dus van een vriendin uit zn klas dat ie heel veel over me praat enz met zn beste vriend (tijdje trug nu) , en vandaag kwam ze naar me toe en zei ze dat k iets niet mocht doorvertellen en toen zei k: Watistt ? En toen zei ze dat hij en zn vriend ineens zeiden dat ik altijd ruzie zoek en problemen maar, hij heeft dr niks mee te maken en als k ruzie heb met paar mensen betekent niet dat ie zo over me mag praten toch ? Maar vandaag dus was k in de stad met een vriendin en hij ook met een vriend, toen zaten wij in een restaurantje en hun kwamen naar ons toe en gingen bij ons zitten. Die jongen kwam dus naast me zitte en hij bestelde wat te eten en ik ook en we aten beetje stil. Die vriendin en die vriend van hem waren de heletijd aant babbelen en ik deed heel afstandelijk tegen die jongen die ik leuk vond, heel stil en hij was ook best stil.. Ik weet t niet meer, die vriend van hem probeert m ook steeds over te halen om geen verkering te vragen maar hij is op me en bijna iedereen weet t en Ik weet gwn niet meer wat ik moet denken van hem..
dus wat denken jullie ? kan t nog wat worden of niet ?