Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2015, 17:59
Aminaaseel
Aminaaseel is offline
Hee peepz,

ik heb dus een probleem , duss ik ben al een lange tijd verliefd op een jongen en hij vindt me ook leuk maar hij durft geen verkering te vragen want zn moeder is me mentor , Ik heb laatste tijd veel problemen met haar en best veel ruzie met veel kinderen , Nou hoorde ik dus van een vriendin uit zn klas dat ie heel veel over me praat enz met zn beste vriend (tijdje trug nu) , en vandaag kwam ze naar me toe en zei ze dat k iets niet mocht doorvertellen en toen zei k: Watistt ? En toen zei ze dat hij en zn vriend ineens zeiden dat ik altijd ruzie zoek en problemen maar, hij heeft dr niks mee te maken en als k ruzie heb met paar mensen betekent niet dat ie zo over me mag praten toch ? Maar vandaag dus was k in de stad met een vriendin en hij ook met een vriend, toen zaten wij in een restaurantje en hun kwamen naar ons toe en gingen bij ons zitten. Die jongen kwam dus naast me zitte en hij bestelde wat te eten en ik ook en we aten beetje stil. Die vriendin en die vriend van hem waren de heletijd aant babbelen en ik deed heel afstandelijk tegen die jongen die ik leuk vond, heel stil en hij was ook best stil.. Ik weet t niet meer, die vriend van hem probeert m ook steeds over te halen om geen verkering te vragen maar hij is op me en bijna iedereen weet t en Ik weet gwn niet meer wat ik moet denken van hem..

dus wat denken jullie ? kan t nog wat worden of niet ?

Laatst gewijzigd op 14-04-2015 om 20:08.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2015, 18:10
Elin3
Elin3 is offline
Zou je alsjeblieft hoofdletters en punten kunnen gebruiken in je verhaal? Na de vijfde regel heb ik het opgegeven om te proberen het te begrijpen...
Sorry.
Oud 10-04-2015, 22:44
ZaadPlantje
ZaadPlantje is offline
Kan jij um gewoon geen verkering vragen? Of is het per se nodig dat het van jongens aan moet komen?.....
Met citaat reageren
Oud 11-04-2015, 03:47
Dekaloog
Dekaloog is offline
Als jij op hem bent en hij op jou, wat is dan het probleem?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2015, 20:31
quintyy
quintyy is offline
Citaat:
Zou je alsjeblieft hoofdletters en punten kunnen gebruiken in je verhaal? Na de vijfde regel heb ik het opgegeven om te proberen het te begrijpen...
Sorry.
Het is inderdaad echt irritant om te lezen..
Met citaat reageren
Oud 11-04-2015, 22:16
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Oh wacht, zijn moeder en 't feit dat hij je te veel ruzie vindt maken. Het was laat.

Waarom heb je zo veel ruzie?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2015, 22:56
Verwijderd
Heb jij TKIN?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2015, 21:41
ZaadPlantje
ZaadPlantje is offline
Citaat:
Heb jij TKIN?
Wat is dat?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2015, 20:04
Aminaaseel
Aminaaseel is offline
Citaat:
Oh wacht, zijn moeder en 't feit dat hij je te veel ruzie vindt maken. Het was laat.

Waarom heb je zo veel ruzie?
Nou ik heb gewoon veel ruzie met mensen van me school uit andere klassen maar daar heeft hij niks mee te maken drm vind k t echt kut dat ie nu zo doet..
Met citaat reageren
Oud 14-04-2015, 20:06
Aminaaseel
Aminaaseel is offline
Citaat:
Hij wou me verkering vragen maar doordat ik een paar problemen kreeg en ik werd geschorst voor 1 dag vandaag, maar toch, hij heeft er niet echt iets mee te maken toch?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2015, 20:10
Aminaaseel
Aminaaseel is offline
Citaat:
Kan jij um gewoon geen verkering vragen? Of is het per se nodig dat het van jongens aan moet komen?.....
Een vriendin heeft t al een keer voor me gevraagt maar zonder mijn toestemming want ik kende hem toen nog net en ik wou nog geen verkering en hij ook niet maar hij zei toen dus dit :

'' Nah , ze is wel aardig enz maar mn ma is dr mentor en tis gwn beetje raar want ik ken dr nog niet zo goed, maar ik vind haar wel leuk snap je ?''
Met citaat reageren
Oud 14-04-2015, 20:22
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Nou ik heb gewoon veel ruzie met mensen van me school uit andere klassen
Hoe komt dat dan?

Citaat:
maar daar heeft hij niks mee te maken
Als hij verkering met je neemt heeft hij daar wel wat mee te maken, want dan ben jij namelijk zijn vriendin.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2015, 20:26
Aminaaseel
Aminaaseel is offline
Citaat:
Hoe komt dat dan?

Als hij verkering met je neemt heeft hij daar wel wat mee te maken, want dan ben jij namelijk zijn vriendin.
Ik heb ruzie omdat ik omging met een groepje kutkinders die me in de problemen hebben gebracht omdat ik mensen moest gaan uitschelden voor hun en nu ben ik de schuldige van alles en zijn ma ( mijn mentor dus) heeft me daarom voor 1 dag geschorst omdat ik diegene dus heb gepest en hij kwam r dus toen achter en jaa beetje awkward eh ?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2015, 20:33
bierkoning
bierkoning is offline
praat gewoon met hem samen apart. zonder vriendinnen etc erbij. wij weten niet wat hij denkt. het klinkt in ieder geval niet echt super positief.
Oud 23-04-2015, 15:17
Merasmus
Merasmus is offline
Dit is misschien een late reactie maar je moet hem vragen. Je eerst moed opbouwen, ik was iedere dag naar het meisje toegelopen waar ik verliefd op ben maar durfde niet en uiteindelijk toch wel (ze was niet op mij maar daar hebben we het nu niet over). Je moet er voor gaan anders lukt het misschien niet meer.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2015, 15:19
Merasmus
Merasmus is offline
En dat van zijn moeder dat is geen probleem zijn moeder is geen probleem je kan dan wel ruzie en straf hebben maar dat verpest niks tussen twee mensen
Met citaat reageren
Oud 24-04-2015, 04:11
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
En dat van zijn moeder dat is geen probleem zijn moeder is geen probleem je kan dan wel ruzie en straf hebben maar dat verpest niks tussen twee mensen
Heel veel mensen willen geen vriend(in) die omringd is door drama.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten