Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2002, 15:16
noukkk
noukkk is offline
ik heb echt een fantastische vriend, ik woon in den haag en hij in enschede dus dat is echt heel ver van elkaar maar toch zien we elkaar elk weekend.
Ik hou echt ontzettend veel van hem en wil echt bij hem blijven. we hebben nu een jaar, alles wat ik zoek in een vriend vind ik in hem, dus fantastisch zou je denken

het probleem is dat ik onwijs aan hem hang, ik word gek bij het idee dat het misschien ooit uit zou kunnen gaan. ik zie mijn vrienden minder en als ik bij ze ben kan ik het alleen over hem hebben. hij is echt alles voor me en ik denk 24/7 aan hem... als ik dit zo trug lees dan klinkt dit echt onwijs ziek, het valt opzich wel mee hoor maar toch...

wie heeft dit 'probleem' ook
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2002, 15:18
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
noukkk schreef:
ik heb echt een fantastische vriend, ik woon in den haag en hij in enschede dus dat is echt heel ver van elkaar maar toch zien we elkaar elk weekend.
Ik hou echt ontzettend veel van hem en wil echt bij hem blijven. we hebben nu een jaar, alles wat ik zoek in een vriend vind ik in hem, dus fantastisch zou je denken

het probleem is dat ik onwijs aan hem hang, ik word gek bij het idee dat het misschien ooit uit zou kunnen gaan. ik zie mijn vrienden minder en als ik bij ze ben kan ik het alleen over hem hebben. hij is echt alles voor me en ik denk 24/7 aan hem... als ik dit zo trug lees dan klinkt dit echt onwijs ziek, het valt opzich wel mee hoor maar toch...

ja ik kan ook niet meer zonder mijn liefje

Oud 25-03-2002, 15:21
Verwijderd
Citaat:
SuperS schreef:
ja ik kan ook niet meer zonder mijn liefje

ik ook nie zonder jou hoor schatje
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 15:30
Starrie
Starrie is offline
heb ik ook!
zie mijn vrienden veeeel minder
Maar hij is gewoon mijn grootste steun/troost en hij is mijn beste vriend geworden. Ik zou mezelf echt iets aandoen als het uitging (dat gaat het gelukkig niet )
Oud 25-03-2002, 16:04
my baby
my baby is offline
aaaaaah als het nu zou uitgaan- -> zou ik mezelf wel wat aan doen!!!!
ik kan echt niet meer zonder hem!
hij is nie alleen me vriendje, maar ook m'n beste vriend, ik kan het met hem over alles hebben!
Oud 25-03-2002, 16:51
apart persoontje
apart persoontje is offline
Opzich is het goed dat je kei veel van je vriend houdt, maar dat je daar door je vrienden 'laat vallen' is toch niet goed?
Ik weet wel da je er van uit gaat dat het niet uitgaat, maar stel -weet willen je toch nie vorostellen- dat het uitgaat, dan heb je toch niemand meer? of zie ik da verkeerd?
Oud 25-03-2002, 17:09
Starrie
Starrie is offline
Citaat:
apart persoontje schreef:
Opzich is het goed dat je kei veel van je vriend houdt, maar dat je daar door je vrienden 'laat vallen' is toch niet goed?
Ik weet wel da je er van uit gaat dat het niet uitgaat, maar stel -weet willen je toch nie vorostellen- dat het uitgaat, dan heb je toch niemand meer? of zie ik da verkeerd?
ligt eraan wat ze bedoelt met ik zie ze veel minder. Tuurlijk zie je ze minder omdat je tijd moet maken voor je vriend. Maar in mijn geval laat ik ze echt niet vallen. alleen breng ik veel tijd met mijn vriend door omdat hij ook mijn beste vriend is geworden. en bovendien mijn vrienden zijn zijn vrienden dus we kunnen altijd met zen allen wat leuks gaan doen
sorry moest ik ff kwijt

Oud 26-03-2002, 14:57
Konmar
Konmar is offline
Ik zie er wel enige herkenning in. Ik ben ook vaak bang dat ik mijn vriendin kwijt zal raken. We zien elkaar elke dag. Maar we hebben gewoon afgesproken dat we ook nog wel tijd voor vrienden over houden. Als ze een keer met een vriendin weg wil zal ik haar nie tegen houden. Je moet elkaar wel een beetje vrijheid geven anders loopt het ook mis.

Pleaz verwaarloos je vrienden niet, mocht het "ooit" uitgaan heb je ze nodig om het te verwerken. KLinkt misschien nu vreemd maar geloof me. Ik heb ook steun aan mijn beste vriend gahad toen het iut ging met nu mijn ex. Ik was blij dat ik hem niet verwaarloost hebt.

Dit wou ik ff zeggen

GRTZ
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 15:30
Dissolute
Dissolute is offline
Als je zo erg aan je vriendje/vriendin hangt en je zou niet meer zonder hem/haar kunnen heb ik sterk het gevoel om te vragen of je zelf eigelijk wel een leven hebt. Maar ik vraag t toch maar niet.
Oud 26-03-2002, 15:54
Verwijderd
En dat terwijl er een trein rechtstreeks van Enschede naar Rotterdam C/Den Haag C rijdt
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 00:47
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
nare man schreef:
En dat terwijl er een trein rechtstreeks van Enschede naar Rotterdam C/Den Haag C rijdt

die neem ik ook elk weekend van rdam cs naar deventer... is net iets minder ver

deze week al 20 uur gereisd met trein +/- 2 uur heen, 2 uur terug khou van der
Oud 27-03-2002, 07:55
Verwijderd
Citaat:
noukkk schreef:

ja ik, alles laat ik vallen voor hem....
zó fout...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten