Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Opzich is het goed dat je kei veel van je vriend houdt, maar dat je daar door je vrienden 'laat vallen' is toch niet goed?
Ik weet wel da je er van uit gaat dat het niet uitgaat, maar stel -weet willen je toch nie vorostellen- dat het uitgaat, dan heb je toch niemand meer? of zie ik da verkeerd?
||
Citaat:
![]() sorry moest ik ff kwijt
|
![]() |
Ik zie er wel enige herkenning in. Ik ben ook vaak bang dat ik mijn vriendin kwijt zal raken. We zien elkaar elke dag. Maar we hebben gewoon afgesproken dat we ook nog wel tijd voor vrienden over houden. Als ze een keer met een vriendin weg wil zal ik haar nie tegen houden. Je moet elkaar wel een beetje vrijheid geven anders loopt het ook mis.
Pleaz verwaarloos je vrienden niet, mocht het "ooit" uitgaan heb je ze nodig om het te verwerken. KLinkt misschien nu vreemd maar geloof me. Ik heb ook steun aan mijn beste vriend gahad toen het iut ging met nu mijn ex. Ik was blij dat ik hem niet verwaarloost hebt. Dit wou ik ff zeggen GRTZ |
![]() |
|
![]() |
Als je zo erg aan je vriendje/vriendin hangt en je zou niet meer zonder hem/haar kunnen heb ik sterk het gevoel om te vragen of je zelf eigelijk wel een leven hebt. Maar ik vraag t toch maar niet.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() deze week al 20 uur gereisd met trein ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() zó fout... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik word gek van mijn beste vriend Noddy | 13 | 12-10-2006 18:32 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic-#43 Redhair | 496 | 29-11-2005 12:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Zonder titel Verwijderd | 4 | 29-11-2005 09:00 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? Verwijderd | 12 | 08-02-2005 07:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Geloof is alles of niets / Aisha *~SaBoTaGe~* | 21 | 30-06-2004 22:04 | |
Liefde & Relatie |
Ik krijg geen waardering voor alles wat ik voor hem heb gedaan.. Kñorr | 35 | 27-04-2003 20:35 |