Advertentie | |
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
In mijn ogen ben ik achter mijn muren niets anders dan een zielig (negatieve zin v/h woord), onwaardig te leven, zinloos jochie. Of iig, dat was ik, het gaat nu wat beter. Van het verleden kan je leren, maar je moet er niet in leven. Ik denk trouwens dat je je eigen waarde beter moet inzien, en dat misschien ook kan als zo'n persoon als bij mij opeens voor je neus staat. *wil iets zeggen, heeft het in z'n kop, maar nog geen idee om het er op papier uit te krijgen* Eerm.......wat ik denk is, dat als je het echt wil en als je echt de juiste persoon hebt, je wat anders bent dan een "misbruikte upgefuckte slet met een verleden-beerput van hier tot tokio" Ik ken je niet, en misschien ben ik naïef, maar ik had ook niet meteen het idee dat jij tot in het diepste van je ziel zo bent, maar dat kan ook wel weer aan mij liggen. Ik denk dat er nog wel iets anders (positievers !!) achter die muren ligt, maarjah, dat is allemaal alleen maar mijn bescheiden mening...
||||
![]() |
Haj haj
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
*Doet koppig*: Toch denk ik dat je niet bent wat je denkt dat je bent. Als je toch van mening blijft dat je in ieder geval een upgefuckte slet etc. bent, dan ben ik van mening dat er alsnog wel méér in je zit.
(heb de neiging in iedereen het positieve te zien, behalve in mezelf, maarjah, boeit verder niet) Dat je van jezelf accepteert wat je bent is al heel wat, maar dat hoeft niet persé te betekenen dat je niet méér bent, of kan zijn. Maar nu zeg ik weer wat ik denk en word ik onsamenhangend. bdw: heb je mail/msn oid?
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Bang bent dat ZIJ je echt zien als een "misbruikte upgefuckte slet met een verleden-beerput van hier tot tokio" *?* Wanneer iemand jou volledig accepteert, inclusief verleden, wat weerhoudt je er dan nog van die emoties met iemand te delen? *valt in herhaling met iets* Jij kon er niks aan doen, echt niet. Het heeft weinig zin jezelf te verwijten wat er toen gebeurde; je was jong en naief. Je bepaalt zelf wie je NU bent en daar kun je aan werken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zou me er waarschijnlijk druk over maken en dan vanzelf beginnen te vragen, al helemaal als het vaker voorkomt. Moet daar wel mee oppassen natuurlijk ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
gedichten over liefde immortelle | 26 | 18-08-2011 12:49 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] verloren tss liefde en vrijheid *nerwen elensar | 28 | 15-08-2004 20:35 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Mensen en robotten Verwijderd | 23 | 12-07-2004 18:41 | |
Verhalen & Gedichten |
*mist over mijn gevoel * *Norena* | 6 | 08-09-2003 20:41 | |
Liefde & Relatie |
Luister en huiver... 100% puur kattevlees | 8 | 24-05-2002 15:03 | |
ARTistiek |
Verhaal over intimidatie... heb nog geen titel... Anne | 27 | 12-02-2002 15:56 |