Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Als je een vriendin wil is dat vaak vanwege hormonen/ om erbij te horen/ om dat je bevestiging zoekt. Als jij wil dat één speciaal meisje jouw vriendin wordt, om wie zij is en omdat jij gek op haar bent ben je pas echt verliefd. De laatste situatie lijkt me een stuk geschikter voor een duurzame relatie
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Met vrienden kan je ook naar de bios, ook met vrouwelijke vrienden, daar heb je geen vriendin voor nodig.
||
Citaat:
Probeer niet te veel te focussen op het idee dat je een vriendin "moet" hebben om gelukkig te kunnen zijn, of het idee dat je leven zoveel geweldiger zou zijn met een vriendinnetje. Bijna iedereen gaat wel door een periode heen waarin je graag een vriendje of vriendinnetje wil hebben, terwijl dat op dat moment misschien helemaal niet hetgeen is waar je behoefte aan hebt. Zoek niet te wanhopig naar een vriendin, geniet gewoon van wat je al hebt, besef hoe waardevol je vrienden zijn en dat jouw leven ook leuk kan zijn zonder vriendinnetje. Als jij lekker in je vel zit, sociale contacten hebt en dingen doet die je leuk vindt, dan komt die vriendin vanzelf wel een keer. Als je wanhopig op zoek bent kan dat een behoorlijke afknapper zijn. Wanneer zo'n wanhopig overkomende jongen mij verkering zou vragen zou ik twijfelen of hij mij nu echt wel leuk vindt, of niet gewoon mij vraagt omdat ik beschikbaar ben. Ik zou me in elk geval een stuk minder speciaal voelen!
||
Citaat:
Zelf heb ik in moeilijke tijden vooral veel gehad aan vriendschap, richt dus niet al je pijlen op dat vriendinnetje wat er "moet" komen. Goede vrienden zijn ook enorm waardevol!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Gouden tip: Stop met zoeken.
Ik heb die periode's ook gehad waarin ik wanhopig was, ik mistte het gewoon om iemand te hebben met wie je alles kon delen etc. en dat heeft nooit gewerkt. Ik heb dat toen achter me gelaten, en na een tijdje leer je vanzelf iemand kennen en krijg je een relatie. Zo heb ik nu ook een vriendin, terwijl ik ook helemaal niet opzoek was. Zoiets gebeurd gewoon en kan je niet forceren. |
![]() |
|
![]() |
Precies wat sebastiaan133 zegt stop met zoeken ik heb nu met een meisje die ik op school heb leren kennen en zij had een probleem en ik heb haar daarmee geholpen en daardoor heb ik haar beter leren kennen en als je goed oplet laat ze vanzelf weten dat ze je leuk vind en dan moet je het rustig opbouwen niet te gehaast dan wil ze niet meer
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verward maar verliefd en wil niet opgeven! Potonga | 13 | 28-08-2011 16:43 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op iemand met verkering iNsPiRaTiElOoS2 | 27 | 29-05-2006 16:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #35 rare kwast | 494 | 12-08-2005 13:03 | |
Psychologie |
Dit is zo vreemd...hoe moet ik ermee omgaan? Yab-Yum | 2 | 09-05-2003 11:22 | |
Psychologie |
Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING] Eend | 27 | 24-02-2003 18:49 |