Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2015, 13:16
Iemand Jongen
Iemand Jongen is offline
Hey,

Ik ben Mike en ik heb verschillende meiden al gevraagd voor verkering, niemand wou.
Is er misschien iemand die een relatie met me wil?
Ik wil echt heel graag een vriendin waar ik gewoon leuk iets mee kan doen.
Ik ben 13 jaar en ik zoek iemand van ongeveer dezelfde leeftijd.
Ik hou erg van muziek, sport en films.
Is er Iemand?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-04-2015, 13:51
Iemand Jongen
Iemand Jongen is offline
Of is er iemand die gewoon als een stelletje wil beginnen?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2015, 13:59
Elin3
Elin3 is offline
Op Liefde & Relatie contact zoeken is niet de bedoeling.

Maar waarom wil je zo graag een vriendinnetje?
Oud 20-04-2015, 14:26
Iemand Jongen
Iemand Jongen is offline
Ik wil gewoon heel graag een meisje dat echt bij me past en waarmee ik leuk kan gaan stappen en waarmee ik kan lachen.
Ik heb hè nog nooit gehad en ik wil gewoon heel graag een vriendin die echt bij me past
Met citaat reageren
Oud 20-04-2015, 14:27
Iemand Jongen
Iemand Jongen is offline
Wat moet ik doen
Met citaat reageren
Oud 20-04-2015, 14:37
WolterB
WolterB is offline
Niet wanhopig doen/overkomen. Dat werkt niet. Is over het algemeen ook iets waar mensen hard op afknappen.

En je bent pas 13, je hebt nog alle tijd.
Oud 20-04-2015, 14:39
Iemand Jongen
Iemand Jongen is offline
Ja, maar ik wil ook gewoon Echt een vriendin waarmee ik gwn naar see bios kan ofzo
Met citaat reageren
Oud 20-04-2015, 14:44
patrick1495
patrick1495 is offline
dat kan ook met een gewone vriendin of vriend, en zoals al gezegt is je bent 13 komop, ik ben 20 en heb ook pas 1 vriendin gehad, komt vast wel goed hoor.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2015, 15:18
Elin3
Elin3 is offline
Mijn tip: Stop met zoeken!

Ga dingen doen die je leuk vindt, leer daar mensen kennen, bouw vriendschappen op. Wie weet zit daar dan uiteindelijk wel een meisje tegen die zo geweldig is dat je haar als vriendin wil hebben. Maar zoek niet wanhopig naar een relatie. Je moet een relatie hebben om dat éne geweldige meisje, niet omdat je zo graag een relatie wil en zij toevallig een beschikbaar bereikbaar meisje is.
Iemand Jongen
Iemand Jongen is offline
Er zijn genoeg die mij willen, Maar ik wil hun niet, en ik wil graag op deze leeftijd gewoon een leuke vriendin
Met citaat reageren
Iemand Jongen
Iemand Jongen is offline
Of gewoon iemand om mee te chatten en te stappen
Met citaat reageren
Oud 20-04-2015, 15:41
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Er zijn genoeg die mij willen, Maar ik wil hun niet, en ik wil graag op deze leeftijd gewoon een leuke vriendin
Wat vind je niet leuk aan hen? En wat zoek je dan wel?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2015, 19:14
Sketching
Sketching is offline
Kan het niet ook zijn dat je opeens sterk het gevoel hebt dat je een meisje nodig hebt door je hormonen etc? Dat had ik namelijk ook rond mijn 13de
Oud 20-04-2015, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Kan het niet ook zijn dat je opeens sterk het gevoel hebt dat je een meisje nodig hebt door je hormonen etc? Dat had ik namelijk ook rond mijn 13de
Daar zat ik idd ook aan te denken. Had ik namelijk ook rond mijn 13e
Met citaat reageren
Oud 20-04-2015, 20:49
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb ook best lang een fase gehad waarin ik dacht dat ik "gelukkig" zou zijn zolang ik maar een vriendje had. Bleek niet helemaal zo te werken, haha
Oud 20-04-2015, 22:46
bloodyb
bloodyb is offline
Oh nu heb je een vriendje en je bent nog steeds niet gelukkig?
Oud 20-04-2015, 23:22
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Citaat:
Wil(de) je niet gewoon neuken?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2015, 06:21
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oh nu heb je een vriendje en je bent nog steeds niet gelukkig?
Ik heb eerst geleerd dat ik geen vriendje nodig had om happy te zijn Al ben ik uiteraard heel blij met mijn vriend, maar t lijkt me niet zo gezond als mijn geluk 100% van hem afhankelijk is
Oud 21-04-2015, 15:32
Verwijderd
In welke provincie woon je?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2015, 15:35
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoi Melanie, het is niet de bedoeling contactoproepen te plaatsen/ beantwoorden op het subforum Liefde & Relatie. Hier bestaat Contact Gezocht voor.
Oud 21-04-2015, 15:35
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Waarom is dat relevant?

Edit: luister maar naar Elin3
Met citaat reageren
Oud 21-04-2015, 16:47
Verwijderd
Oke
Met citaat reageren
Oud 22-04-2015, 20:26
Iemand Jongen
Iemand Jongen is offline
Iemand zei van: wil je niet gewoon neuken?

Nou, ik wil gwn een vriendin en daar gwn leuke dingen mee doen, en als het dan zover is...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2015, 20:31
Sketching
Sketching is offline
Citaat:
Iemand zei van: wil je niet gewoon neuken?

Nou, ik wil gwn een vriendin en daar gwn leuke dingen mee doen, en als het dan zover is...
Maar denk je niet dat je gewoon opeens door je hormonen en de pubertijd het gevoel hebt dat je iemand nodig hebt. Terwijl dat eigenlijk misschien wel helemaal niet zo is?
Oud 22-04-2015, 20:36
Elin3
Elin3 is offline
Als je een vriendin wil is dat vaak vanwege hormonen/ om erbij te horen/ om dat je bevestiging zoekt. Als jij wil dat één speciaal meisje jouw vriendin wordt, om wie zij is en omdat jij gek op haar bent ben je pas echt verliefd. De laatste situatie lijkt me een stuk geschikter voor een duurzame relatie Een relatie om het hebben van een relatie houdt vaak niet zo lang stand.
Oud 22-04-2015, 20:38
Iemand Jongen
Iemand Jongen is offline
Nee, ik heb genoeg op het oog alleen die willen niks beginnen. En nu wil ik gwn een leuke vriendin van rond mijn leeftijd, waar ik gewoon leuke dingen mee kan doen zoals bios en dat soort dingen
Met citaat reageren
Oud 22-04-2015, 20:44
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nee, ik heb genoeg op het oog alleen die willen niks beginnen. En nu wil ik gwn een leuke vriendin van rond mijn leeftijd, waar ik gewoon leuke dingen mee kan doen zoals bios en dat soort dingen
Je hebt genoeg op het oog, maar dus niet dat ene geweldige meisje

Met vrienden kan je ook naar de bios, ook met vrouwelijke vrienden, daar heb je geen vriendin voor nodig.
Oud 22-04-2015, 20:46
Iemand Jongen
Iemand Jongen is offline
Nee maar ik wil ook iemand waar ik tegen kan zeggen: ik hou van je.
En waar ik soms ff mee kan kussen en waar ik echt veel mee kan doen
Met citaat reageren
Oud 22-04-2015, 20:53
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nee maar ik wil ook iemand waar ik tegen kan zeggen: ik hou van je.
En waar ik soms ff mee kan kussen en waar ik echt veel mee kan doen
Ik zeg ook vaak genoeg tegen mijn beste vriend dat ik om hem geef, dat hij geweldig is of dat ik van hem hou. Zoenen met hem moet ik dan weer niet aan denken, haha.

Probeer niet te veel te focussen op het idee dat je een vriendin "moet" hebben om gelukkig te kunnen zijn, of het idee dat je leven zoveel geweldiger zou zijn met een vriendinnetje. Bijna iedereen gaat wel door een periode heen waarin je graag een vriendje of vriendinnetje wil hebben, terwijl dat op dat moment misschien helemaal niet hetgeen is waar je behoefte aan hebt.

Zoek niet te wanhopig naar een vriendin, geniet gewoon van wat je al hebt, besef hoe waardevol je vrienden zijn en dat jouw leven ook leuk kan zijn zonder vriendinnetje. Als jij lekker in je vel zit, sociale contacten hebt en dingen doet die je leuk vindt, dan komt die vriendin vanzelf wel een keer. Als je wanhopig op zoek bent kan dat een behoorlijke afknapper zijn. Wanneer zo'n wanhopig overkomende jongen mij verkering zou vragen zou ik twijfelen of hij mij nu echt wel leuk vindt, of niet gewoon mij vraagt omdat ik beschikbaar ben. Ik zou me in elk geval een stuk minder speciaal voelen!
Oud 22-04-2015, 20:55
Iemand Jongen
Iemand Jongen is offline
Ik heb in oktober 2014 net mijn vader verloren en op school heb ik het best wel moeilijk.
Een vriendin vind ik gewoon in deze tijd belangrijk. Ik wil gewoon een meisje waarmee ik leuke dingen kan doen en waarmee ik goed kan opschieten, iemand die ook een vriend wil.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2015, 21:02
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb in oktober 2014 net mijn vader verloren en op school heb ik het best wel moeilijk.
Een vriendin vind ik gewoon in deze tijd belangrijk. Ik wil gewoon een meisje waarmee ik leuke dingen kan doen en waarmee ik goed kan opschieten, iemand die ook een vriend wil.
Ik snap best dat iemand die er (bijna) altijd voor je is en waar je bij kan huilen en mee kan knuffelen dan heel fijn is. Hou er wel rekening mee dat jullie er dan allebei serieus in moeten staan. Jij zit niet heel lekker in je vel en je vriendin moet niet alleen sterk genoeg zijn, maar ook bereid zijn jou soms op te vangen. Sommige meiden zijn vinden dat geen probleem. Maar als een meisje gewoon een vriendje wil omdat dat "leuk" is, en vooral alle leuke dingen van een relatie wil sluit dat misschien niet helemaal aan op wat jij zoekt in een vriendin.

Zelf heb ik in moeilijke tijden vooral veel gehad aan vriendschap, richt dus niet al je pijlen op dat vriendinnetje wat er "moet" komen. Goede vrienden zijn ook enorm waardevol!
Oud 22-04-2015, 21:09
Iemand Jongen
Iemand Jongen is offline
Ze hoeft me niet meer op te vangen en ik zit ook wel redelijk lekker in m'n vel, soms dan weer niet, maar ik wil gewoon een vriendin waar ik bijvoorbeeld thuis op de bank een film mee kan kijken en waarmee ik kan kussen.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2015, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Ze hoeft me niet meer op te vangen en ik zit ook wel redelijk lekker in m'n vel, soms dan weer niet, maar ik wil gewoon een vriendin waar ik bijvoorbeeld thuis op de bank een film mee kan kijken en waarmee ik kan kussen.
Dat heb je nu al meerder keren gezegd, en mensen hebben meerdere keren een oplossing voorgedragen.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2015, 14:23
Helloimyves
Helloimyves is offline
Je moet niet zeggen opeens van hey wil je verkering je moet Ze eerst beter leren kennen
Met citaat reageren
Oud 24-04-2015, 14:49
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Je moet niet zeggen opeens van hey wil je verkering je moet Ze eerst beter leren kennen
Helemaal mee eens
Oud 11-05-2015, 20:49
IAmAUnicorn
IAmAUnicorn is offline
Iemand jongen heb het zelfde probleem als jij ben alleen een meisje en een jaar jonger alleen heb ik niemand verkering gevraagd maar lijkt alsof niemand me wilt en iedereen me lelijk vind ofs zo voel ik me teminste maar das zon typish onzeker meisjes ding
Met citaat reageren
Oud 14-05-2015, 18:22
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Gouden tip: Stop met zoeken.

Ik heb die periode's ook gehad waarin ik wanhopig was, ik mistte het gewoon om iemand te hebben met wie je alles kon delen etc. en dat heeft nooit gewerkt. Ik heb dat toen achter me gelaten, en na een tijdje leer je vanzelf iemand kennen en krijg je een relatie. Zo heb ik nu ook een vriendin, terwijl ik ook helemaal niet opzoek was. Zoiets gebeurd gewoon en kan je niet forceren.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2015, 00:28
Arbetatoz
Arbetatoz is offline
Precies wat sebastiaan133 zegt stop met zoeken ik heb nu met een meisje die ik op school heb leren kennen en zij had een probleem en ik heb haar daarmee geholpen en daardoor heb ik haar beter leren kennen en als je goed oplet laat ze vanzelf weten dat ze je leuk vind en dan moet je het rustig opbouwen niet te gehaast dan wil ze niet meer
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten