Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2015, 21:09
eva384
eva384 is offline
Hey,ik vroeg meaf hoe je de perfecte joint draait? omdat Bij mij mislukken ze heel vaak
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2015, 01:35
Prospect
Prospect is offline
Goed je wiet/tabak verdelen, vanaf de filter tot het 'eind' leg ik altijd steeds ietsje meer. Zorg ook vooral dat je wiet goed verkruimeld is, kan met de hand maar ik gebruik liever een grinder.
Hou een vinger op de filter en draai dan tot je de shag/tabak mooi een geheel/rond voelt worden. Dan kun je hem dichtdraaien.

Vooral veel oefenen, ik kon het ook niet In het begin terwijl ik al wel een jaar shag rookte, ging na een paar keer al veel beter.
Oud 16-04-2015, 03:04
huntingyade
huntingyade is offline
Met een goede regelmaat, maar ik draai dan ook al weer een jaar of 4 dagelijks.

Zelf laat ik ongeveer de eerste centimeter vanaf de tip vrij van wiet dus alleen tabak. En zorg ik er altijd voor dat de tip ietsje uitsteekt. Dit voorkomt dat de tip in de vloei schuift tijdens het aantikken zodat hij goed vrij blijft en dat het niet zo snel vies nattig word.

Zelf draai ik ook met de plakrand naar me toe wat veel mensen vreemd vinden. maar zelf vind ik het heel fijn om op die manier te draaien.

En zorg er altijd voor dat er niet teveel van die harde shag bultjes in zitten (dus bij het verdelen de shag goed los trekken zodat hij lekker luchtig is) en zelf haal ik ook altijd die takjes eruit.

en als je nog geen grinder hebt en er een wil halen. neem dan bij voorkeur een van ijzer die uit 3 of 4 delen bestaat. dus met een speciaal opvang bakje en een zeef met thc gedeelte. dit vult zich bij gebruik langzaam op met heel fijn poeder en daar kan je echt een hele lekkere stevige joint van draaien.
de ijzeren grinders zijn daarbij ook veel fijner schoon te houden. bij plastic moet je heel erg op letten als je fijn gedrukte resten moet weg halen uit de randen want je hebt er zo wat plastic schraapsel bij zitten en dat is niet goed voor je en niet lekker.

en natuurlijk niet te vergeten. de perfecte joint begint bij een goede tip. dus een goede stevige maar hij moet ook niet te dicht zitten.
Oud 16-04-2015, 10:13
zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik draai mij joints al jaaaaaaren zo.

Superrelaxed, nooit inbranders, rookt altijd heel mooi gelijkmatig weg, en ik draai ze dus eigenlijk nooit meer op de Nederlandse manier.
Oud 17-04-2015, 11:32
Volk
Volk is offline
Jeetje wat omslachtig dat filmpje, koop dan gewoon een cone als je niet kan draaien. In die tijd draai ik 5 gelijkmatig brandende joints zonder inbranden. Kwestie van oefenen.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2015, 13:43
zoef de haas
zoef de haas is offline
Jeetje wat een zure reactie..... Ik kan prima draaien zoals de meeste mensen het hier doen, maar ik vind dit relaxter, en in de tijd dat hij ze draait kan ik er ook prima 5 draaien. Kwestie van oefenen.
Oud 18-05-2015, 21:50
All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Wat ik hier zie is dat de draaier teveel vloei gebruikt. Dat doet pijn aan de ogen.
Oud 19-05-2015, 18:03
truitje
truitje is offline
oefenen :3
Met citaat reageren
Oud 21-05-2015, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Jeetje wat omslachtig dat filmpje, koop dan gewoon een cone als je niet kan draaien. In die tijd draai ik 5 gelijkmatig brandende joints zonder inbranden. Kwestie van oefenen.
Het gezamenlijk draaien van zo'n ding is fantastisch en ook zelf doen is skills hebben. Zure doos.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2015, 16:21
df
df is offline
vraag het anders in de coffeeshop, die hebben mij vroegah ook geholpen (ben t wel verleerd btw)
Reageren

Regels voor berichten