Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2015, 22:37
Verwijderd
ook kinderen, en het was zoooo gaaaaaf <3 En ik ging een kalfje knuffelen en daarna grapjes maken met leerlingen en tijdens het eten gingen ze me vanaaaallles vragen over dingen van "vroeger" Gavies zijn ze toch ook
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2015, 10:20
Duncan27
Duncan27 is offline
dat is toch beter dan neem je de stof sneller op je
Met citaat reageren
Oud 29-05-2015, 01:21
Pr0xy
Pr0xy is offline
Heb je nog een ritje gemaakt op een koei?
Oud 29-05-2015, 07:41
Verwijderd
Gavies
Met citaat reageren
Oud 29-05-2015, 08:59
Verwijderd
Ja, zo'n jongen van 14 jaar die MAVO doet en arts wil worden (en volgens mij is hij er intelligent genoeg voor) en allemaal mooie verhalen vertellen over dat hij zijn telefoon meesmokkelt naar boven door zijn hoesje om een kapotte ouwe iPhone te doen en die beneden aan de lader te laten liggen
Met citaat reageren
Oud 29-05-2015, 09:00
Verwijderd
Citaat:
Heb je nog een ritje gemaakt op een koei?
Nee maar er heeft er wel een heel hard aan m'n hand gesabbeld en ik heb nog een foto gemaakt die ik nog naar Ertur moet appen.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2015, 09:01
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ja, zo'n jongen van 14 jaar die MAVO doet en arts wil worden (en volgens mij is hij er intelligent genoeg voor) en allemaal mooie verhalen vertellen over dat hij zijn telefoon meesmokkelt naar boven door zijn hoesje om een kapotte ouwe iPhone te doen en die beneden aan de lader te laten liggen
Met citaat reageren
Oud 29-05-2015, 10:57
Vlerkje
Vlerkje is offline
Papa Bas.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2015, 00:23
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Nee maar er heeft er wel een heel hard aan m'n hand gesabbeld en ik heb nog een foto gemaakt die ik nog naar Ertur moet appen.
Oei
Oud 30-05-2015, 01:04
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Papa Bas.
Opa Bas more like, met z'n "Mavo"

Nee hoor, kusje Bas
Met citaat reageren
Oud 30-05-2015, 07:53
Verwijderd
Heel veel scholen noemen het vmbo-t weer "mavo" omdat dat motiverender voor de leerlingen schijnt te werken om niet af te zakken naar lager vmbo!

En cool topic
Met citaat reageren
Oud 30-05-2015, 08:52
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Heel veel scholen noemen het vmbo-t weer "mavo" omdat dat motiverender voor de leerlingen schijnt te werken om niet af te zakken naar lager vmbo!

En cool topic
Oei, dan loop ik een beetje achter

Ben het er wel helemaal mee eens overigens.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2015, 09:10
Verwijderd
Ik doe ook mavo
Met citaat reageren
Oud 30-05-2015, 10:40
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik doe ook mavo
Ben je te lui voor havo?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2015, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Oei, dan loop ik een beetje achter

Ben het er wel helemaal mee eens overigens.
MAVO is nooit uit de wetgeving gehaald en was drie jaar na de invoering van het VMBO op sommige instellingen alweer gangbaar, ik geloof zelfs dat er enkele instellingen zijn die het nooit afgeschaft hebben.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2015, 11:06
Verwijderd
Maar het ligt nou niet echt heel dicht bij dingen die jij in het dagelijks leven doet dus het is je vergeven hoor lieve Abs
Met citaat reageren
Oud 30-05-2015, 11:07
Verwijderd
Citaat:

En cool topic
Aan VMBO kleeft vooral het voormalige VBO-stigma.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2015, 11:14
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Maar het ligt nou niet echt heel dicht bij dingen die jij in het dagelijks leven doet dus het is je vergeven hoor lieve Abs
Nou ja, ehh, VMBO'ers is nogal een term die veel gebruikt wordt in de theaterdocentenwereld. Een doelgroep waar niemand mee wil werken nl.
Maar serieus, ik ken geen enkele school in Tilburg of Tiel die het nog over MAVO heeft, misschien is het in het zuiden minder?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2015, 11:16
Abby.
Abby. is offline
Maar ik geef wel eens les aan vmbo'ers. Als ik geld nodig heb.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2015, 11:17
Axel11
Axel11 is offline
Het is ook wel enigszins inconsistent geregeld: het mag mavo worden genoemd, de wet spreekt daar ook over, maar het is wettelijk (alleen) niet toegestaan om mavo op het diploma te zetten. Dat moet dan wel weer vmbo theoretische leerweg zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2015, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, ehh, VMBO'ers is nogal een term die veel gebruikt wordt in de theaterdocentenwereld. Een doelgroep waar niemand mee wil werken nl.
Maar serieus, ik ken geen enkele school in Tilburg of Tiel die het nog over MAVO heeft, misschien is het in het zuiden minder?
http://www.rsglingecollege.nl/vmbo/de-mavo/
Met citaat reageren
Oud 30-05-2015, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Niemand wil ermee werken? Wat jammer. Ik heb via het examentrainingsinstituut waar ik werkte ook wel eens op scholen lesgegeven en dan waren de VMBO leerlingen vaak overdreven braaf en lief, zeker vergeleken met gooise VWO studenten die vinden dat ze zelf wel mogen bepalen hoe ze hun schooltijd besteden. Was wel VMBO-T, dat wel. Maar ook qua theater lijkt het me best wel verfrissend om af en toe te werken met kinderen die dat van huis uit misschien minder hebben meegekregen, maar zeker niet minder creatief zijn?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2015, 14:19
Abby.
Abby. is offline
Nou, ik heb genoeg leerlingen die daar zitten en die hebben het altijd over vmbo-t.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2015, 14:22
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Niemand wil ermee werken? Wat jammer. Ik heb via het examentrainingsinstituut waar ik werkte ook wel eens op scholen lesgegeven en dan waren de VMBO leerlingen vaak overdreven braaf en lief, zeker vergeleken met gooise VWO studenten die vinden dat ze zelf wel mogen bepalen hoe ze hun schooltijd besteden. Was wel VMBO-T, dat wel. Maar ook qua theater lijkt het me best wel verfrissend om af en toe te werken met kinderen die dat van huis uit misschien minder hebben meegekregen, maar zeker niet minder creatief zijn?
Natuurlijk niet niemand. Maar het zijn gewoon de ergste pubers, en pubers vind ik persoonlijk (en velen met mij) de ergste doelgroep om theaterles aan te geven. Want theater is natuurlijk allesbehalve cool en als het dan stiekem toch best leuk is, is het niet cool om dat te laten merken. Binnen schoolverband dan hè, pubers die zelf op theater gaan zijn fantastisch. Maar ik ben ook gewoon echt niet gemaakt om aan ongemotiveerde leerlingen te gaan trekken om theater toch leuk te vinden. Soms lukt het, maar vaak voel ik me er alleen maar doodongelukkig bij.
Dan geef ik liever les aan zwarte basisscholen, als ik een nieuw creatief vak wil brengen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2015, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik heb genoeg leerlingen die daar zitten en die hebben het altijd over vmbo-t.
Ja maar VMBO leerlingen weten geen kak.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2015, 16:11
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ja maar VMBO leerlingen weten geen kak.
Huhu, dat is natuurlijk waar
Met citaat reageren
Oud 30-05-2015, 17:10
Verwijderd