![]() |
|
Kun je klaarkomen als je jezelf pleziert? Want als dat wel lukt, dan moet je eens proberen op te letten wat er gebeurt waardoor je klaarkomt. Als je vriend dat dan ook doet (met vingers of penis) dan moet het wel lukken, denk ik. Heb je ook al verschillende standjes geprobeerd? Achterlangs (vaginaal, bedoel ik uiteraard) bijvoorbeeld, schijnt ook voor de vrouw heel lekker te zijn.
|
![]() |
|
![]() |
De meeste tips zijn al gegeven denk ik.....
En eerlijk gezegd denk ik dat je WEL kan klaarkomen. Maar inderdaad is het dan van belang dat je prettig in je vel zit, en niet wordt gehinderd door gedachten dat sommige dingen zoals jezelf vingeren of he laten beffen " vies zijn" . Of dat je je zoveel focust op klaarkomen dat het helemaal niet meer lukt. En het zou inderdaad helpen om te weten of je zelf wel kan klaarkomen , zonder je vriendje erbij. Je zegt dat je het niet prettig vind om jezelf te vingeren, maar je zou het toch op zijn minst kunnen proberen, al dan niet met vibrator erbij. Probeer dan ook niet teveel na te denken, probeer gewoon uit wat je erg lekker vind en geniet daar gewoon van... En als blijkt dat je WEL kan klaarkomen als je met jjezelf speelt, moet het uiteindelijk ook lukken met je vriendje. Stel dan gewoon als voorwaarde dat hij niet mag klaarkomen voordat jij bent gekomen....Misschien eindigt de sex gewoon te vroeg omdat hij al is klaargekomen, of raakt hij net de verkeerde plekjes.... Of ben je toch meer gebaat bij een lekkere befbeurt, ook al moet je daar nu nog niet aan denken... |
![]() |
|
![]() |
Hoi Escadameisje, bij mijn vriendin was dat precies zo. Wat haar heeft geholpen is tijdens de sex een panty aanlaten (dan zonder slipje eronder). Ik vingerde haar dan door de panty heen wat een extra lekker gevoel geeft omdat de panty ook een geil gevoel heeft als je die zonder slipje draagt. Jongens vinden het ook sexy om te zien als je alleen een panty aanhebt. Dan tijdens het vingeren de panty gewoon aanhouden en je vriend tegelijk je tepeltjes laten likken. Mijn vriendin komt nu ook klaar door zo te sexen. Ze vindt het heel geil en ik ook! Hoor graag of het je geholpen heeft.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
meisje klaarkomen swagrboy | 22 | 31-05-2012 20:35 | |
Seksualiteit |
Hoe komen meisjes klaar? Luciaa | 51 | 05-12-2009 20:18 | |
Seksualiteit |