Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2015, 11:22
escadameisje 17
escadameisje 17 is offline
Ik vraag me af wrm ik niet kan klaarkomen ?
Kan iemand me helpen?
Thnx
Met citaat reageren
Oud 21-05-2015, 11:23
Axel11
Axel11 is offline
Hoe oud ben je? Hoe vinger (?) je?

Kom je echt nooit klaar? Of wel soms?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2015, 11:24
escadameisje 17
Ben 17 zelf vinger ik niet want vind het niet fijn maar als me vriend dat doet juist totaal wel of als we sex hebben maar dat is dus van mij kant nooit gebeurd ook niet soms
Met citaat reageren
Oud 21-05-2015, 11:42
Axel11
Axel11 is offline
Ook al ben ik een man, toch wat opmerkingen:

- Nog meer proberen te ontspannen. Niet focussen op moeten klaarkomen.
- Je vriendje je langer laten vingeren. Ander tempo?
- Niet alleen in je vagina, maar ook/vooral de clitoris en omgeving laten stimuleren.
- Vingeren afwisselen met bijv. beffen.
- Toch ook zelf eens vingeren en zo uitvinden wat je lekker vindt c.q. hoe je kunt klaarkomen!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2015, 11:55
escadameisje 17
Oke ja beffen word hem sws niet maar ik ga kijke thnx
Met citaat reageren
Oud 21-05-2015, 12:46
zeebeest
zeebeest is offline
Probeer te ontspannen en inderdaad misschien langer voorspel, lekker beffen ofzo. En vertel hem ook wanneer het goed doet of wanneer hij harder/zachter moet gaan.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2015, 16:54
1337Gamer
1337Gamer is offline
Best wel vaak is het zo dat alleen penetratie niet genoeg is voor een orgasme, dus laat hem (hoe dan ook ) je clitoris goed stimuleren!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2015, 17:48
AskMe
AskMe is offline
Heel veel meiden hebben volgensmij dit probleem in het begin, misschien moet je gewoon veel dingen proberen en als het je een keer lukt dan weet je het voor altijd!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2015, 18:41
escadameisje 17
In het begin? Het is al vrij lang haha maar weet het nog steeds nie t vandaar
Met citaat reageren
Oud 21-05-2015, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Oke ja beffen word hem sws niet maar ik ga kijke thnx
waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2015, 06:21
escadameisje 17
Ik hou Daar niet van
Met citaat reageren
Oud 22-05-2015, 06:26
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik hou Daar niet van
Waarom niet? Lijkt het je vies of hebben jullie het geprobeerd en vond je het niet prettig?
Hiervoor en ook met vingeren geldt, coach je vriend! Hij weet niet direct wat jij fijn vindt, jij voelt dat wel. Geef aan wat jij wil dat hij doet of wat hij kan aanpassen om het fijner te maken.
Oud 22-05-2015, 09:49
Verwijderd
Citaat:
Ik hou Daar niet van
Citaat:
Waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2015, 10:05
escadameisje 17
Lijkt me gw niet fijn en als me vriend me vingert vind ik het juist veel lekkerder dan dat ik het zelf doet
Met citaat reageren
Oud 26-05-2015, 10:50
JoMoDaNa
JoMoDaNa is offline
Kun je klaarkomen als je jezelf pleziert? Want als dat wel lukt, dan moet je eens proberen op te letten wat er gebeurt waardoor je klaarkomt. Als je vriend dat dan ook doet (met vingers of penis) dan moet het wel lukken, denk ik. Heb je ook al verschillende standjes geprobeerd? Achterlangs (vaginaal, bedoel ik uiteraard) bijvoorbeeld, schijnt ook voor de vrouw heel lekker te zijn.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2015, 17:16
venture
venture is offline
"lepeltje-lepeltje" is mijn vriendin dol op, zij kan dan eventueel ook haar klitje tegelijk stimuleren........
Met citaat reageren
Oud 28-05-2015, 11:29
escadameisje 17
Ja ik heb al verschillende standjes achter de rug ahah maar ookal vind ik het heerlijk lukt dat niet ookal denk ik er niet eens aan
Met citaat reageren
Oud 29-05-2015, 07:32
JoMoDaNa
JoMoDaNa is offline
Als je vriend je vingert, concentreert hij zich dan op je vagina of op je clitoris? Want dan kom je wel klaar, zeg je? Dus zal hij tijdens de penetratie ook jou op een vergelijkbare manier moeten stimuleren. Wedden dat dat werkt?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2015, 19:44
Verwijderd
Ik denk dat, zolang het tussen jouw oren zit dat het raar/vies/gek/niet lekker/watdanmaar ook is wanneer je vriend je vingert of likt, dat je dan ook niet klaar gaat komen.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2015, 12:15
JoMoDaNa
JoMoDaNa is offline
Citaat:
Ik denk dat, zolang het tussen jouw oren zit dat het raar/vies/gek/niet lekker/watdanmaar ook is wanneer je vriend je vingert of likt, dat je dan ook niet klaar gaat komen.
Dat weet ik wel zeker...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2015, 15:18
pielemaus
pielemaus is offline
De meeste tips zijn al gegeven denk ik.....
En eerlijk gezegd denk ik dat je WEL kan klaarkomen.

Maar inderdaad is het dan van belang dat je prettig in je vel zit, en niet wordt gehinderd door gedachten dat sommige dingen zoals jezelf vingeren of he laten beffen " vies zijn" . Of dat je je zoveel focust op klaarkomen dat het helemaal niet meer lukt.

En het zou inderdaad helpen om te weten of je zelf wel kan klaarkomen , zonder je vriendje erbij.
Je zegt dat je het niet prettig vind om jezelf te vingeren, maar je zou het toch op zijn minst kunnen proberen, al dan niet met vibrator erbij. Probeer dan ook niet teveel na te denken, probeer gewoon uit wat je erg lekker vind en geniet daar gewoon van...

En als blijkt dat je WEL kan klaarkomen als je met jjezelf speelt, moet het uiteindelijk ook lukken met je vriendje. Stel dan gewoon als voorwaarde dat hij niet mag klaarkomen voordat jij bent gekomen....Misschien eindigt de sex gewoon te vroeg omdat hij al is klaargekomen, of raakt hij net de verkeerde plekjes.... Of ben je toch meer gebaat bij een lekkere befbeurt, ook al moet je daar nu nog niet aan denken...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2015, 07:13
escadameisje
escadameisje is offline
Nee ik vind beffe vies niet vingeren
Met citaat reageren
Oud 02-06-2015, 07:15
escadameisje
escadameisje is offline
Nee als hij is gekomen pakken we gw een nieuwe als we zin hebbe en gaan we door haha
Met citaat reageren
Oud 02-06-2015, 12:40
markgroen
markgroen is offline
Hoi Escadameisje, bij mijn vriendin was dat precies zo. Wat haar heeft geholpen is tijdens de sex een panty aanlaten (dan zonder slipje eronder). Ik vingerde haar dan door de panty heen wat een extra lekker gevoel geeft omdat de panty ook een geil gevoel heeft als je die zonder slipje draagt. Jongens vinden het ook sexy om te zien als je alleen een panty aanhebt. Dan tijdens het vingeren de panty gewoon aanhouden en je vriend tegelijk je tepeltjes laten likken. Mijn vriendin komt nu ook klaar door zo te sexen. Ze vindt het heel geil en ik ook! Hoor graag of het je geholpen heeft.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten