![]() |
||
Citaat:
![]() t probleem is alleen dat ik de enige ben die die flaporen nu nog ziet, vroeger was t veel erger
||
Citaat:
borsten (niet stevig en groot) buik ( te dik) rug ( uitslag) hals (uitslag) boven benen (straíe) knieën ( rare vorm) kuiten ( niet stevig genoeg) vingers ( erg lang en erg dik) voeten (voeten zijn mega groot en vies)
|
wehhehe
dat moet je toch niet vertellen? de volgende keer als iemand je ziet dan gaat ie er gelijk op letten en das juist niet de bedoeling ![]() ik vind mn hele bouw niet leuk. t is juist niet klein en schattig en ook lang niet mooi en lang zeg maar. bleh en mn oog. whe.
|
![]() |
mjah... als je er over na gaat denken wel meerdere dingen, maar ik heb niet zoiets dat als ik in de spiegel kijk *waahh* had ik dit maar niet/wel!
ja alleen mn mond vind ik niet mooi als ik het zo zou bekijken. anders ook mn buik, borsten, benen en voeten..
|
![]() |
Zolang ik kleren aan heb vind ik mezelf een leuke meid om te zien (klinkt dat opschepperig) Maar zodra ik in m'n bikini rondhuppel word ik wel onzeker over:
- m'n buikie (vind ik iets te dik) - m'n bovenbenen (weet niet precies waarom maar toch...) En m'n voeten vind ik sowieso niets! Verder ben ik tevreden met mezelf, je moet het er toch mee doen en m'n vriend is blij met me. Dus waarom ik niet? (hij heeft ook geen problemen met de dingen die ik zou juist op noemde)
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[maffiatopic] Waar zou jij welk lichaamsdeel voor opofferen? Verwijderd | 27 | 21-12-2008 18:39 | |
De Kantine |
Vragenvuur Ceridwen | 500 | 06-01-2007 20:11 | |
Lifestyle |
Grote Piercing Topic AngelLena | 495 | 04-10-2004 12:11 | |
Seksualiteit |
opwindende 'spelletjes' Laydiee | 65 | 03-09-2004 21:28 | |
Seksualiteit |
Als je partner aan jou lichaamsdeel zit..... Some | 84 | 15-07-2003 19:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
Welk lichaamsdeel vind je het mooist? vosje16 | 2 | 21-06-2003 16:31 |