Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2015, 11:19
Alex19
Alex19 is offline
Hoi,

zijn er hier misschien ook andere jongens die wel eens een tuinbroek dragen?
Sinds kort draag ik een stoere spijkertuinbroek van Lee, een model dat speciaal voor jongens gemaakt is. Ik had nog nooit eerder een tuinbroek gedragen, gewoon niet gedurfd, want je ziet er alleen maar meisjes in rondlopen. Was dan ook best zenuwachtig toen ik er in de winkel naar vroeg en ik hem daar voor het eerst aantrok. Maar ik heb er geen spijt van, want wat zit zo'n tuinbroek geweldig lekker! Wow! Natuurlijk val je er wel in op, ik moet er ook zelf nog wel erg aan wennen dat ik nu tot de jongens behoor die een tuinbroek dragen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-07-2015, 12:48
bloodyb
bloodyb is offline
Tuinbroeken worden vaak geassocieerd met opgeschoren sigarenrokende lesbo's maar als jij je er lekker in voelt: fuck that!
Oud 09-07-2015, 13:24
Elin3
Elin3 is offline
Ik vind het wel stoer dat je dat gewoon aantrekt omdat jij het gaaf vind Sommige mensen dragen niet wat ze graag zouden dragen, uit angst voor negatieve reacties, en dat is jammer...
Oud 09-07-2015, 13:40
Alex19
Alex19 is offline
Hoi Elin,

bedankt voor je positieve reactie! Was in het begin best eng, hoor, om mijn tuinbroek in het openbaar te dragen! En de eerste keer dat ik hem naar school aandeed, wistik natuurlijjk ook niet hoe mijn vrienden zouden reageren, want ik had het er nog nooit over gehad, dat ik graag een tuinbroek wilde gaan dragen. Er zijn wel twee meisjes in mijn klas die er sinds kort vaak eentje aanhebben, dus als jongen voelde ik mij, toen ik de eerste keer in mijn nieuwe Lee binnenkwam, toch een beetje opgelaten, snap je?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2015, 06:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Tuinbroeken zijn gaaf!
Oud 10-07-2015, 08:46
Alex19
Alex19 is offline
Citaat:
Tuinbroeken zijn gaaf!

Hoi, draag je er zelf ook wel eens eentje???
Met citaat reageren
Oud 10-07-2015, 14:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee, ik heb er geen, maar mijn vriendin wel. En joh, als je je goed voelt in welk kledingstuk dan ook, lekker doen.
Oud 11-07-2015, 00:25
Verwijderd
Citaat:
Tuinbroeken worden vaak geassocieerd met opgeschoren sigarenrokende lesbo's maar als jij je er lekker in voelt: fuck that!
Ik dacht juist meer aan de jaren 90 en Blackstreet in het bijzonder. In de jaren 90 liepen heel veel mensen met een (geruite) tuinbroek (van Cars). En de jaren 90 is blijkbaar weer hip.
Citaat:
Nee, ik heb er geen, maar mijn vriendin wel. En joh, als je je goed voelt in welk kledingstuk dan ook, lekker doen.
Denk dat je wel anders piept als ik je in mn vleeskleurige catsuit ontvang.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten