Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2014, 19:09
Japio112
Japio112 is offline
Hallo,

Ik trek me nog wel eens af, maar vind het lastig op het ergens te laten. Ik doe het nu in een wcpapiertje en spoel het dan door, maar heeft iemand nog andere tips?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2014, 19:59
Verwijderd
Oplikken??
Met citaat reageren
Oud 13-10-2014, 20:02
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Wat je nu al doet is het beste, maar oplikken kan natuurlijk ook
Met citaat reageren
Oud 13-10-2014, 20:48
Verwijderd
verlies geen druppel doe durex om je knuppel
Met citaat reageren
Oud 14-10-2014, 16:21
Verwijderd
Citaat:
verlies geen druppel doe durex om je knuppel
Haha. Daar is ie weer hoor... Wordt wel dure hobby dan..

OT: wc papiertje keukenrol tissue ook wel eens gehoord: sok of boxer.. maar om dat dan zo in de wasmand te kieperen vind ik vrij ranzig.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2014, 17:54
Ellen_DK
Ellen_DK is offline
Ga gewoon lekker in de douche, bad?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2014, 18:01
Helpmij123
Helpmij123 is offline
De wasbak ^.^?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2014, 19:12
Boy_14
Boy_14 is offline
Citaat:
Haha. Daar is ie weer hoor... Wordt wel dure hobby dan..

OT: wc papiertje keukenrol tissue ook wel eens gehoord: sok of boxer.. maar om dat dan zo in de wasmand te kieperen vind ik vrij ranzig.
sok? dadelijk is het een beetje een donkere sok, dan blijft die spermavlek er echt wel nog inzitten hoor dat zie je wel..

ik zou een wc papiertje doen ofzo en anders een boxer, licht er ook aan wanneer je je trekt s'morgens dan kun je het in je boxer doen want sperma droogt toch zo op en niemand ziet het als je de volgende dag weer een ander boxer aantrekt
Met citaat reageren
Oud 26-10-2014, 22:31
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
licht er ook aan wanneer je je trekt s'morgens dan kun je het in je boxer doen want sperma droogt toch zo op en niemand ziet het als je de volgende dag weer een ander boxer aantrekt
Meen je dit?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2014, 22:33
BustAMove
BustAMove is offline
Citaat:
anders een boxer, licht er ook aan wanneer je je trekt s'morgens dan kun je het in je boxer doen want sperma droogt toch zo op en niemand ziet het als je de volgende dag weer een ander boxer aantrekt
viessssss
Met citaat reageren
Oud 27-10-2014, 18:36
Boy_14
Boy_14 is offline
i know, ik wouw jullie reactie horen xD
Met citaat reageren
Oud 27-10-2014, 18:53
BustAMove
BustAMove is offline
Citaat:
i know, ik wouw jullie reactie horen xD
Dat zeggen ze allemaal..
Met citaat reageren
Oud 27-10-2014, 19:34
Davizz
Davizz is offline
Citaat:
Oplikken??
een goede en beproefde methode. verder inderdaad met wcpapier
Met citaat reageren
Oud 12-04-2015, 21:55
redbullginger
redbullginger is offline
misschien is het vies maar ik smeer het uit over mijn buik en trek daarna mijn hemd (!) eroverheen zodat het opdroogt en dan trek ik mijn vastgeplakte hemb weer omhoog en dan krijg ik kippenvel
Met citaat reageren
Oud 13-04-2015, 00:03
Verwijderd
Citaat:
misschien is het vies maar ik smeer het uit over mijn buik en trek daarna mijn hemd (!) eroverheen zodat het opdroogt en dan trek ik mijn vastgeplakte hemb weer omhoog en dan krijg ik kippenvel
Dat is een beetje vies. Bovendien heeft sperma een bepaalde geur. Straks ruikt iemand het. Beter gewoon op wc papier spuiten of op je buik en dan wegvegen met wc of keukenpapier.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2015, 11:22
JoMoDaNa
JoMoDaNa is offline
Zelf doe ik het meestal inderdaad in keukenpapier (dat is sterker en groter dan wcpapier) of anders onder de douche. Spoelt het vanzelf weg...
Met citaat reageren
Oud 22-06-2015, 10:49
satopex
satopex is offline
je kan je het best naakt uitkleden leg een handoek op je buik en spuit daar het sperma op.als je klaargekomen bent even je lul goed afvegen zodat er geen sperma resten op het bedegoed komd.het beste kan je eigen 5x per week aftrekken dat is goed voor de prostaat om kanker te voorkomen.

Laatst gewijzigd op 22-06-2015 om 11:34.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2015, 23:51
hakblauwezak
hakblauwezak is offline
ik kan serieus als mijn penis op zijn langst is met mijn tong aan het plas/sperma gaatje geraken.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2015, 11:33
bikinigek
bikinigek is offline
Op eten
Met citaat reageren
Oud 02-07-2015, 13:28
Yannickje
Yannickje is offline
Citaat:
ik kan serieus als mijn penis op zijn langst is met mijn tong aan het plas/sperma gaatje geraken.
Vroeger kon ik zelfs mijn eikel in mijn mond nemen toen ik op turnen zat en nog maar 12-13 jaar was. Maar ik had nog geen sperma in die tijd.

En toen ik aan 14 jaar wel sperma had was ik niet meer lenig genoeg om zelfs maar aan het topje te kunnen komen. Jammer.
Oud 02-07-2015, 13:31
jpvolvo
jpvolvo is offline
Gewoon lekker in douche!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2015, 23:45
Verwijderd
Ik laat het altijd gewoon in mn onderbroek zitten. Ik trek meestal savonds, dus dat is sochtens allang droog
Met citaat reageren
Oud 17-07-2015, 00:23
bloodyb
bloodyb is offline
En dan trek je hem weer aan??
Oud 17-07-2015, 07:11
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik laat het altijd gewoon in mn onderbroek zitten. Ik trek meestal savonds, dus dat is sochtens allang droog
Dat lijkt me een lekkere broedplaats voor bacteriën als je die onderbroek aanhoudt...
Oud 17-07-2015, 09:23
Mark188
Mark188 is offline
Ik gebruik meestal een stuk van de keukenrol. Vouw 'm wel dubbel anders spuit je er een gat in.
Als het niet bij de hand is vang ik het in mijn hand op en lik het dan op.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2015, 00:40
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt me een lekkere broedplaats voor bacteriën als je die onderbroek aanhoudt...
Eik wel, maar ben te lui om een nieuwe te pakken. Dan moet ik weer mn bed uit enzo, daar heb ik dan weer geen zin in... Nogmeer gezeur...
Met citaat reageren
Oud 18-07-2015, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Wat je nu al doet is het beste, maar oplikken kan natuurlijk ook
Citaat:

ik zou een wc papiertje doen ofzo en anders een boxer, licht er ook aan wanneer je je trekt s'morgens dan kun je het in je boxer doen want sperma droogt toch zo op en niemand ziet het als je de volgende dag weer een ander boxer aantrekt
Citaat:
een goede en beproefde methode. verder inderdaad met wcpapier
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vroeger kon ik zelfs mijn eikel in mijn mond nemen toen ik op turnen zat en nog maar 12-13 jaar was. Maar ik had nog geen sperma in die tijd.

En toen ik aan 14 jaar wel sperma had was ik niet meer lenig genoeg om zelfs maar aan het topje te kunnen komen. Jammer.
Citaat:

Citaat:
Ik gebruik meestal een stuk van de keukenrol. Vouw 'm wel dubbel anders spuit je er een gat in.
Als het niet bij de hand is vang ik het in mijn hand op en lik het dan op.
jongens, jullie overtreffen al mijn verwachtingen wbt het eerlijk beantwoorden van deze vraag

Citaat:
nou en dat is een onderbroek toch sowieso.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2015, 14:00
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:

nou en dat is een onderbroek toch sowieso.
Ik ben altijd een beetje panisch met dat soort dingen, haha. Ondergoed moet bij mij ook altijd katoen zijn. Maar ik ben dan ook redelijk gevoelig voor irritatie en infecties. [/teveelinfo]
Oud 24-07-2015, 18:09
satopex
satopex is offline
Citaat:
wat een vies peuk ben jij.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten