hey iedereen,
er is een meisje, die ik nu al bijna 5 jaar ken, vanaf de eerste klas. we zijn nu hele goede vrienden, maar eigenlijk wil ik wel meer als vrienden zijn... er zijn een paar problemen:
Het grootste probleem: ze heeft een vriendje...
ze verteld mij elke keer weer hoe goed het gaat tussen haar en dr vriendje, stiekem hoop ik dat ze zo snel mogelijk met het tegenovergestelde bij me komt :$
elke keer als ik zeg wat ik voel denkt ze dat ik een grapje maak
dit is eigenlijk wel een beetje mijn eigen schuld, ik vind haar al vanaf de 3e klas leuk, een een keer op kamp vertelde ik dat haar, wat ze toen een beetje raar vond en tegen andere vertelde, en ik mezelf maar "verdedigde" door te zeggen dat ik een grapje maakte, om te voorkomen dat ik er de rest van mijn middelbare schooltijd mee gepest zou worden. maar nu dus elke keer als ik het zeg (heb het de afgelopen 2 jaar 2 keer gezegt, dus het valt mee) denkt ze dat ik een grapje maak, en als ik dan zeg dat het geen grapje is, vind ze het nog grappiger
ik weet niet of ze iets voor mij voelt of ooit iets voor mij gevoelt heeft, één ding wat mij een heel goed gevoel gaf, is dat toen ik in de 4e klas door problemen bijna van school ging, moest ze huilen, dat gaf mij het gevoel dat ik wel wat voor haar beteken
maar ik wil dus erg graag een serieuze relatie met haar, alleen weet ik niet hoe ik het zou moeten aanpakken... in ieder geval eerst wachten tot haar vriendje "perongeluk" onder een auto komt
(dat laatste was een grap, voor de mensen die het niet snappen!)