Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2002, 14:38
Mef
Mef is offline
ik heb sinds hele lange tijd vandaag superveel gehuild. t leek wel of ik het opgespaard had ofzo. al die keren dat ik wenste dat ik op dat moment kon huilen...
en nu opeens, nouja eigenlijk helemaal niet opeens. het begon bij een ding en toen kwamen allerlei gedachten bij me op, waarvan ik weet dat ze me ook erg dwars zaten, maar dat het zo erg was...
ik weet eigenlijk niet wat ik met dit topic wil, ik denk dat ik het gewoon kwijt wil. ik heb daarnet ook drie blaadjes aan twee kanten volgeschreven, gewoon met gevoelens en gedachten die toen in mijn hoofd zaten. dat doet best goed. en drinken...
Oud 06-03-2002, 14:40
wicce
wicce is offline
huilen is goed en gezond. het is een uiting van je gevoelens, en vooral als je die lang hebt binnengehouden, komt het er vaak in 1 keer lang uit.
het is beter dan te huilen dan het de hele tijd op te kroppen
Oud 06-03-2002, 14:42
Nena21
Nena21 is offline
Ik denk dat je het te lang hebt opgekropt,en dan komt het er nu ineens uit,erg klote,ik heb het ook weleens.
En hoe langer je het opkropt,hoe groter de bom is die barst bij wijze van spreken.
Sterkte tenminste!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 14:43
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Mef schreef:
en drinken...
Huilen zo nu en dan is inderdaad gezond, omdat het oplucht. Maar met drinken zou ik toch wel oppassen..
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 14:44
Mef
Mef is offline
Citaat:
wicce schreef:
huilen is goed en gezond. het is een uiting van je gevoelens, en vooral als je die lang hebt binnengehouden, komt het er vaak in 1 keer lang uit.
het is beter dan te huilen dan het de hele tijd op te kroppen
het voelt wel een beetje als een verlichting, nu ik zoveel heb gehuild. ik weet wat er dwars zit enz, maarja, ik weet niet of ik de kracht heb er iets aan te doen. maar het voelde achteraf wel heel goed, te huilen, terwijl ik dat al zo lang wilde en het niet kon...

Citaat:
Celesta schreef:
te lang hebt opgekropt
i'm the master

in opkroppen dan....

Citaat:
Marc S schreef:
Huilen zo nu en dan is inderdaad gezond, omdat het oplucht. Maar met drinken zou ik toch wel oppassen..
... lees anders ff mijn topic op Drugs & Alcohol
en ik weet ook wel dat ik eigenlijk niet moet drinken....

[Dit bericht is aangepast door Mef (06-03-2002).]
Oud 06-03-2002, 14:54
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Mef schreef:
i'm the master

in opkroppen dan....
Hmm moet je dan toch misschien een keer met iemand praten dan als je wat dwars zit.
Ik had dit een paar dagen geleden,ik had een hele jankuitbarsting,en heb echt de hele dag zitten janken,dan voel je je echt verschrikkelijk

Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 15:01
Mef
Mef is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Hmm moet je dan toch misschien een keer met iemand praten dan als je wat dwars zit.
Ik had dit een paar dagen geleden,ik had een hele jankuitbarsting,en heb echt de hele dag zitten janken,dan voel je je echt verschrikkelijk
ik kan niet praten, op de een of andere manier krijg ik gewoon niet verwoord wat mij dwarszit als ik tegenover iemand zit, of als ik met iemand aan het praten ben, zelfs niet bij mijn beste vriend(inn)en.
Oud 06-03-2002, 15:07
Paulaah
Paulaah is offline
Dat had ik gister ook.. gister had ik hele erge ruzie.. hele tijd niet gehuild, ik wilde niet.. En toen lag ik in me bed, ALLLLES kwam eruit.. ikkon ook niet meer stoppen.. Maar nu voel ik me weer superrelax
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 15:10
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Mef schreef:
ik kan niet praten, op de een of andere manier krijg ik gewoon niet verwoord wat mij dwarszit als ik tegenover iemand zit, of als ik met iemand aan het praten ben, zelfs niet bij mijn beste vriend(inn)en.
Hmm das wel klote ja
Tja sorry,weet verder ook niet wat je eraan kan doen dan,sterkte in ieder geval!!

Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 15:20
Mef
Mef is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Hmm das wel klote ja
Tja sorry,weet verder ook niet wat je eraan kan doen dan,sterkte in ieder geval!!
dankje

maar vanbinnen nog steeds
Oud 06-03-2002, 16:30
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Mef schreef:
dankje

maar vanbinnen nog steeds
Dat heb ik ook ik vertel nooit aan iemand hoe ik me voel ik houd alles voor me, en krop het op. En vorige week werd het echt een beetje te veel en toen moest ik ook opeens huilen, en toen mijn vriendin vroeg wat er was enzo voelde ik me nog slechter ik weet niet waarom, maar als ze dan zo lief doet dan voel ik me helemaal slecht, maar ik kan er niet over praten, dat heb ik dus niet gedaan, het heeft wel een beetje opgelucht dat gehuil, maar het nare gevoel is er natuurlijk nog steeds. En dan lach je wel naar buiten en dan doe je wel vrolijk tegen iedereen, maar dan voel je je toch wel ontzettend klote van binnen.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 16:42
Mef
Mef is offline
Citaat:
charmedkiz schreef:
Dat heb ik ook ik vertel nooit aan iemand hoe ik me voel ik houd alles voor me, en krop het op. En vorige week werd het echt een beetje te veel en toen moest ik ook opeens huilen, en toen mijn vriendin vroeg wat er was enzo voelde ik me nog slechter ik weet niet waarom, maar als ze dan zo lief doet dan voel ik me helemaal slecht, maar ik kan er niet over praten, dat heb ik dus niet gedaan, het heeft wel een beetje opgelucht dat gehuil, maar het nare gevoel is er natuurlijk nog steeds. En dan lach je wel naar buiten en dan doe je wel vrolijk tegen iedereen, maar dan voel je je toch wel ontzettend klote van binnen.
klopt wel, alleen als iemand aan me vraagt wat er is, ga ik me niet rotter voelen. die interesse doet me wel goed, maar ik kan dan gewoon niet zeggen wat er is...
Reageren

Regels voor berichten