Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2002, 13:25
little_dawn
little_dawn is offline
ik zit met een heel groot probleem. ik heb een hele lieve vriend maar ik er laatst achter gekomen dat mijn ex me terug wil. hij is ook heel aardig. maar ik hou zoveel van mijn vriend en ik laat hem ook echt niet vallen voor mijn ex. ik zou wel bevriend met hem willen blijven (mij ex dan). ik wil gewoon normaal bij mijn vriend blijven en vergeten dat mijn ex me terug wil.
Heeft nog iemand zo'n probleem en weet iemand wat ik nu moegt doen. mijn vriend weet dat mijn ex me terug wil.
Groetjes Little Dawn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2002, 13:31
Tox
Tox is offline
Ik heb precies het zelfde mee gemaakt, ik vind persoonlijk dat je gewoon voor de leukste moet kiezen en dat wij niet weten hoe iedere van de twee is en wat jij leuk aan hun vind. Ik had toen wel mijn ex terug genomen, maar de keus is aan jou
Oud 18-08-2002, 13:35
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik heb 2 exen die me nu terug willen. en k heb nu ook een vriend. ik heb er niet zo'n last van eigenlijk. de ene ex laat me volkomen met rust nu ik een vriend heb, ik hoor zelfs weinig van hem. de andere praat ik nog steeds veel mee, maar omdat hij weet dat ik een vriend heb probeert ie niks en zegt ie er ook niks meer over.

zeg gewoon duidelijk tegen je ex dat je bij je vriend wilt blijven en met hem gewoon vrienden. niks minder, niks meer. dat moet gewoon duidelijk zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 13:41
girl18
girl18 is offline
je hebt kennelijk twijfels.. en dat is slecht en als jij echt voldoende van je houdige vriend houdt dan zit je niet te twijfelen en dat doe je dus zoek eerst ff goed van wie je eigenlijk echt houdt.. voordat je gaat kiezen..
het is dat je twijfelt en dat geeft toch een bewijs dat je in de relatie waar je nu zit iets niet goed zit want als jij echt gelukkig bent met je vriend peins je er niet over om nog terug te gaan naar je ex-vriend en jij doet wel of anders had je deze topic niet gemaakt en heb je eigen niet voor een keuze gezet..
Oud 18-08-2002, 13:43
girl18
girl18 is offline
ik denk trouwens ook dat je niet een vriendschap met iemand kan sluiten die verliefd op je is..of die zich nou gedraagt of niet. hij kan verkeerde verwachtingen van je krijgen en bovendien is het ook niet echt eerlijk tegen over je houdige relatie..
Oud 18-08-2002, 13:46
Verwijderd
Citaat:
little_dawn schreef:
ik zit met een heel groot probleem. ik heb een hele lieve vriend maar ik er laatst achter gekomen dat mijn ex me terug wil. hij is ook heel aardig. maar ik hou zoveel van mijn vriend en ik laat hem ook echt niet vallen voor mijn ex. ik zou wel bevriend met hem willen blijven (mij ex dan). ik wil gewoon normaal bij mijn vriend blijven en vergeten dat mijn ex me terug wil.
Heeft nog iemand zo'n probleem en weet iemand wat ik nu moegt doen. mijn vriend weet dat mijn ex me terug wil.
Groetjes Little Dawn
Hij kan wel meer willen. Alleen heeft hij niet de touwtjes in handen.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 13:54
PardonMe
PardonMe is offline
tja als je zoveel van je vriendje houdt en niet bij hem weg wilt heb je de keuze dus eigenlijk al gemaakt...
Je ex wil jou terug.. maar wil jij hem ook terug? zoals ik je verhaal lees; wil je bij je huidige vriend blijven, maar je twijfelt schijnbaar wel, anders zou je het geen groot probleem noemen en ons hier om raad vragen..
Ik zelf zou er niet eens over denken om terug te gaan naar die ex, de vorige keer werkte het niet tussen jullie, dus waarom zou dat nu ineens wel goed gaan... Neem aan dat het niet voor niks uit is gegaan..
Je hebt nu een lieve vriend, waar je verliefd op bent, dus waarom zou je terug willen naar je ex??
Oud 18-08-2002, 14:09
girl18
girl18 is offline
Citaat:
PardonMe schreef:
tja als je zoveel van je vriendje houdt en niet bij hem weg wilt heb je de keuze dus eigenlijk al gemaakt...
Je ex wil jou terug.. maar wil jij hem ook terug? zoals ik je verhaal lees; wil je bij je huidige vriend blijven, maar je twijfelt schijnbaar wel, anders zou je het geen groot probleem noemen en ons hier om raad vragen..
Ik zelf zou er niet eens over denken om terug te gaan naar die ex, de vorige keer werkte het niet tussen jullie, dus waarom zou dat nu ineens wel goed gaan... Neem aan dat het niet voor niks uit is gegaan..
Je hebt nu een lieve vriend, waar je verliefd op bent, dus waarom zou je terug willen naar je ex??
ja maar lieve schat als twijfels heeft en dat heeft ze is er iets mis met haar houdige relatie.. en wat er is mis moet je zelf zien te vinden.. en dat doe je niet met weglopen of een keuze maken maar er aan te werken en het te vinden

ZIJ TWIJFELT dus er is iets mis als zij echt van haar vriend houdt en gelukkig is dan heb je geen twijfels klaar zat
Oud 18-08-2002, 14:17
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
girl18 schreef:

ja maar lieve schat als twijfels heeft en dat heeft ze is er iets mis met haar houdige relatie.. en wat er is mis moet je zelf zien te vinden.. en dat doe je niet met weglopen of een keuze maken maar er aan te werken en het te vinden

ZIJ TWIJFELT dus er is iets mis als zij echt van haar vriend houdt en gelukkig is dan heb je geen twijfels klaar zat
ja klopt..vooral met dat laatste wat je zegt ben ik het met je eens..
Wat ik schreef is eigenlijk ook wat ik zelf zou doen/denken......en mijn mening dat ik vermoedelijk niet terug zou gaan naar mijn ex..

Maar ze zegt zelf al:
Citaat:
little-dawn schreef;
maar ik hou zoveel van mijn vriend en ik laat hem ook echt niet vallen voor mijn ex.
ze heeft voor zichzelf al blijkbaar een keuze gemaakt wat ze wil... Zo lijkt het toch of ze niet twijfelt..

Ik denk dat haar probleem meer is hoe ze normaal met haar ex om kan gaan en bevriend met hem blijven..
hoewel dat lastig is denk ik, omdat die jongen verliefd op haar is en vast wel zal proberen om haar weer terug te krijgen..
Het is nu aan haar om haar gevoelens tegenover haar vriendje te bewijzen door daar niet op in te gaan, en als ze werkelijk van hem houdt zoals ze zegt dan moet dat geen probleem zijn..
Oud 18-08-2002, 17:20
girl18
girl18 is offline
ok daar heb je ook weer gelijk in pardon me..
Oud 19-08-2002, 07:39
Oen
Oen is offline
Citaat:
girl18 schreef:

Je kan aan alles twijfelen behalve aan het feit dat je twijfelt.
Sterkte, en je moet weten ik sta altijd voor je klaar, wat er ook is en wat er ook komen gaat.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 12:16
little_dawn
little_dawn is offline
dat laatste wat je schreef vond ik heel erg lief van je. ik weet dat je achter me staat wat er ook gebeurt. ik heb er met je over gepraat en nu gaat het weer een stuk beter.
bedankt iedereen die geantwoord heeft en ik zal zo snel mogelijk met mijn ex-vriend erover gaan praten, zodra ik de kans heb.
en Oen, je weet dat ik van je hou en je niet kwijt wil.
Dikke zoen Little Dawn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten