Advertentie | |
|
![]() |
|
tja als je zoveel van je vriendje houdt en niet bij hem weg wilt heb je de keuze dus eigenlijk al gemaakt...
Je ex wil jou terug.. maar wil jij hem ook terug? zoals ik je verhaal lees; wil je bij je huidige vriend blijven, maar je twijfelt schijnbaar wel, anders zou je het geen groot probleem noemen en ons hier om raad vragen.. Ik zelf zou er niet eens over denken om terug te gaan naar die ex, de vorige keer werkte het niet tussen jullie, dus waarom zou dat nu ineens wel goed gaan... Neem aan dat het niet voor niks uit is gegaan.. Je hebt nu een lieve vriend, waar je verliefd op bent, dus waarom zou je terug willen naar je ex??
||
Citaat:
ZIJ TWIJFELT dus er is iets mis als zij echt van haar vriend houdt en gelukkig is dan heb je geen twijfels klaar zat
|||
Citaat:
Wat ik schreef is eigenlijk ook wat ik zelf zou doen/denken......en mijn mening dat ik vermoedelijk niet terug zou gaan naar mijn ex.. Maar ze zegt zelf al: Citaat:
Ik denk dat haar probleem meer is hoe ze normaal met haar ex om kan gaan en bevriend met hem blijven.. hoewel dat lastig is denk ik, omdat die jongen verliefd op haar is en vast wel zal proberen om haar weer terug te krijgen.. Het is nu aan haar om haar gevoelens tegenover haar vriendje te bewijzen door daar niet op in te gaan, en als ze werkelijk van hem houdt zoals ze zegt dan moet dat geen probleem zijn..
||
Citaat:
Sterkte, en je moet weten ik sta altijd voor je klaar, wat er ook is en wat er ook komen gaat. |
![]() |
|
![]() |
dat laatste wat je schreef vond ik heel erg lief van je. ik weet dat je achter me staat wat er ook gebeurt. ik heb er met je over gepraat en nu gaat het weer een stuk beter.
bedankt iedereen die geantwoord heeft en ik zal zo snel mogelijk met mijn ex-vriend erover gaan praten, zodra ik de kans heb. en Oen, je weet dat ik van je hou en je niet kwijt wil. Dikke zoen Little Dawn |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ex wilt me terug. help! volvoman | 6 | 15-01-2014 16:06 | |
Liefde & Relatie |
ex wil me terug, maar ligt te rollebollen met anderen P-tje | 7 | 11-01-2010 21:08 | |
Liefde & Relatie |
ex wil me terug ~*kar*~ | 8 | 26-05-2005 15:27 | |
Liefde & Relatie |
Ex wil me terug en ik wil dit gewoon even kwijt... CoveredEyes | 10 | 31-01-2004 19:36 | |
Liefde & Relatie |
M'n ex wil me terug simmi87 | 12 | 09-02-2003 18:18 | |
Liefde & Relatie |
Mijn ex laat me niet met rust, wat zal ik doen? Roos | 24 | 09-05-2002 15:52 |