![]() |
|
![]() |
Bedankt voor de reacties allemaal, daar heb ik echt wat aan. Op zich kan ik me er wel overheen zetten denk ik, het enige waar ik me nu wel zorgen om maak is wat mensen (vooral mn toekomstige vriendin/vrouw) zullen denken als ik vertel dat ik ontmaagd ben door zo'n oude vrouw. Het voelt echt verkeerd, terwijl het voor mij zo'n goed idee leek omdat ik me dan geen zorgen zou hoeven maken om te presteren ofzo. Hoe zouden jullie hier mee omgaan? Ik heb het gevoel dat ik de enige ben die op zo'n manier is ontmaagd, terwijl dit ongetwijfeld niet zo zal zijn.
|
![]() |
|
Je hoeft niet per see snel in de relatie te vertellen hoe je ontmaagd bent. Als je het wel wil vertellen, kan je het hele verhaal vertellen. Dat je nieuwsgierig was en onzeker omdat je het nog nooit gedaan had. Je kunt er dan bij vertellen dat je er spijt van hebt, net als je hier gedaan hebt. Misschien zal je vriendin even moeten slikken als ze het hoort, maar als ze met jou verder wil (en ook realistisch is - je had ook al met 30 verschillende one night stands kunnen hebben) denk ik wel dat ze zich er overheen kan zetten.
|
Bijna iedereen heeft wel een of meerdere mensen met wie ze seks hebben gehad en later spijt hebben of zich afvragen wat ze bezielden. Bij jou was dit helaas de eerste keer, en dat is jammer, maar helaas.
En je kan de volgende keer (met iemand waar je echt van houdt) heus wel als een nieuwe eerste keer beschouwen. Je hebt toch ook 'born again virgins' die een of meerdere sekspartners hebben gehad en zich dan willen 'bewaren' voor de persoon van wie ze houden. Waarom zou jij dat dan niet kunnen? Wat jij voelt en vindt is wat telt en dan kunnen er 100 mensen zeggen dat het zo niet werkt, als het voor jou werkt, is dat prima. En in je latere relatie(s) kun je best eerlijk zijn, we doen allemaal wel eens wat waar we niet trots op zijn.
||
Citaat:
||
Citaat:
Qua ontmaagding sluit ik me aan bij mensen die proberen het woord 'ontmaagding' te vervangen met 'seksueel debuut'. Je bent niet iets verloren, je hebt iets nieuws geprobeerd. Soms gaat dat meteen goed, maar soms is het minder leuk. Het doet in elk geval niets af van jou als persoon. Verder vind ik 't niet netjes als ze jouw grenzen actief heeft geprobeerd op te rekken. Was dat zo? Of had je niet echt laten merken dat je twijfelde? |
![]() |
|
Joh, seks is seks, en je weet nu in ieder geval hoe het moet, en ook hoe je het niet wilt. Jij bent vanaf nu de baas of jouw lichaam, en dat betekent dat niemand je kan dwingen tot seks. Je bent niets kwijt, je piemel is er niet afgevallen en je bent ook niet minder mannelijk. Je maagdelijkheid verliezen is echt geen groots romantisch ding, en de eerste keer seks is eigenlijk nooit perfect.
In plaats van scenarios te verzinnen waarbij je niet bij deze dame was langsgegaan, waarom niet een scenario verzinnen waarbij je het meisje van je dromen verleidt?
|
![]() |
Heel erg bedankt allemaal, het helpt echt om jullie stukken te lezen. Ik voelde me op het moment dat ik haar huis binnenstapte gelijk niet op mn gemak, maar ik durfde ook niet te zeggen dat ik er geen zin in had. Ik denk dat ik zelf ook gewoon toch wel benieuwd was hoe het zou voelen. Nu is het alleen hopen dat mensen me niet al te veel veroordelen op deze ervaring, maar dat zal wel meevallen denk ik.
Nogmaals bedankt voor jullie hulp. |
![]() |
|
Nouja, zou jij, als je straks een leuke vriendin krijgt, haar veroordelen om wie haar in het verleden ontmaagd heeft? Ik weet van de meeste van mijn ex-vriendjes helemaal niet wie hun eerste is geweest, laat staan hoe oud ze waren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
1) je bent ontmaagd door een vrouw die ouder is dan jij. 2)je hebt iets gedaan waar je niet achter stond. Dat laatste is het probleem denk ik, hetgeen wat je nu voelt en last van hebt. Je hebt iets gedaan ondanks dat je er al vanaf het begin geen goed gevoel bij had en je durfde niet op te staan en te zeggen dat je het toch niet zag zitten, je bent daar gebleven. Door jezelf voorbij te lopen heb je nu een vervelend gevoel. En dat is de kern van waar jij nu mee zit. Dat staat verder helemaal los van die vrouw en haar leeftijd. Als je dit met wie dan ook had gedaan waar je zelf niet achter stond, had je je achteraf precies hetzelfde gevoeld. |
![]() |
|
|