Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2015, 11:32
Verwijderd
Hey,

Een erg leuk meisje dat ik heb ontmoet op t werk (waar ik inmiddels ontslagen ben en zij ontslag heeft genomen, mede omdat ik ontslagen was haha) doet ineens 'anders' (afstandelijk) naar mij toe..

Toen we nog samen werkten was het daar ook heel leuk en gezellig en als we niet bij elkaar zaten stuurde ze me de hele tijd berichten enzo, en bijv als ze me naar de wc zag lopen meteen n bericht sturen van 'zie ik daar een lekkerding naar de wc gaan' en dat soort dingen

Ook dagen dat zij werkte en ik vrij was praten we veel via app enzo en hele lange leuke gesprekken en heel enthousiast en blij enzo dat we elkaar weer de volgende dag op t werk zouden zien.

Maar sinds ik ontslagen werd zag zij t werk ook niet meer zitten, er was niemand meer waarmee t echt klikte en ze wilde na een weekje ontslag nemen. Na haar ontslag lijkt het alsof ze afstandelijk naar me is.. zo praat ze bijv heel weinig uit haarzelf tegen me of zegt ze niet meer zulke lieve dingen als toen we nog samenwerkten. Als ik wil afspreken heeft ze haast nooit tijd (dat is ook zo) en er zit al best n paar weken tussen dat we elkaar hebben gezien en ze stuurt ook bijv nooit meer een goeiemorgen bericht etc of ze doet in iedergeval niet meer praten als toen we nog samenwerkten..

Kan het zo zijn dat het komt omdat ze er niet meer werkt met mij en de situatie in haar ogen anders is geworden ofzo? of zou ze me minder leuk vinden of dergelijke?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-08-2015, 17:31
bierkoning
bierkoning is offline
Dat weten wij niet. Alles kan. Vraag het haar.
Oud 25-08-2015, 11:15
Verwijderd
Ik heb het tegen haar verteld dat het me opviel dat ze wat afstandelijker deed enzo voor mijn gevoel alleen pakte dit dus nogal erg slecht uit.. volgens mij vatte ze t nogal heel anders op dan dat ik het bedoelde, ze reageerde met 'nou als je zo diep gaat zitten om iemands fouten te zoeken.,.' maar ik zocht helemaal geen fouten in haar, het waren gwn dingen die opvielen.. en nu had ik haar dus gekwetst en heb ik t alleen maar erger gemaakt want nu reageert ze al helemaal niet meer op mijn berichten
Met citaat reageren
Oud 25-08-2015, 22:12
Mark52
Mark52 is offline
Ooh shit. Je had niet naar Bierkoning moeten luisteren. Je had beter een tijdje geen contact met haar gezocht. Daarna zou je haar dan benaderen en het opnieuw proberen. Omdat ze je een tijd niet gesproken heeft ben je weer interessant voor haar geworden. Het enige wat je dan nog had moeten doen is haar uitnodigen om iets te gaan doen op *datum*.

Nu lijkt het erop dat ze echt ff klaar met je is. Wil je nog kans maken dan is het waarschijnlijk het beste dat je ff afstand neemt en het over een paar weken met frisse moed probeert. Zorg er dan voor dat je heel leuk met haar omgaat, zodat ze vergeet hoe irritant ze je de laatste keer vond. Succes!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2015, 11:17
Verwijderd
Nou het is nogal een beetje verwarrend haha. Omdat ze mij niet zovaak meer sprak kreeg ik het idee dat ze mij miss niet meer leuk vond maar toen ik gister een gesprek begon kreeg ik van haar te horen 'als je een ander hebt of met een ander bezig bent zeg het dan gewoon eerlijk'. Ben helemaal niet met een ander bezig maar ze kreeg de laatste dagen de indruk dat ze dingen fout deed of dat ik haar niet meer leuk vond... wat dus helemaal niet het geval is.

Daarom twijfel ik ook of afstand nemen wel goed is, aangezien ze denkt dat ik haar niet leuk vind en ze zelf aangeeft t fijn vind als ik wat van me laat horen. Zodra ik afstand zou nemen denkt ze misschien helemaal dat ik haar niet meer leuk vind.. ik weet niet of dat nu nog wel zo'n slim plan is
Met citaat reageren
Oud 26-08-2015, 12:00
bierkoning
bierkoning is offline
Dat is ook geen goed plan. Praat gewoon face to face met haar. En zeg haar dat je haar juist leuk vindt.

Als dat allemaal goed gaat kun je vragen of ze misschien samen iets wil doen.
Oud 26-08-2015, 12:04
Verwijderd
Dat is dus precies wat ik wil.. face 2 face is het beste maar zodra ik vraag om af te spreken heeft ze geen tijd, ze heeft nogal een druk leven krijg ik de indruk, en als ik vraag om af te spreken is t altijd 'zou kunnen, kijken wel', totaal niet overtuigend dus.. zo kom ik er nooit aan toe
Met citaat reageren
Oud 26-08-2015, 12:47
bierkoning
bierkoning is offline
Kom je haar nergens tegen dan? Of moet je echt afspreken..? Toch proberen af te spreke .
Oud 26-08-2015, 12:56
Verwijderd
Ze zit wel bij mij op school alleen in een ander gebouw kilometertje verderop. Maar aangezien ik stage heb na de vakantie heb ik andere tijden dan haar. Ik kan wel haar rooster zien (iedereen kan gwn elkaars rooster zien van alle opleidingen en klassen haha) en haar dan 'verrassen' door haar op te wachten, maar misschien komt dat wel helemaal niet uit. Maar als ik de tijd heb ga ik dat toch eens proberen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2015, 15:26
Verwijderd
Dus ze wil zelf niet afspreken - ontwijken als jij wilt afspreken zonder dat ze zelf met voorstellen komt wanneer ze wel kan, is doorgaans een teken dat ze gewoon niet wil - maar ze denkt wel dat jij een ander hebt? Klinkt als een vermoeiend kind.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2015, 17:29
Verwijderd
Precies, vind het nogal een beetje tegenstrijdig idd. Ze komt idd niet met voorstellen, wel zegt ze 'als je dit nou gister had verteld had ik kunnen regelen dat ik werd gebracht vandaag'. En als ik in real life met dr ben dan is ze ineens heel enthousiast en zou ze de hele week tijd voor me vrij maken..
Met citaat reageren
Oud 26-08-2015, 21:44
Mark52
Mark52 is offline
Tsja okee. Hoe graag wil je het dan?

1. Niet meer tegen haar zeuren, zodat ze denkt dat ze iets fout doet.
2. Bel haar met een concreet plan om samen iets leuks te doen op een bepaalde datum.
3. Neem geen genoegen met "zou kunnen, zie wel".
4. Als je echt overtuigend een date hebt geprobeerd te plannen en ze gaat er nogsteeds niet op in, dan zou ik gewoon afspreken met andere leuke meisjes.
Als ze je dan met anderen ziet zal ze of jaloers worden en de volgende keer wel willen afspreken of ze is echt niet geinteresseerd of ze is zoals Ertur zegt een heel vermoeiend kind.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2015, 10:30
Verwijderd
Okee thanks! Ga ik dat eens proberen haha. Tot zover is het niet echt nadrukkelijk een date maar gewoon 'afspreken', net als vrienden doen alleen zijn we wel closer dan gewoon vrienden en kussen we en lopen we hand in hand en dat soort dingen.

Jaloers maken zal m niet worden aangezien ze alles makkelijk van dr afzet en ze zich nergens druk om zegt te maken in het leven, ze heeft een behoorlijk sterk karakter en totaal niet beïnvloedbaar of dergelijke.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten