Hey,
Een erg leuk meisje dat ik heb ontmoet op t werk (waar ik inmiddels ontslagen ben en zij ontslag heeft genomen, mede omdat ik ontslagen was haha) doet ineens 'anders' (afstandelijk) naar mij toe..
Toen we nog samen werkten was het daar ook heel leuk en gezellig en als we niet bij elkaar zaten stuurde ze me de hele tijd berichten enzo, en bijv als ze me naar de wc zag lopen meteen n bericht sturen van 'zie ik daar een lekkerding naar de wc gaan' en dat soort dingen
Ook dagen dat zij werkte en ik vrij was praten we veel via app enzo en hele lange leuke gesprekken en heel enthousiast en blij enzo dat we elkaar weer de volgende dag op t werk zouden zien.
Maar sinds ik ontslagen werd zag zij t werk ook niet meer zitten, er was niemand meer waarmee t echt klikte en ze wilde na een weekje ontslag nemen. Na haar ontslag lijkt het alsof ze afstandelijk naar me is.. zo praat ze bijv heel weinig uit haarzelf tegen me of zegt ze niet meer zulke lieve dingen als toen we nog samenwerkten. Als ik wil afspreken heeft ze haast nooit tijd (dat is ook zo) en er zit al best n paar weken tussen dat we elkaar hebben gezien en ze stuurt ook bijv nooit meer een goeiemorgen bericht etc of ze doet in iedergeval niet meer praten als toen we nog samenwerkten..
Kan het zo zijn dat het komt omdat ze er niet meer werkt met mij en de situatie in haar ogen anders is geworden ofzo? of zou ze me minder leuk vinden of dergelijke?