![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Omdat dit waarschijnlijk nog wel vaker gaat gebeuren en die keren de kans misschien groter is en je niet elke keer in de stress wil zitten lijkt het me goed als jullie serieus over voorbehoedsmiddelen in gesprek gaan.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Als je tips nodig hebt over voorbehoedsmiddelen, is dit misschien een handige website: http://www.mijnvoorbehoedsmiddel.be
Staat alles mooi op uitgelegd! En het bespaart jullie in de toekomst waarschijnlijk veel stress als jullie dat nu allemaal al uitzoeken ![]()
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 03-08-2015 om 06:55. Reden: Iets vergerten |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je de kans op zwangerschap zo klein mogelijk wil maken, gebruik dan voorbehoedsmiddelen of blijf nog even van elkaar af tot jullie het wel veilig willen doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het zou hetzelfde zijn als iemand zonder enige kennis van elektriciteit een huis gaat bedraden, ik denk ook dat iemand dat dan beter niet kan doen. Ik bepaal helemaal niks verder. Maar het lijkt me verstandig om pas iets te gaan doen waar verstrekkende consequenties aan kunnen zitten als je de minimale basiskennis hebt. Dat is de minste verantwoordelijkheid die je kunt nemen. Die 'kus' aan het einde snap ik niet. Waarom schrijf je dat? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ben ik zwanger of niet? Verwijderd | 21 | 25-04-2012 10:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
de pil en zwanger? zo0tjuh | 1 | 02-02-2004 11:29 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Berekening over zwanger raken GimmeMath | 11 | 04-12-2003 12:37 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
Seksualiteit |
Zwanger Zuccherino | 16 | 10-01-2003 22:18 | |
Seksualiteit |
stel je voor... je raakt zwanger... en dan??? Luvlytallie | 26 | 18-05-2002 14:28 |