Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2015, 21:34
pietjeneinstijn
pietjeneinstijn is offline
Hoi

Kan mijn vriendin zwanger zijn zonder dat ik met mijn lul in haar ben geweest?

Zij heeft mij laten klaarkomen en misschien zat er wat sperma aan mn vingers, en heb haar hierna gevingerd, ook gingen we droogneuken allebei in onderbroek, hierbij ben ik niet klaargekomen, bestaat er toch een kans dat ze zwanger is?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2015, 22:02
bloodyb
bloodyb is offline
Die kans is heel erg klein maar als het niet langer dan 72 uur geleden is kan ze de Morning After Pill nemen. Die kan je zonder recept bij de drogist of apotheek halen.
Oud 31-07-2015, 22:10
Elin3
Elin3 is offline
Als jullie seksueel actief zijn, ook al hebben jullie nog niet letterlijk seks, is het slim het toch eens te hebben over voorbehoedsmiddelen. De pil beschermt je vriendin tegen ongewenste zwangerschap, maar beschermt jullie niet tegen eventuele SOA's.
Oud 31-07-2015, 22:43
nico17
nico17 is offline
Idd condoom wat dan ook
Met citaat reageren
Oud 01-08-2015, 08:09
pietjeneinstijn
Aftrekken met condoom? De pil mag ze nog niet van dr ouders
Met citaat reageren
Oud 01-08-2015, 08:30
Axel11
Axel11 is offline
Waarom mag ze de pil niet?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2015, 10:45
Pluis
Pluis is offline
Nee joh, hier word je niet zwanger van. Zaad is niet een of andere superninja dat zich zomaar onzichtbaar een weg naar binnen werkt.
En je weet nu ook wat je de volgende keer moet doen: even je handen afvegen als je twijfelt, en alvast condooms in huis halen voor als de onderbroeken uit gaan.
Oud 01-08-2015, 12:56
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik denk dat ze van haar ouders ook nog niet zwanger mag worden (en dat is een veel betere regel ). Doe het veilig of wacht nog even, ook al is de kans heel klein dat ze hier nu zwanger van is, elke keer die stress en het risico dat ze toch een keer zwanger raakt na het vrijen maakt je relatie er niet makkelijker/ leuker op.
Oud 01-08-2015, 18:02
pietjeneinstijn
Okee bedankt allemaal als ik het goed begrijp kan ze dus niet zwanger zijn?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2015, 03:57
magnusdebaas
magnusdebaas is offline
Citaat:
Nee joh, hier word je niet zwanger van. Zaad is niet een of andere superninja dat zich zomaar onzichtbaar een weg naar binnen werkt.
En je weet nu ook wat je de volgende keer moet doen: even je handen afvegen als je twijfelt, en alvast condooms in huis halen voor als de onderbroeken uit gaan.
Sperma heeft geheime krachten hoor...
Oud 02-08-2015, 08:28
pietjeneinstijn
Dus het kan well?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2015, 08:53
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dus het kan well?
Het kan, maar de kans is in dit geval heel erg klein, zo goed als nihil.

Omdat dit waarschijnlijk nog wel vaker gaat gebeuren en die keren de kans misschien groter is en je niet elke keer in de stress wil zitten lijkt het me goed als jullie serieus over voorbehoedsmiddelen in gesprek gaan.
Oud 02-08-2015, 18:07
pietjeneinstijn
Citaat:
Het kan, maar de kans is in dit geval heel erg klein, zo goed als nihil.

Omdat dit waarschijnlijk nog wel vaker gaat gebeuren en die keren de kans misschien groter is en je niet elke keer in de stress wil zitten lijkt het me goed als jullie serieus over voorbehoedsmiddelen in gesprek gaan.
Ja dat klopt, we doen alleen maar handwerk, en om daar nou condooms voor te gebruiken? De pil mag ze nog niet
Met citaat reageren
Oud 02-08-2015, 18:10
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja dat klopt, we doen alleen maar handwerk, en om daar nou condooms voor te gebruiken? De pil mag ze nog niet
Handwerk met condoom is idd wat vreemd, maar ook bij handwerk kan jouw sperma in haar vagina komen. Er bestaan ook andere voorbehoedsmiddelen dan condoom en de pil Denk er eens serieus over na.
Oud 02-08-2015, 19:01
Talenlover
Talenlover is offline
Als je tips nodig hebt over voorbehoedsmiddelen, is dit misschien een handige website: http://www.mijnvoorbehoedsmiddel.be
Staat alles mooi op uitgelegd! En het bespaart jullie in de toekomst waarschijnlijk veel stress als jullie dat nu allemaal al uitzoeken
Oud 02-08-2015, 21:02
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dan neemt ze toch de pil zonder dat haar ouders het goedkeuren? Wordt gewoon vergoed hoor, en die dokter gaat dat niet doorlullen.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2015, 06:55
pietjeneinstijn
Citaat:
Dan neemt ze toch de pil zonder dat haar ouders het goedkeuren? Wordt gewoon vergoed hoor, en die dokter gaat dat niet doorlullen.
Dat wil ze niet, maar ze kan dus niet zwanger worden van vingeren of droogneuken terwijl 1 van ons de kleren nog aan heeft?

Laatst gewijzigd op 03-08-2015 om 06:55. Reden: Iets vergerten
Met citaat reageren
Oud 03-08-2015, 07:12
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat wil ze niet, maar ze kan dus niet zwanger worden van vingeren of droogneuken terwijl 1 van ons de kleren nog aan heeft?
In principe wordt je van vingeren niet zwanger, maar als jij sperma aan je handen hebt zitten en dat in haar vagina komt, kan het wel dat ze daar zwanger van raakt. De kans is klein, maar wel aanwezig. Als ze geen pil wil, moeten jullie echt extreem voorzichtig zijn, want ik neem aan dat ze ook geen zwangerschap wil

Als je de kans op zwangerschap zo klein mogelijk wil maken, gebruik dan voorbehoedsmiddelen of blijf nog even van elkaar af tot jullie het wel veilig willen doen.
Oud 03-08-2015, 12:02
Verwijderd
Citaat:
als jij twijfelt of iemand kan zwanger raken terwijl een van de twee de kleding nog aan heeft, dan denk ik niet dat je al toe bent aan seks.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2015, 00:03
pietjeneinstijn
Citaat:
als jij twijfelt of iemand kan zwanger raken terwijl een van de twee de kleding nog aan heeft, dan denk ik niet dat je al toe bent aan seks.
Volgensmij ben jij niet de gene die kan bepalen of iemand er wel klaar voor is of niet. Kus.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2015, 03:49
Verwijderd
Citaat:
Volgensmij ben jij niet de gene die kan bepalen of iemand er wel klaar voor is of niet. Kus.
Dat zeg ik ook niet, ik zeg louter wat ik denk hierover, omdat TS blijkbaar allerlei noodzakelijke informatie over seks niet kent wat niet in verhouding staat met daadwerkelijk seks hebben, waarbij die kennis wel van belang is.
Het zou hetzelfde zijn als iemand zonder enige kennis van elektriciteit een huis gaat bedraden, ik denk ook dat iemand dat dan beter niet kan doen.
Ik bepaal helemaal niks verder. Maar het lijkt me verstandig om pas iets te gaan doen waar verstrekkende consequenties aan kunnen zitten als je de minimale basiskennis hebt. Dat is de minste verantwoordelijkheid die je kunt nemen.

Die 'kus' aan het einde snap ik niet. Waarom schrijf je dat?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten