Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb er ook last van (al heb ik jaren geroepen dat ik ze "gewoon vies" vind). Ik durf bij supermarkten niet zo goed in een doos bananen te grijpen, omdat ik bang ben dat er een vogelspin is meegereisd en ik spuit twee keer per jaar de buitenkant van mijn huis, de berging, de trap naar de galerij en de galerij zelf met spinnengif. Andere (milieuvriendelijkere) tip om spinnen buiten te houden, is trouwens munt. Ik kan niet eens naar een spinnenplaatje kijken, ik was ook heel bang dat een of andere lolbroek hier eentje had gepost.
Ik woon nu alleen, dus soms moet ik er wel eentje weghalen (lees: vermoorden), maar dat doe ik meestal met de stofzuiger. De kleintjes durf ik tegenwoordig met een halve rol wc papier te pletten, wel met geluiden van walging, gevolgd door een winnaarsdansje ![]() ![]() Er zijn therapieën, maar die zijn erg duur. Je wordt dan geconfronteerd met je angsten. Zou je eens op kunnen Googlen ![]()
|
ik en mijn zus hebben het ook. mijn zus is er heel erg overheen gegroeid als het ware omdat ze ze heel vaak zelf weg moest halen op haar werk.
ik zelf heb er nog steeds wel last van maar het word wel minder.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|