![]() |
|
Ik wil ook gaatjes, maar ben allergisch voor zilver, en goud vind ik lelijk. kan ik ook knopjes van chirurgisch staal of zoiets krijgen?
|
je voelt er niet al te veel van...maar hoe lang je ze laat zitten, ik heb ze er na drie weken uitgehaald en heb er nu nog plezier van...maar zou ook kunnen komen omdat ze als het ware voor de 2e keer geschoten werden, die ene dan, maar de andere absoluut ook nooit last van gehad.
||
Citaat:
Dat daar hoef je je niet zo heel veel zorgen over te maken denk ik..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het enige wat je dus van het schieten zelf voelt is de 'klap' van het pistooltje, pak je oorlel maar eens vast en knijp... zo voelt dat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nee ik vond het niet zo heel erg fijn moet ik eerlijk toegeven ![]() Maar het was nou ook weer niet zo erg dat ik het nooit meer zou doen..
|
Ik heb ook opnieuw gaatjes laten schieten een tijdje terug omdat mijn vorige gaatjes te laag zaten (Mijn ouders hadden gaatjes laten schieten toen ik 1 was..).
Ik vond het niet echt een prettig gevoel, maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden ![]() En je kan het wel snel omwisselen, ik heb denk ik maar een week met die zweerknopjes gelopen, en daarna ringetjes in gedaan, die gaan ook wat makkelijker heen en weer.
||
![]() |
Citaat:
Je voelt er bijna niets van,alleen een 'tjak' en ik verschoot mega. maar ik verschiet van alles
|
Ik zou de knopjes zeker niet te kort inhouden, ik heb gaatjes laten schieten toen ik nog vrij jong was en mn gaatjes raakten steeds ontstoken van andere oorbellen (de knopjes die je meekrijgt zijn van speciaal materiaal gemaakt).
Nadat ik heel lang geen oorbellen gedragen heb heb ik nergens meer last van (zolang de oorbellen van zilver/goud zijn), maar vroeger was dat wel anders en ik denk dat ik mijn zweerknopjes beter wat langer in had kunnen houden.
||
Citaat:
||
Citaat:
2x per dag draaien is het beste ![]() maar ik zou ze langer laten zitten dan 6 weken. je kan wel andere in doen, maar niet helemaal nix. want dan doet het nog wel zeer als je ze dan weer in doet, omdat ze dan nog een beetje dichtgaan! na een half jaar is het zowiezo over.. kusje
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
bij mij deed het best wel pijn...ik snap niet dat er mensen zijn die zeggen dat het geen pijn doet want dat doet het dus wel, of wordt het bij jullie verdoofd met zo'n spray ofzo?
Ik heb de eerste 2 paar oorbellen gewoon 6 weken laten zitten en daarna even eruit gehaald en schoongemaakt en er weer in gedaan. Ik heb daarna nog 1 laten schieten in mijn rechteroor. Na 2 weken was hij helemaal ontstoken en het deed altijd pijn. Toen heb ik hem eruit gehaald en schoongemaakt en er weer in gedaan en daarna ging het beter en genas het. Beetje onzin lijkt me om altijd 6 weken erin te houden als het ontstoken is enzo. Bij mij hielp het om schoon te maken.... Maarja, ik ben eigenwijs ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() *grr*
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een vriendin van me liet ook gaatjes schieten en vond het zo eng dat ze flauw viel achteraf, meer door spanning dan door pijn ofzo (want het deed bij haar ook geen pijn). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ligt eraan waar je ze laat schieten. Bij de een 2 weken, bij de ander 6 weken. Heb ze er ook een keer al na 1 week uitgehaald de knopjes en er daarna ringetjes ingedaan, maar dan moet je er wel wat in doen, want anders groeien je gaatjes dicht.
|
![]() |
In elk oor heb ik twee gaatjes. De eerste laten zetten toen ik 5 werd en in groep acht de andere. Je moet inderdaad eerst 6 weken met knopjes lopen en goed ontsmetten. Ik had altijd twee ringetjes, maar voor m'n verjaardag wat dikkere oorbellen gekregen en nu vond ik twee naast elkaar niet meer zo mooi. Dus regelmatig doorprikken, maar nu was er eentje toch dichtgegroeid. Was even vervelend, omdat er echt een velletje over zat..heb het wel heel 'stoer' zelf doorgeprikt!
|
![]() |
Kep net vanmiddag gaatjes laten schieten, dat mens in de juwelier zei dat ik er de komende twee dagen niks mee moet doen en pas daarna aan de knopjes gaan draaien en ontsmetten....is het dan niet al te laat?
|
![]() |
toen ik 6 was ofzo heb ik onder in me oor gaatjes laten schieten en netjes naar de juwelier geluisterd en me zweerknopjes 6 weken laten zitten.. sterilon, draaien alles.... nu heb ik er ong. een jaartje 1 boven in me oor, ook hier netjes geluisterd, maar nog steeds groeien mijn gaatjes dicht als ik mijn oorbel langer dan n dag niet indoe... dus tis nie zo da as je je zweerknopjes netjes 6 weken inhoudt, dat dan je gaatjes niet meer dichtgroeien...
**knuffel**
|
![]() |
Daantje_0705 schreef op 25-08-2003 @ 22:34:
Ik wil ook wel gaatjes in mn oor maar ik durf niet zo goed Voel je er echt heel weinig van? Oorbellen schieten doet echt totaal geen pijn. Ik ben 11 en heb kort geleden ook oorbellen laten schieten. Je voelt er bijna niks van! ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het doet geen zeer bij het schieten, daar voel je echt niets van nee. ![]() Maar ik moet nu echte oorbellen in , en het deed echt heel veel pijn! Ik heb er nu maar 1 in omdat ik het niet durf. Ik ga het wel doen, anders groeit hij weer dicht. Maar, hoort het echt zo'n pijn te doen? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Als je er heel erg last van hebt, ga dan terug naar de juwelier (waar de gaatjes geschoten zijn) en vraag daar om informatie.
Of draag nog wat langer de knopjes die je bij het schieten kreeg.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
gaatjes in oren Verwijderd | 14 | 16-02-2006 23:50 | |
Lifestyle |
het grote piercingtopic Gadje | 500 | 02-02-2005 23:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
gevaren van gaatje in je oren?! hockey_girl | 38 | 29-11-2004 20:05 | |
Lifestyle |