Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2006, 18:21
Verwijderd
hoi. Ik heb de kans om morgen gaatjes te laten schieten in mn oren maar ik twijfel. ik ben niet bang ofzo maar twijfel gewoon of het wel bij me past. ik ben heel jongensachtig en druk enzo dus waarschijnlijk blijf ik overal aan hangen?
kben ook bang dat ze ze op een niet mooie plek van mn oor schieten, scheef ofzo. Kan iemand me ff wat erover vertellen hoe dat gaat als je die dingen laat schieten en of ik me druk moet maken?
Advertentie
Oud 16-02-2006, 18:25
Dís
Dís is offline
mss kunnen ze eerst met een puntje aanduiden waar ze ze gaan schieten?
zodat je zeker bent waar ze gaan zitten.en je kan beginnen met korte te dragen,dan kan je niet blijven hangen.
Oud 16-02-2006, 18:27
Verwijderd
Tsja..je kunt het ook gewoon doen en als je het dan niet vind staan ze er weer uithalen.. is op zich ook geen ramp..

En dat blijven hangen zal wel meevallen denk ik
Oud 16-02-2006, 18:28
da leentjuh
da leentjuh is offline
Volgens mij zetten ze eerst een stipje waar ze het gaatje maken zodat je kunt kijken of ie op de goede plek zit.. Vervolgens maken ze met een pistool een gaatje, ik persoonlijk vond dat heel pijnlijk, maar ja ik was 4, dus ik wist nog niet zo goed wat echte pijn is.
Verder moet je je niet zo druk maken of het bij je past, je kunt er ook gewoon geen oorbellen indoen als het niet bevalt en ze dicht laten groeien.
Oud 16-02-2006, 18:30
Verwijderd
Citaat:
da leentjuh schreef op 16-02-2006 @ 19:28 :
Volgens mij zetten ze eerst een stipje waar ze het gaatje maken zodat je kunt kijken of ie op de goede plek zit.. Vervolgens maken ze met een pistool een gaatje, ik persoonlijk vond dat heel pijnlijk, maar ja ik was 4, dus ik wist nog niet zo goed wat echte pijn is.
Verder moet je je niet zo druk maken of het bij je past, je kunt er ook gewoon geen oorbellen indoen als het niet bevalt en ze dicht laten groeien.
Denkn dat dat idd komt omdat je pas 4 was, ik vond het echt niks en ik was uhm..10 denk ik.. en op mijn twaalfde nog een keer omdat ze dicht waren...
Oud 16-02-2006, 18:31
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Jud!th schreef op 16-02-2006 @ 19:30 :
Denkn dat dat idd komt omdat je pas 4 was, ik vond het echt niks en ik was uhm..10 denk ik.. en op mijn twaalfde nog een keer omdat ze dicht waren...
Ja nou ik vond het echt heel erg. Had er eentje en wou de andere niet meer Maar ik heb ook wel naaldenfobie.
Oud 16-02-2006, 18:32
Verwijderd
Citaat:
da leentjuh schreef op 16-02-2006 @ 19:31 :
Ja nou ik vond het echt heel erg. Had er eentje en wou de andere niet meer Maar ik heb ook wel naaldenfobie.
Hehe...bij mijn nichtje (die is 4) hebben ze het tegelijk gedaan want anders loopt ze dalijk met één gaatje rond als ze de ander niet wil..best grappig

Mja, ik vind naalden niet zo erg
Oud 16-02-2006, 18:45
terror koekjes
terror koekjes is offline
Wat heerst er een gemoedelijke sfeer in dit topic
Oud 16-02-2006, 19:09
Verwijderd
Je blijft nergens achter hangen, desnoods vind je het eerst een beetje oncomfortabel omdat je het gevoel van ijzer tegen de huid achter je oor niet gewend bent. En je zal de eerste twee dagen lastig slapen, waarschijnlijk, ook omdat je het niet gewend bent en omdat je oren dan een beetje gezwollen zijn.

Jongensachtig of niet, ik vind oorgaatjes altijd kunnen eigenlijk. Dus dat zal wel niet veel uitmaken.

Over dat het scheef gezet wordt zou ik me ook geen zorgen maken, ze zetten eerst twee puntjes met stift en dan kun je even in een spiegel kijken en zeggen of ze goed vindt, of niet, en zo niet of je ze dan lager of hoger of meer naar links of meer naar rechts wil.

Hoe het verder gaat, tja, je komt aan bij een juwelierszaak, zegt dat je oorgaatjes wil, dan ga je naar een kamertje achterin of naar een stoel in die winkel, dat gaat er van af. Ze laten je een aantal zweerknopjes zien, daar kies je uit welke je graag in je oren wil hebben. Vervolgens krijg je verteld hoe vaak je er ontsmetspul op moet doen, etc. Soms laten ze je een contract tekenen, dat je je houdt aan hun voorlichting en dat als je dat niet doet, je ze niet mag aanklagen. Vervolgens ontsmetten ze je oorlellen (wtf hoe vreemd is dat woord eigenlijk) en zetten ze dus puntjes waar ze gaan schieten. Jij zegt 'ok, vet gaaf', ze pakken hun pistool erbij, doen even van KLIK en voor je het weet heb je oorgaatjes. Hoera.
Oud 16-02-2006, 19:26
sgaapje
sgaapje is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 16-02-2006 @ 20:09 :
Heel verhaal
+ dat het amper pijn doet.

Je hoeft je dus nergens druk over te maken, gewoon doen!
Oud 16-02-2006, 19:50
mirnie
mirnie is offline
zelfde idee hiero. ik ben behoorlijk druk en niet bepaald meisje meisje. blijf overal aan hangen en heb vorig jaar ook pas gaatjes laten schieten. geen problemen mee. ik heb leuke knopjes in mn oren en ben er heel blij mee. ze zeten met een stiftje een puntje op je oren. kun je kijken in een spiegeltje of je het goed vind en dan drukken ze die dingen erdoor. En het is dat je een klik hoort anders viel het niet eens op dat ze er door geprikt werden.
Oud 16-02-2006, 22:40
Verwijderd
dat je geen meisje meisje bent is toch wel de domste reden die ik ooit heb gehoort om geen gaatjes te laten schieten :/

en over de pijn in je 1e gaatje: ik weet t niet ik was 3 maanden ofzo
Oud 16-02-2006, 22:51
grandmommy
grandmommy is offline
ik was twaalf toen ik ze liet schieten en dus ehh hoe noem je het.. pijnbewust? In elk geval voelde ik er niets van.
Oud 16-02-2006, 23:50
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
little_devotion schreef op 16-02-2006 @ 19:24 :
daar is een topic voor

http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1343970

Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten